Afta synyyy vituksesta veressä...tietenkin suklaa voi sen laukaista mutta on epätodennäköistä xdniin ja jos ei pidä aftoista, niin sitten ei kannata mussuttaa suklaata joka päivä levy tolkulla
*viruksestaAfta synyyy vituksesta veressä...tietenkin suklaa voi sen laukaista mutta on epätodennäköistä xd
Itselläni lähti afta alle vuorokaudessa kun kastoin pumpulipuikon Sepitidissä ja sen jälkeen ruokasoodassa pidin tätä muutaman minuutinKipee afta suussa..
Maalaisjärki
Ei tule suklaasta aftoja mut luomusokerista voi tulla.niin ja jos ei pidä aftoista, niin sitten ei kannata mussuttaa suklaata joka päivä levy tolkulla
LihaaB-12 vitaminia nassuun, mutta ei tietty tähän hätään auta, mutta jatkossa sit.
Juuaftoja on erilaisia. kyllä niitä on sellaisiakin jotka puhkeaa ja sisältä kirkasta nestettä, jäljelle jää sellainen haava sitten.
En tykkääTässäpä yksi konsti laita suolaa aftaan ja se lähtee nopeasti pois! sattuu aivan helvetisti mutta parantaa melkein heti!
En käy siellä koskaan. Onneksi tiedän mistä se tuleeMulle ei auttanu. Mars apteekkiin heti huomenna!
No niinpä kun sinähän oletkin oikein terveyden esikuva ja omapoppatohtorisi.En käy siellä koskaan. Onneksi tiedän mistä se tulee
Luomutomaatista tosiaan ei tuu. Muista tulee.Nuo kyseiset hammastahnat ovat hyviä aftoja kärsiville (ei sisällä Natriumlauryylisulfaattia). Kehoittaisin myös välttämään tuoretta tomaattia, Kiiwiä, ananasta, kaikkea kirpeää. Suolavesiliuoksella voi purskutella aftaista suuta ja näin saada limakalvot rauhoittumaan!
Kyllä oon käynyt pyytämässä tulosteena niitä pskkausselosteita mut eivät osanneet tulostaa niitä ilman proviisoriaNo niinpä kun sinähän oletkin oikein terveyden esikuva ja omapoppatohtorisi.
Miksi et kirjoita lääkkeen tai tuotteen nimeä esim Googleen niin saat näkyviin kaiken sen tiedon mitä haluat ja voit itse tulostaa ne itsellesi?Kyllä oon käynyt pyytämässä tulosteena niitä pskkausselosteita mut eivät osanneet tulostaa niitä ilman proviisoria