vierailija
Sebu on itse häiriköinyt ja levittää peukaloimaansa videota. Jotkut ressut vielä vaippapöksyä uskovat.
Olit siis paikalla?Kai se on sitten ulinaa kun oikaistaan valheet
Ei ole tunnuksia, enkä tuohon kiina-appiin koskaan kirjaudukaan.Katso tik tok
tik tok tiina maria sandberg
Eikö tuo ala jo rasittaa?Olit siis paikalla?
Ei tartte olla tunnuksia, ei mulla itsellänikään ole. Yritin laittaa linkin suoraan, mutta ei tullut läpi.Ei ole tunnuksia, enkä tuohon kiina-appiin koskaan kirjaudukaan.
Sinä olit?Olit siis paikalla?
Tämäpä just. Osoittaa kyllä suurta hölmöyttä, jos tuollaista uskoo.Sebu on itse häiriköinyt ja levittää peukaloimaansa videota. Jotkut ressut vielä vaippapöksyä uskovat.
Niin, luulisi, että jos oikeasti jotakin uhkaavaa olisi sattunut, niin kyllä äänet nyt pitäisi laittaa, jotta uhkailijoiden teot tulisivat kaikille tiedoksi. Vaan eipä poika laittanut, koska substanssia ei ollut. Siitä ovat jo monet paikalla olleet kertoneet, poliisikin vahvisti.Katoppas nuo linkit, joissa silminnäkijät kertovat tapahtuneesta.
Eikö sua yhtään ihmetytä, että heppu on nopeuttanut videota ja poistanut äänet? Näyttäisi nyt rehellisesti, mitä tapahtui, mutta kun ei. Etkö yhtään arvaa, miksi?
Veronika Honkasalo otti asiaan kantaa. Jos haastattelun jälkeen poliisi on tutkinut asian eikä se etene syyttäjälle, eikö asian jo voisi unohtaa tällä palstalla?Niin, luulisi, että jos oikeasti jotakin uhkaavaa olisi sattunut, niin kyllä äänet nyt pitäisi laittaa, jotta uhkailijoiden teot tulisivat kaikille tiedoksi. Vaan eipä poika laittanut, koska substanssia ei ollut. Siitä ovat jo monet paikalla olleet kertoneet, poliisikin vahvisti.
Äärimmäisen vasemmistolaisen Veronikan sanomiset voi jättää omaan arvoonsa.Veronika Honkasalo otti asiaan kantaa. Jos haastattelun jälkeen poliisi on tutkinut asian eikä se etene syyttäjälle, eikö asian jo voisi unohtaa tällä palstalla?
Jos tällä palstalla ottaisin kaikki kirjoitukset vakavasti, saisin käräjöidä jatkuvasti.
Maalitus tällä palstalla on karkottanut pois paljon kirjoittajia. Persuihin pitää asennoitua huumorilla ja lempeällä säälillä.
Ei ainakaan minua.Eikö tuo ala jo rasittaa?
Ei aukea ilman tunnuksia. On joskus kokeiltu, mutta kun kyseessä on täysin turhanpäiväinen appi, niin ei kiinnosta. Kiinan riippuvuudesta kannattaa pyrkiä eroon. Näyttäisi olevan myös vihervassareilla käytössä.Ei tartte olla tunnuksia, ei mulla itsellänikään ole. Yritin laittaa linkin suoraan, mutta ei tullut läpi.
Nuorien persuedustajien suosiossa tuo sovellus on. Minua ei kiinnosta kiinakrääsä.
En ollut.Sinä olit?
Olen aina korvat höröllä, kun Veronika esiintyy mediassa. Pidän myös hänen sisaren kirjoituksista. Olet ilmeisesti sama tyyppi, joka kirjoitti minusta rumasti toisessa ketjussa. Eikö olisi jo aika lopettaa kirjoitusteni kyttääminen. Vaikutat tyypiltä, jolla on jokin outo tarve vainota kirjoittajia.Äärimmäisen vasemmistolaisen Veronikan sanomiset voi jättää omaan arvoonsa.
Veronikaa haastateltiin Tynkkysjutusta, ja mainitsin siitä tässä ketjussa. Toki arvasin miten persut reagoivat kirjoitukseeni. Uskomatonta mitä löyhkäävää saastaa löytyy, kun vähänkin viitsin seurata persu-uutisointia.Persut väistää taas sitä asiaa pomppimalla johonkin Veronikaan. Mitä tekemistä sillä on sen kanssa, että Sebastian Tunkkynen on kusipää mulkku, joka on tuomittu jo kolmesti kiihottamisesta kansanryhmää vastaan?
Tuomittu ajatusrikoksesta paremminkin.Persut väistää taas sitä asiaa pomppimalla johonkin Veronikaan. Mitä tekemistä sillä on sen kanssa, että Sebastian Tunkkynen on kusipää mulkku, joka on tuomittu jo kolmesti kiihottamisesta kansanryhmää vastaan?
Tekikö Sebun palvoma jumala eli itse Hitlerkään muuta kuin ajatteli ja kertoi muille ajatuksiaan?Tuomittu ajatusrikoksesta paremminkin.
Mestarisi väsyi jo aikoja sitten ja jätti paikan RiikalleEi ainakaan minua.
EU-parlamentissa ei saa ajaa Suomen asiaa, vaan EU:n asiaa.Toivon todellakin, ettei tämä pelle pääse Europarlamenttiin. On sanonut, että menee sinnekkin lähinnä provoilemaan. Suomi ei tarvi persuja siellä lainkaan, he vain jarruttavat saamatta mitään aikaan. Suomi tarvii sellaisia PÄTEVIÄ edustajia, jotka ajavat myös Suomen asiaa.
Ainoo hyvä puoli Sebun europarlamentoitumisessa olisi se, että olisi poissa täältä häiriköimästä. Mutta tubetustulva olisi varmaan kova kun jarruttaisi, provoaisi, häiriköisi yms. tuolta käsin.
Persuissakin tiedetään, että tästä kaverista ei ole mihinkään vastuulliseen. Pelkästään häiriköintiin.
Kukaan ei tiedä syitä hänen väistymiselleen.Mestarisi väsyi jo aikoja sitten ja jätti paikan Riikalle
Ei varmaan jaksanut enää toimia mesoavan ja jopa ammuskelevan porukan kaitsijana.Kukaan ei tiedä syitä hänen väistymiselleen.