vierailija
Ei siinä ehtinyt mitään oikein alkaakaan. Pientä kevyttä sutinaa, kumpikaan ei vihjaillut haluavansa mitään vakavaa.Kumpi oli liikaa kummalle vai mihin se päättyi.
Ei siinä ehtinyt mitään oikein alkaakaan. Pientä kevyttä sutinaa, kumpikaan ei vihjaillut haluavansa mitään vakavaa.Kumpi oli liikaa kummalle vai mihin se päättyi.
Se selittääkin tämän jooSe johtuu siitä, että tää yks B on aina niin innostuneen koiranpennun näköinen.
Kuumistelumielessäkö? Valitsin edestä.Kärtsä edestä vai takaapäin? Jompikumpi pitää valita.
Vahingossa, niin varmaan. Olin lukevinani jostakin, että miehillä on naisia useammin varvasfetissä. Pitääköhän paikkaansa.Päädyin kerran ihan vahingossa sellaiselle (gay)keskustelufoorumille missä oli jaettu myös ihan tavallisia varvaskuvia miesjulkkiksilta ja niitä sitten kuolailtiin kaikkien saumojen, rintalihasten ja pakaroiden ohella. Oli siellä myös K varpaat tai jalat ainakin.
Sitä mä tarkoitin mut mun kysymyksen voi toki tulkita monella tavalla.Kuumistelumielessäkö? Valitsin edestä.
Ajattelinkin tuota, kun ilmeisesti eniten viettänyt aikaa Lontoossa, Nykissä ja Losissa. Varmaan ne työt kasaantuu eniten juuri noihin paikkoihin.Toi on niin pitkällä että varmaan pitempi aika sen takia. Varsinkin jos on entinen kotikaupunki.
Vtut sillä on soivemmat pelit jo muualla.Lentäisi nyt se Damon Hampuriin.
Kuka muka Bojanin voittaa?Vtut sillä on soivemmat pelit jo muualla.
Aika moni kyllä jos tosissaan kysyt.Kuka muka Bojanin voittaa?
No ei kukaan kyllä.Kuka muka Bojanin voittaa?
Herra isä. Kärppy, Tommy ja Damon nyt kastu housut.Damon vois lentää Suomeen ja soitella vähän tasku venusta.
Jos joku ei tajua että siinä on täydellinen paketti, niin ihmettelen. Ei Bojanin sellaista kannattaiskaan ottaa, joka ei sitä osaa arvostaa. En siis puhu kestään tietystä, kun ylipäätään.Kuka muka Bojanin voittaa?
Peukut tälle.Damon vois lentää Suomeen ja soitella vähän tasku venusta.
Makuasioita ja siksi totean tähän, että hyvin hyvin moni.No ei kukaan kyllä.
Sais kyllä pistää töpinäksi lentää.Lentäisi nyt se Damon Hampuriin.
Niin siis ne kolmen kimpassa vai mitä yrität kertoa?Herra isä. Kärppy, Tommy ja Damon nyt kastu housut.
D ja B tapaavat kohta taas Lontoossa.Sais kyllä pistää töpinäksi lentää.
Bojanissahan on kaikki. Makuasiat on sitten erikseen.Makuasioita ja siksi totean tähän, että hyvin hyvin moni.
Arvasin että joku tarttuu tähän mutta oikeasti päädyin sinne ihan pelkästään kuvahakemalla B nimellä. Ja herra siunaa kun alkoi sellaiset jyystömainokset pyöriä heti että tuli kiire katsoa että näkikö kukaan. No löytyi sieltä sitten muutakin kiinnostavaa.Vahingossa, niin varmaan. Olin lukevinani jostakin, että miehillä on naisia useammin varvasfetissä. Pitääköhän paikkaansa.
Makuasioita tottakai, omaan makuun Jamie Dornan on ainoita joka pääsee lähelle mut Bojan voittaa silti. Okei no, on siinä Jamien kanssa kakkospaikalla muutama muukin.Makuasioita ja siksi totean tähän, että hyvin hyvin moni.
Toivottavasti. Ja jotain matskua siitä mielellään.D ja B tapaavat kohta taas Lontoossa.
Sä varmaan uskot, että kun tarpeeks sitkeästi tätä ajatusta toistelee niin se muuttuu todeksi.B on hetero niin ei taida oikein lämmetä