vierailija
Vasemmistolla on se taipumus. valitettavasti.Poistun tästä ketjusta tältä illalta, on niin huono meininki. Kivaa loppuiltaa niille, jotka fiilistelee positiivisen kautta.
Vasemmistolla on se taipumus. valitettavasti.Poistun tästä ketjusta tältä illalta, on niin huono meininki. Kivaa loppuiltaa niille, jotka fiilistelee positiivisen kautta.
Ja liettualta se silvesteri oli kanssa hyvä. Itse kyllä tykkäsin espanjan kappaleesta sekä israelin. Nuo tuli vielä yhteen pötköön kun alankomaat jätettiin välistä pois kokonaan.Miehiltä tullut illan komeimmat esitykset Ranska ja Latvia.
Kerro se noille paleterojen fanittajille jotka on häiriköineen viisuja koko viikon.TÄMÄ 100%
Mielestäni et menettänyt mitään. Tuota sanottiin ennen ja sanotaan tänään ja tullaan sanomaan vastakin mitäänsanomattomaksi jumputukseksi. En vain onnistu tykkäämään.Miten mulla meni Kroatian esitys ihan ohi
Ehkä se sit on just se. En nimittäin tykkää queenistakaan yhtään.Mielenkiinnosta. Pidätkö Queenin teatraalisista biiseistä? Tässä on jotain samaa minun korvissani.
Oliko tämä sarkasmia? Persut ja äärioikeisto onkin tunnetusti niin hyvä käytöksistä porukkaa.Vasemmistolla on se taipumus. valitettavasti.
Noh minä oon tykänny.Mielestäni et menettänyt mitään. Tuota sanottiin ennen ja sanotaan tänään ja tullaan sanomaan vastakin mitäänsanomattomaksi jumputukseksi. En vain onnistu tykkäämään.
Oli tai ei niin tämä spedesirkus näissä euroviisuissa on kuitenkin vasemmanlaidan aikaansaamaa ja ne on saaneet liki kaikki pahalle päälle eikä juuri kukaan enää jaksa olla mukava kenellekään.Oliko tämä sarkasmia? Persut ja äärioikeisto onkin tunnetusti niin hyvä käytöksistä porukkaa.
No mutqu persut. Niinpä tietysti.Oliko tämä sarkasmia? Persut ja äärioikeisto onkin tunnetusti niin hyvä käytöksistä porukkaa.
Juupa juu. Onneksi Israelfanit on vain kajahtanut vähemmistö.Kerro se noille paleterojen fanittajille jotka on häiriköineen viisuja koko viikon.
Minä myösNoh minä oon tykänny.
Ahaa. Ja siksikö israel olisi pitänyt sulkea koko kisasta ja sen osallistumisesta on osoitettu mieltä viimeisen viikon ajan koska nämä on laulukilpailut joissa ei äänestetä politiikasta?Hei aikuisvauva, viisuissa ei äänestetä politiikasta, viisut on laulukilpailu.
Israelin osallistuminen teki tästä poliittista. Ilman sitä meno olisi ihan eri, mutta eihän EBU suurinta sponsoriaan bannaisi, vaikka tekisivät mitä hirveyksiä.Ahaa. Ja siksikö israel olisi pitänyt sulkea koko kisasta ja sen osallistumisesta on osoitettu mieltä viimeisen viikon ajan koska nämä on laulukilpailut joissa ei äänestetä politiikasta?
Tirsk.