K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole. Ne ois lähtenyt viisujen aikana viraaleiksi jos niissä oikeasti olis jotain
Ei suurin osa viisuyleisöstä oo edes kuullut muita biisejä kuin carpe diemin. Se on kyllä hyvä mutta ei lähellekään heidän paras. Nuo uudet fanit löytyi niiden joukosta jotka meni kuuntelemaan muitakin biisejä ja ihastui niihin. Uusia artisteja tulee viisuissa vaan niin paljon kerralla, että kaikki biisistä tykänneet ei kuitenkaan päädy kuuntelemaan enempää. Itse tykkäsin myös esim. Sudden lightsin kappaleesta, mutta en ole vieläkään kuunnellut heiltä muita biisejä kuin sitä. Aion kyllä kuunnella jossain vaiheessa.
 
vierailija
Ei suurin osa viisuyleisöstä oo edes kuullut muita biisejä kuin carpe diemin. Se on kyllä hyvä mutta ei lähellekään heidän paras. Nuo uudet fanit löytyi niiden joukosta jotka meni kuuntelemaan muitakin biisejä ja ihastui niihin. Uusia artisteja tulee viisuissa vaan niin paljon kerralla, että kaikki biisistä tykänneet ei kuitenkaan päädy kuuntelemaan enempää. Itse tykkäsin myös esim. Sudden lightsin kappaleesta, mutta en ole vieläkään kuunnellut heiltä muita biisejä kuin sitä. Aion kyllä kuunnella jossain vaiheessa.
Musta taas CD oli paras ja petyin muihin biiseihin. Minunlaisia on todennäkösesti huomattavasti enemmän kuin sinunlaisia kun katsoo CD:n lukuja, joksujen nykyistä kuuntelijamäärää jne
 
vierailija
JOn biiseistä puuttuu tätsi.
Eräs muusikko sanoi, että jos musiikki ei saa ihmistä hytkymään ja jalkaa vipattamaan, se on mitätön.
Blla on hyvä ääni, mutta musiikki on samaa pliisua kamaa alusta loppuun.
Ehkä sen tyyppinen musa ei vaan ole sinun juttusi, niin et pääse siihen kiinni vaikka ne olisi miten hyviä. On paljonkin ihmisiä, joilla on tietyntyyppinen musiikkimaku ja muut genret ei mene sitten millään. Esim. jotkut tykkää rokista/ metallista ja poppibiisit on heistä aina ihan kamalia, vaikka ne olisi lajissaan miten hyviä. Enkä itsekään välitä kaikkien artistien tuotannosta, sanotaan nyt vaikka Arttu Viskari, Ellinoora, Ed Sheeran, tai suomalainen ikisuosikki Eppu Normaali. Ei vaan lähde (Ehkä Ed Sheeranin biiseissä on joku yksi poikkeus). En silti väitä että eivät olisi hyviä tai heillä ei olisi hittejä. Eivät ole vaan mun makuun.
 
vierailija
Mulle sopii mainiosti tämä ihan hititön joker out. Tykkään niitten musasta just tällasena. Jos sen pitää muuttua että kelpaa radioon niin luultavasti se on sit jotain mistä en itse enää nauti
 
vierailija
Ehkä sen tyyppinen musa ei vaan ole sinun juttusi, niin et pääse siihen kiinni vaikka ne olisi miten hyviä. On paljonkin ihmisiä, joilla on tietyntyyppinen musiikkimaku ja muut genret ei mene sitten millään. Esim. jotkut tykkää rokista/ metallista ja poppibiisit on heistä aina ihan kamalia, vaikka ne olisi lajissaan miten hyviä. Enkä itsekään välitä kaikkien artistien tuotannosta, sanotaan nyt vaikka Arttu Viskari, Ellinoora, Ed Sheeran, tai suomalainen ikisuosikki Eppu Normaali. Ei vaan lähde (Ehkä Ed Sheeranin biiseissä on joku yksi poikkeus). En silti väitä että eivät olisi hyviä tai heillä ei olisi hittejä. Eivät ole vaan mun makuun.
mä tykkään kyllä kaikentyyppisestä. JO:n biiseistä CD on paras ja muutamasta tykkään, mutta esim tämä uusin on minusta ihan kummallinen. Musta JO:n biisit myös eroaa aika paljon toisistaan, että vaikea löytää punaista lankaa jos yrittää tutustua
 
