vierailija
Onkohan nämä nyt tämmöset välivuosi-rupuviisut, kun kuluu niin paljon fyffee turvajärjestelyihin.
Tuli vatsatanssituntien ”rynkkäävä” rytmi läpi. Vatsatanssihan on hyvä harrastus jos haluaa välttää virtsanpidätysongelmia ja noidannuolia selässä. Kyllä tätä kappaletta voi treenatessa käyttää. Armenian ”rynkkäys” oli kyllä parempi ja varmempi äänenkäytöltään kuin Kreikka.Vähänkö eri levelillä oli kreikankin kappaleet parikymmentä vuotta sitten mitä nykyään..
Naulankantaan. Olisin niin halunnut Nemon voittoa. Nyt näyttää pahalta. Viisut yrittää pitää köyhä maa, tai pahimmassa tapauksessa sotaisa maa.Eli poliittiseksi menee äänestys nyt joka tapauksessa, kun Israelin tukijat kaikissa maissa laittaa varmaan kaikki rahansa Israelin äänestämiseen osoittaakseen tukeaan. Viitaten siihen Italian TV:n vuotoon. Eihän tässä oo mitän järkeä. Jos saa Italiassa 39 %, voi ihan yhtä lailla saada monessa muussakin maassa paljon. Suomestakin löytyy sellaisia henkeen ja vereen Israelin tukijoita, jotka varmaan äänestää puhelin sauhuten lauantaina. Vtu mitä paskaa tääkin nyt on.
Hävettäisi äärettömästi. Varsinkin jos on esim ainoa pohjoismaista.Toivottavasti Suomen jury ei ainakaan anna Israelille yhtään pistettä.
Huomasitko siinä Aikakoneen Romeo ja Julia-biisin elementin, joka meni yhdessä kohdassa?Itävallallakin on tällainen ysärin europopista inspiroitunut kappale, mutta huorasaapastyyli oli vasta tämän vuosituhannen muotia.
Maltan biisin dance breakissa Venäjän Serebron Helsingin viisujen biisin Song #1 tanssikohtauksen soundit yhdistettynä naisen kiljahteluun.Oliko maltan biisi siis se pelkkä voltti?
Mä ajattelen, että nyt ois hyvä keskittää kaikki äänet esim Nemolle. Eli äänestää taktisesti. Näin varmaan teen itse.Naulankantaan. Olisin niin halunnut Nemon voittoa. Nyt näyttää pahalta. Viisut yrittää pitää köyhä maa, tai pahimmassa tapauksessa sotaisa maa.
Samoin!Mä ajattelen, että nyt ois hyvä keskittää kaikki äänet esim Nemolle. Eli äänestää taktisesti. Näin varmaan teen itse.
Ovat varmaan hädissään kirjoittaneet sen keskenään siksi, ettei moni halunnut poliittisen tilanteen ja Malmön ikiaikaisten jännitteiden vuoksi lähteä Malmöön esiintymään. Tuli puujalkahuumoria mutta silläkin sai aikaa tapettua.Onpahan ärsyttävä tämä rakastamme niin viisuja- väliaikatäyte
Joo, mä tavallaan haluaisin äänestää Norjaa, mutta ehkä äänestän sittenkin Sveitsiä tästä syystä, ettei ainakaan Israel voita...Mä ajattelen, että nyt ois hyvä keskittää kaikki äänet esim Nemolle. Eli äänestää taktisesti. Näin varmaan teen itse.
Varmaan Armeniasta ja osuudelta ”Muu maailma” on tullut paljon ääniä. Kreikkalaisdiaspora on melkein maapallon joka maassa.Miten kreikan puujalka pääsi jatkoon, mutta tsekki ei?
Tää on kyllä surkeaa meininkiä. Äänestäkää ketä teidän mielestä on paras. Tuo käytös on osa ongelmaa.Joo, mä tavallaan haluaisin äänestää Norjaa, mutta ehkä äänestän sittenkin Sveitsiä tästä syystä, ettei ainakaan Israel voita...
Suolistosairaalla ruoka voi turvottaa suolistoa vaikka kuinka paljon. Suolet ovat todella venyvää tavaraa. Sinne mahtuu ihan ilmaa.Käärijä on tukevoitunut aika lailla.
Eihän terojärjestö Hamas, joka hyökkäsi viattomien siviilien, vauvojen, lasten, tyttöjen, poikien, aikuisten ja vanhusten kimppuun tappaen, raiskaten ja panttivankeja ottaen, ole tuolla mukana. Vai meinaatko ettei Ukrainakaan saisi puolustautua kimppuunsa hyökännyttä Venäjää vastaan?Pitäisi ehkä vilkaista mitä Redditissä kirjoitetaan, ollaanko siellä neutraaleja vai huolestuneita. Sehän ei tiedä hyvää, jos kymmenien tuhansien siviilien verta vuodattavan maan annetaan voittaa. Olkoot biisi kuinka hyvä.
Suomen jury antaa aina automaattisesti 12 pistettä Ruotsille. Aivan sama, että kuka siellä on esiintymässä . Nythän se olisi hyvä kun norjalaisedustuksella on tuplapaikka finaalissa.Toivottavasti Suomen jury ei ainakaan anna Israelille yhtään pistettä.
Aiheesta keskustelu oli lukittu alle tunnissa. Siis siitä twitter-vuodosta.Pitäisi ehkä vilkaista mitä Redditissä kirjoitetaan, ollaanko siellä neutraaleja vai huolestuneita. Sehän ei tiedä hyvää, jos kymmenien tuhansien siviilien verta vuodattavan maan annetaan voittaa. Olkoot biisi kuinka hyvä.
Sitäpä juuri.Onkohan nämä nyt tämmöset välivuosi-rupuviisut, kun kuluu niin paljon fyffee turvajärjestelyihin.
Öööh...jokin kammottava ironia tuossa. Valoa ja toivoa on muissakin biiseissä, jos niitä kaipaa.Israelin esitys oli kyllä tasokas ja samalla tosi koskettava. Jotenkin tuntuu, että maailmassa on vielä jäljellä hitunen valoa ja toivoa, vaikka tosi pimeitä aikoja eletään.
Pitäisi olla sellainen pistelistan, jolla voisi ainakin yleisöäänissä pudottaa Israelin pois pelistä. Luulisi jonkinlaisen konsensuksen suomalaisilla löytyvän kun suomenvirolaiset äänestävät Viroa, suomenukrainalaiset äänestävät Ukrainaa jne. Sveitsi olisi kyllä ihannevoittaja, koska heillä on rahaa ja haluja järjestää kunnon viisut.Mä ajattelen, että nyt ois hyvä keskittää kaikki äänet esim Nemolle. Eli äänestää taktisesti. Näin varmaan teen itse.