Ehkä sieltä voisi tulla. Briteistä uskon tulevan ja pohjoismaista.Saksassa äänestin NoRules 80 kertaa, olisipa hyvä jos saisi täältä pisteitä. Mutta täällä on niin monta kansallisuutta, jotka myös vetävät kotiinpäin.
Sanottiinko sulle paljonko viestisi maksaa. Minulle sanottiin aina 14 senttiä puhelu.Mä äänestin neljä kertaa. Joka kerta tuli se ilmoitus Äänesi on nyt rekisteröity.
On tää kyllä mielenkiintoista kun juontajakin loreenin puolella vaikka fiksattu juttu ruotsille viime vuonnaTänne voi jatkaa livehöpötystä, kun vauvan ketju menee kiinni.
Kroatian kertsi tuo jonkun biisin mieleenTämä kroatia on kovasti tutun kuuloinen mutta ei se kyllä käärijältä kuulosta yhtään. Samaten itävallan kappale kuulostaa kopiolta jostain ysärihitistä.
Ja höh, kun tällä petralla on kiire johonkin ja sen vitsit menee pilalle.
Mä siis soitin. Ei sanottu hintaa.Sanottiinko sulle paljonko viestisi maksaa. Minulle sanottiin aina 14 senttiä puhelu.
Yhdet homo karkelot nämä euroviisut nykyäänTänne voi jatkaa livehöpötystä, kun vauvan ketju menee kiinni.
Ei tehnyt vaan se olisi tehnyt jos ne olisi suljettu ulos. Ja kun ei suljettu niin sitten alkoi tuo joutava mekkalointi tiedostavissa piireissä kun ebu ei tehnyt kuten MINÄ HALUAN!Israelin osallistuminen teki tästä poliittista. Ilman sitä meno olisi ihan eri, mutta eihän EBU suurinta sponsoriaan bannaisi, vaikka tekisivät mitä hirveyksiä.
Eikös ne ole aika pitkään jo ollutYhdet homo karkelot nämä euroviisut nykyään