vierailija
Ei suurin osa viisuyleisöstä oo edes kuullut muita biisejä kuin carpe diemin. Se on kyllä hyvä mutta ei lähellekään heidän paras. Nuo uudet fanit löytyi niiden joukosta jotka meni kuuntelemaan muitakin biisejä ja ihastui niihin. Uusia artisteja tulee viisuissa vaan niin paljon kerralla, että kaikki biisistä tykänneet ei kuitenkaan päädy kuuntelemaan enempää. Itse tykkäsin myös esim. Sudden lightsin kappaleesta, mutta en ole vieläkään kuunnellut heiltä muita biisejä kuin sitä. Aion kyllä kuunnella jossain vaiheessa.
Mä muuten innostuin sudden lightsista joksujen keikan jälkeen Riiassa. Oltiin syömässä ja ravintolassa soi biisi josta lapseni naureskelivat että kuulostaa ihan äidin musiikilta. Se olikin hyvä biisi! Lapset kaivoivat biisintunnistussovelluksen esiin ja sehän oli Sudden Lightsin Paris neuzņemtu foto. Suosittelen lämpimästi!
 
vierailija
Mä muuten innostuin sudden lightsista joksujen keikan jälkeen Riiassa. Oltiin syömässä ja ravintolassa soi biisi josta lapseni naureskelivat että kuulostaa ihan äidin musiikilta. Se olikin hyvä biisi! Lapset kaivoivat biisintunnistussovelluksen esiin ja sehän oli Sudden Lightsin Paris neuzņemtu foto. Suosittelen lämpimästi!
Heidän biisi ois saanut kyllä mennä jatkoon, minusta se oli tosi kiva. Olin vähän yllättynyt ettei päässyt
 
vierailija
Mä muuten innostuin sudden lightsista joksujen keikan jälkeen Riiassa. Oltiin syömässä ja ravintolassa soi biisi josta lapseni naureskelivat että kuulostaa ihan äidin musiikilta. Se olikin hyvä biisi! Lapset kaivoivat biisintunnistussovelluksen esiin ja sehän oli Sudden Lightsin Paris neuzņemtu foto. Suosittelen lämpimästi!
täähän kuulostaa vähän joksuilta? enemmän iskee kyllä näin ekalla kuuntelemalla. Ei huono.
 
vierailija
mä tykkään kyllä kaikentyyppisestä. JO:n biiseistä CD on paras ja muutamasta tykkään, mutta esim tämä uusin on minusta ihan kummallinen. Musta JO:n biisit myös eroaa aika paljon toisistaan, että vaikea löytää punaista lankaa jos yrittää tutustua
Joo totta että ne eroaa kyllä. Ei ole ainakaan yksipuolista. Mullakin oli vähän vaikeuksia päättää että mitä suosittelen muutamalle ystävälle kuunneltavaksi, just tuon monipuolisuuden vuoksi. Mä tykkäsin EW:stä ja näistä vielä julkaisemattomista kaikki on tosi hyviä, Bluza kaikkein paras. SSOL:ista en itsekään niin syttynyt, vaikka on ihan ok sekin.
 
vierailija
Luuletko ettei ihmiset kuuntele niitä muitakin? viisuissa markkinoidaan myös bändiä itseään ei vaan kappaletta
Siellä tulee melkein 40 uutta artistia kerralla, eikä suuri yleisö katso kuin semit ja finaalin, osa pelkän finaalin. Ei ne edes muista niistäkään biiseistä kaikkia kunnolla siltä pohjalta, saati että kuuntelisivat vielä samoilta artisteilta muuta tuotantoa. Ne sitten kuuntelee ketkä kiinnostuu enemmän mutta se on aika pieni joukko tuosta määrästä ihmisiä. Joksuilla on mennyt siihen nähden tosi hyvin, paljon paremmin kuin suurimmalla osalla viisuartisteista. Kärtsällä tottakai myös, mutta se onkin tuon sijoituksen ja hypen jälkeen selvää että kiinnostusta oli.
 
vierailija
Mä muuten innostuin sudden lightsista joksujen keikan jälkeen Riiassa. Oltiin syömässä ja ravintolassa soi biisi josta lapseni naureskelivat että kuulostaa ihan äidin musiikilta. Se olikin hyvä biisi! Lapset kaivoivat biisintunnistussovelluksen esiin ja sehän oli Sudden Lightsin Paris neuzņemtu foto. Suosittelen lämpimästi!
Kiitos vinkistä, täytyypä ottaa kuunteluun!
 

Yhteistyössä