vierailija
Ehkä. Minäkin haluaisin ymmärtää. Hyvää yötä, olet rakasEhkä jonain päivänä ymmärrän tän tarkotuksen.
Ehkä. Minäkin haluaisin ymmärtää. Hyvää yötä, olet rakasEhkä jonain päivänä ymmärrän tän tarkotuksen.
Se sopii hyvin. En tohdi aina olla se, joka ehdottaa.Haluaisin olla sun seurassa, edes silloin tällöin
Ei riitä. Eikä ole, muita kuin sinä mun tunne-elämässä. Ja jälkikasvu tietysti. Älä loukkaa tuollaisilla puheilla kun olen irl monta kertaa kertonut miten asiat on.Olen ihmetellyt, miten sulle riittää tällainen kaipaaminen, mutta ymmärrän nykyään paremmin. Sulla on joku, joka rakastaa ja jota sinä rakastat.
Mikset laita näitä hänelle irl?Ei riitä. Eikä ole, muita kuin sinä mun tunne-elämässä. Ja jälkikasvu tietysti. Älä loukkaa tuollaisilla puheilla kun olen irl monta kertaa kertonut miten asiat on.
Mitä pitäisi tapahtua että alkaisitte olla yhdessä oikeasti?Ei riitä. Eikä ole, muita kuin sinä mun tunne-elämässä. Ja jälkikasvu tietysti. Älä loukkaa tuollaisilla puheilla kun olen irl monta kertaa kertonut miten asiat on.
mihinLuulin, tai oikeastaan uskoin, että olisit siellä aina. Nyt en enää tiedä, on pelottavan hiljaista. Ja minä kaipaan askeltesi ääntä.
Tuletko vielä takaisin?
Oletko sinä kysynyt siltä toiselta?Et ole muuten koskaan kysynyt, mitä minä haluan tai mitä haluan sinusta.
Eli et tiedä.Luulen tietäväni mikä oli tarkoitus.
Kerro minullekinLuulen tietäväni mikä oli tarkoitus.
Hyvää yötä rakasEhkä. Minäkin haluaisin ymmärtää. Hyvää yötä, olet rakas
Älä sure ystävä, hyvää yötä sulle.Tuskin minulle.
Koo mitä mä kaipaan on nainen.Olen mies.
K
Epäilen ettei kukaan tule tuntumaan samanlailla sydämessä kun hän
Hyvää yötä, rakas.Hyvää yötä, rakas.
Takaisin sinne mistä läksimmemihin