vierailija
Vastailen vaan sulle. Vähän jo kyllä meinaa väsyttää kun jaksat jatkaa vaan.Ja sä kohkaat asiasta täällä koska?
Vastailen vaan sulle. Vähän jo kyllä meinaa väsyttää kun jaksat jatkaa vaan.Ja sä kohkaat asiasta täällä koska?
Teille on oma ketju, menkää sinne. Tämä on komposti, jossa jutellaan asioista, jotka ei vauvalle ja puutarhaan kelpaa. Ne levyn myynnit ja kuuntelija tilastot aivan varmasti kelpaavat niihin ketjuihin aiheiksi. Ei niillä tarvitse tätä ketjua täyttää, vaikka muuten no rules onkin.Aika lailla sama meininki kuin täälläkin. Tylsistyneet trollit haukkumassa Joksuja ja niiden faneja.
Hn oloiselta kuulostat. K ei taatusti vilkaisekaan, ellei säälistä hymähdä.Kuule on ihan Tallinnassa otetut laatu tissit. En mä Kärpyn perään lähtis muuten kuin kunnon meloneilla
Kai sä tajuat et oot keskustellu useamman henkilön kanssa. Mä kirjoitin ainoastaan sen kommentin, johon äsken vastasit.Vastailen vaan sulle. Vähän jo kyllä meinaa väsyttää kun jaksat jatkaa vaan.
Nuo on täällä täyttämässä palstaa vaan koska on mustiksia Boitsusta.Teille on oma ketju, menkää sinne. Tämä on komposti, jossa jutellaan asioista, jotka ei vauvalle ja puutarhaan kelpaa. Ne levyn myynnit ja kuuntelija tilastot aivan varmasti kelpaavat niihin ketjuihin aiheiksi. Ei niillä tarvitse tätä ketjua täyttää, vaikka muuten no rules onkin.
Ei se tajua. Jaksaa jauhaa vaan jostain biiseistä ja ketään ei oikeasti edes kiinnosta.Kai sä tajuat et oot keskustellu useamman henkilön kanssa. Mä kirjoitin ainoastaan sen kommentin, johon äsken vastasit.
Miksi vastaat noihin viesteihin etkä vaihda puheenaihetta siihen mistä haluat puhua?Teille on oma ketju, menkää sinne. Tämä on komposti, jossa jutellaan asioista, jotka ei vauvalle ja puutarhaan kelpaa. Ne levyn myynnit ja kuuntelija tilastot aivan varmasti kelpaavat niihin ketjuihin aiheiksi. Ei niillä tarvitse tätä ketjua täyttää, vaikka muuten no rules onkin.
Syytä ollakin mustis. Bojan lumpustelee maailmalla, toivottavasti siitä saadaan piakkoin kunnon novelleja.Nuo on täällä täyttämässä palstaa vaan koska on mustiksia Boitsusta.
Siellä se haisuli mummon kamarissa werthersiä jyystää menemään.Syytä ollakin mustis. Bojan lumpustelee maailmalla, toivottavasti siitä saadaan piakkoin kunnon novelleja.
Musta on huvittava nähdä, miten tuo yksi Joksu fani käy kuumana noiden biisien ja keikkapaikkojen myynnin takia. Uskoo niihin niin vakaasti.Miksi vastaat noihin viesteihin etkä vaihda puheenaihetta siihen mistä haluat puhua?
Täällä kirjoittaa useampi…Musta on huvittava nähdä, miten tuo yksi Joksu fani käy kuumana noiden biisien ja keikkapaikkojen myynnin takia. Uskoo niihin niin vakaasti.
Joo ja K työnsi k yrvän avaimenreikään kun Pllä ei ottanut eteen sit ollenkaan.Miks UC Esko parittaa Ptä ja Koota. Onko se Annaliisa Yli-P? Kyttäskö se niitä avaimenreiästä?
K ois/on varmasti super suihinottaja......Käärijällä on hiton sensuelli ylähuuli
Täällä on joku tai jotkut jaksanut tosi pitkään jauhaa tuosta aiheesta miten JO:lla ei ole tarpeeksi hyviä biisejä jne. Ehkä vaan harmittaa kun ne ei jää pelkiksi heitoiksi vaan toiset oikeasti jaksaa vastata.Miksi vastaat noihin viesteihin etkä vaihda puheenaihetta siihen mistä haluat puhua?
Liian ohuet huulet mun makuun.Käärijällä on hiton sensuelli ylähuuli
Miten hvetin suuret avaimenreiät siellä oliJoo ja K työnsi k yrvän avaimenreikään kun Pllä ei ottanut eteen sit ollenkaan.
Juu varmasti näin on, Joksujen keikkapaikan verran väkeä kirjoittamassa. No nyt etsimään sille B:lle kunnon mies.Täällä kirjoittaa useampi…
Ei todellakaan. Sillä on tosi täyteläinen ylähuuli ja sopusuhtainen suu. Bojanilla on eriparihuulet. Ohut ylähuuli ja roikkuva ja pullava alahuuliLiian ohuet huulet mun makuun.
Ei sitä kukaan huoli jos se haiseeJuu varmasti näin on, Joksujen keikkapaikan verran väkeä kirjoittamassa. No nyt etsimään sille B:lle kunnon mies.
Saanko kysyä että milläköhän tavalla mustiksia ja kenelle teistä?Nuo on täällä täyttämässä palstaa vaan koska on mustiksia Boitsusta.