Arvostelin Suomen esitystä, mutta nähtyäni nyt sen, oli tosi hyvä. Laulu, tanssi, kaikki Ok.Tänne voi jatkaa livehöpötystä, kun vauvan ketju menee kiinni.
Jättäkää ihmeessä se ala-arvoinen sensuuripalstaEi muuten saatu vauvalle jatkoaaikaa silloin kun Käärijäkin esiintyi. Muistan kun olin kiroilemassa facessa pisteiden jälkeen.
Mun mielestä Kroatialla just on yliyrittämistä. Ja bodysheimaajaa ei tarttis äänestää.Kroatia paras tähänastisista, välitön. Monissa muissa yliyrittämisen makua ja outous vedetty yli
Jotain että this is finland, get here!Huusiko suomen teemu ruotsin esityksessä? Mitä tapahtui?
mitä?Huusiko suomen teemu ruotsin esityksessä? Mitä tapahtui?
Mitä tarkoitat? Teemu Ruotsin esityksessä?Huusiko suomen teemu ruotsin esityksessä? Mitä tapahtui?
Mikä tämä bodysheimausjuttu on?Mun mielestä Kroatialla just on yliyrittämistä. Ja bodysheimaajaa ei tarttis äänestää.
Eikö teillä pätkinyt.? Olenko sekoamassaMitä tarkoitat? Teemu Ruotsin esityksessä?
Baby Lasagna bodysheimasi Käärijää äskettäin. Näytti ensin jotain vanhoja kuvia itsestään kuntosalilla kun oli timmissä kunnossa, ja sitten esitteli vatsaansa sanoen että näyttää siltä kuin olisi menossa esittämään Cha cha chata. Suunnilleen noin.Mikä tämä bodysheimausjuttu on?
Pätkinyt? Katson TV:stä, ei pätki yhtikäs mikään.Eikö teillä pätkinyt.? Olenko sekoamassa