Seksiä ilman kortsua ?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Apua, en tiiä ilkeänkö edes sanoa eri miesten lukumäärää. Mutta niitä on paljon. Ei kyllä tarkka luku edes ole tiedossa kun joskus nuorena niitä oli useita miehiä päivässä. Ehkä 80-90 miestä voi olla..
Mut joo, on kyllä ollut hyvä tuuri ettei mitään muuta sattunut..
Ei siihen tarvita kuin yksi kerta ja saat HIV:n. Todella tyhmä pitää ihmisen olla jos ei käytä kortsua kun paneskelee ympäriinsä.

vierailija
Hän kirjoitti näin:
> kyllä ollut hyvä tuuri ettei mitään muuta sattunut

Ei siihen tarvita kuin yksi kerta ja saat HIV:n. Todella tyhmä pitää ihmisen olla jos ei käytä kortsua kun paneskelee ympäriinsä.
Kuka tässä taudeista on puhunut? Ei kukaan. Ihan hyvin hän siis saattoi tarkoittaa sitäkin, että tuuria, ettei oo tullu raskaaksi. Ja/tai sit on kuitenkin tullut, kenties useammankin kerran, ja sit tuuria, että raskaudenkeskeytys on onnistunut joka kerta. Me muut ei voida tietää, että miten asiat on, joten voi olla näinkin. Yksi kuitenkin tietää kyllä ja varmaksi. Hänen alkuperäiseen suunnitelmaansa en usko kortsun käytön alun perin kuuluneen. Pysykää nyt vain yhdessä kumppanissa, niin ei tartte kortsun käyttöäkään yhtään miettiä. Ja silloin toteutettaisiin alkuperäistä ajatusta.

vierailija
Moni nainen on eka kerralla jo sanonut että kortsua ei tarvitse. Yleensä vielä korkeastikoulutettuja jotka haluavat paljasta sisään. Olleet yli 40v. niin on uskaltanut mällit päästää sisään. Ei ne kuitenkaan koskaan maininneet että käyttävät jotain ehkäisyä.

vierailija
Olen n. 30v. Sinkku Nainen ja jonkinverran tulee harrastettua yhdeillan juttuja.
Itse tykkään seksistä ilman kumia ja itse en ole sitä vaatimassa. Toki miehet joskus laittaa kysymättä kumin.
Raskauden ehkäisy on kyllä kunnossa.
Yhden kerran olen sairastanut klamydian. Liekkö hyvää tuuria kun ei ole muuta tullut.
Eli miten muut villit sinkku naiset teettekö ilman kumia miten paljon ja miehet voitte kanssa kertoa omia kokemuksia..
Morjesta, olis ihanaa nähdä kanssasi

vierailija
Morjesta, olis ihanaa nähdä kanssasi
Olimme N18 jaM19 ja olimme kihlapari.
Puhuimme kolmenkimpasta ja parinvaihdosta.
Miehen kaveri oli paljon meillä ehkä enempi meillä kuin kotonaan.
Kysyimme häntä kerran diskosta tullessamme jos hän haluaisi tulla kihlatulleni toiseksi mieheksi, hän halusi.
Kondomin laittoi mutta sanoi ettei ollut koskaan saanut paljaalla voisiko nyt kokeilla?
Kihlattuni katsoi minua kysyvästi ja nyökkäsin niin hän sanoi että saa paljaalla.
Kaveri oli tosi usein meillä ja pantiin kihlattuani tosi paljon ja usein.
Kun avioiduimme kolmen vuoden päästä niin kaveri oli minun bestman.
Hääaamuna herättiin minä kihlattuni ja bestman samasta sängystä alasti ja molemmat oltiin pantu morsiainta.
Häistämme lähdettiin bestmanin kyydissä kohti hääsviittiä.
Hääsviitissä morsiameni hääpukua riisuttiin ja bestman auttoi.
Hääyönä tuore vaimoni sai kahta miestä vain sillä erolla että oma mies pani ensin ja bestman vasta sitten.
Yleensä vieras on saanut panna aina ensin.
Nyt 12 vuotta vaimoni on ollut kahden miehen kimppanainen eikä ole ollut muita miehiä vielä.
Nyt vaimo on kysynyt voidaanko kokeilla muitakin miehiä kun vakkari muutti työn perässä pk seudulle eikä ehdi niin usein kiimaista vaimoani tapaamaan.

vierailija
iskin baarista nuorehkon nättirintaisen naisen. Naisen kämpillä heti vaatteita pois ja panohommiin..Patja lattialle ja nainen kaivoi jostain sanomalehtien välistä kortsun..
Aloin sitten sovittamaan kortsua paluni niskaan, se kortsu oli kuiva ja pieni

MInun kalun verenkierto melkein pysähtyi ja kalu niiasi alakuloisena..
Nainen tuli päälleni ratsastus asentoon.
Rinnat oli kyllä sievät ja mukavan tuntuiset. Kun se ei seisonut otin kortsun pois ja aloin pukemaan päälleni.
Nainen sanoi ,älä lähde pois ja asettui pattjalle selälleen haarat leveillään.

Nainen sai kullia kaksi kertaa paljaalla ja oli tyytyväinen niinkuin minäkin. Kyllä nainen antaa paljaalla kun tarpeeksi tekee mieli.

vierailija
Naimisissani ollessani käytin kortsua irtosuhteissani. Eron jälkeen en ole kortsua käyttänyt. Olin silloin 40 vuotias ja oli kumppaneina eronneita, leskiä, karanneita, kotirouvia, kirjamyyjiä, akateemine n opettaja, toimitusjojtajan vaimo, maatilan emäntä, ylioppilasneito, naapurin tytär, yläkerran nuori äiti, ex vaimo, laivakokkirouva, vaimoni sisar, siivooja, pystypano englannissa, jne..
Kaikki antoi panna paljaalla ja mällit sisään.

On mielenkiintoista muistella vanhoja hyviiä aikoja.

vierailija
Naisena jos kortsu käytössä niin alkuun pannaan kumilla, mutta kiiman yltyessä sanon miehelle että ota kumi pois ja laske sisään. Kyllä se vaan tuntuu niin paljon paremmalta ilman kumia ja etenkin kun saa sisään.

vierailija
Kyllähän kumia kannattais käyttää, muttakun se vaan tuntuu niiin paljon paremmalle ilman.
Aika paljon tulee touhuttua yhdenillan miesten kanssa ja yleensä mennään ilman kumia kun mikään ei tunnu niin hyvälle että saa lämpimän sperman sisään.
Käyn säännöllisesti testeissä ja aina on olleet puhtaita. Joskus näytän miehelle testi tulokset että terve oon ja kyllä miehetkin näköjään käy testeissä..

Yhteistyössä