K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä on aika hiljaista nykyään… Eikö Damon ja Sadie kantaneetkaan pitemmälle? Tai …olleet edes Glasgowssa? oh nou
Pakko myöntää että olin ihan varma että D ois ollut kaikilla noilla kolmella vikalla keikalla paikalla tai vähintään nyt ees sitte siellä Lontoossa mutta eihän se vaivautunut olemaan ees samassa maassa. Eikai siinä sitte ollut muusta kyse kun että D halus nähdä Jokerit livenä, mutta tiesi ettei oo Lontoossa sillon kun keikka on niin päätti mennä sitten sinne Berliiniin katsomaan kun oli vapaata siinä kohdassa ja siellä tuli se idea lähteä keikkabussiin mukaan kun tuli tilaa JCn ja sen kuvaajan jäätyä pois...
 
vierailija
Pakko myöntää että olin ihan varma että D ois ollut kaikilla noilla kolmella vikalla keikalla paikalla tai vähintään nyt ees sitte siellä Lontoossa mutta eihän se vaivautunut olemaan ees samassa maassa. Eikai siinä sitte ollut muusta kyse kun että D halus nähdä Jokerit livenä, mutta tiesi ettei oo Lontoossa sillon kun keikka on niin päätti mennä sitten sinne Berliiniin katsomaan kun oli vapaata siinä kohdassa ja siellä tuli se idea lähteä keikkabussiin mukaan kun tuli tilaa JCn ja sen kuvaajan jäätyä pois...
Minä en taas ollenkaan ajatellut, että olisi, kaverina kaikkien olen pitänyt, mutta jos nyt olis ollut jostain kiinnostunut niin enemmin Kris sitten
 
vierailija
Pakko myöntää että olin ihan varma että D ois ollut kaikilla noilla kolmella vikalla keikalla paikalla tai vähintään nyt ees sitte siellä Lontoossa mutta eihän se vaivautunut olemaan ees samassa maassa. Eikai siinä sitte ollut muusta kyse kun että D halus nähdä Jokerit livenä, mutta tiesi ettei oo Lontoossa sillon kun keikka on niin päätti mennä sitten sinne Berliiniin katsomaan kun oli vapaata siinä kohdassa ja siellä tuli se idea lähteä keikkabussiin mukaan kun tuli tilaa JCn ja sen kuvaajan jäätyä pois...
Tunnustan olevani sen verran ilkeä ihminen että näköjään olen helpottunut, kun ei Damonia ja Sadieta UK keikoilla näkynyt. Ei heitä vastaan mitään mutta olin niin kyllästynyt siihen jankkaukseen milloin kenenkäkin salasuhteesta ja mitä mikäkin matkustelu minne tarkoittaa. Mulle oli selvää alusta pitäen, että kaikki ovat vain kavereita keskenään, ja D ja S siinä sivussa olivat vain innostuneet ja löytäneet kalenterista sopivan välin pienelle Euroopan reissulle kavereiden keikkoja seuraamaan. Jos asiat olisi menneet toisin ja JC ja kuvaajaa ei olisi ollut, olis varmaan K ollut siellä bussissa vähän matkaa hänkin. Nyt oli vain sattumalta hyvä väli sitten Dampalle.
 
vierailija
Ja hei, ai niin, mitäköhän se sadiexbojan trolliraukka nyt tekee, kun uhkasi julkaista niitä kuvia ja tiesi kertoa että Sadie on varmasti Glasgow'n keikalla. :D Ei ole näkynyt Sadieta eikä kuvia.
 
vierailija
Just ne Henrin ryömimiset ja polvistumiset. Jotenkin niin henkii puppy subia koko hänen olemuksensa ja jostakin syystä se tekee hänestä kuuman. Ne silmät ja katse siinä videossa, melkein tekisi mieli ottaa alle se crosstrainer ja lähteä pelastamaan häntä.
Huh joo hyvin sanottu! Mä olin ihan myyty jo sen musavideon jälkeen. Ne silmät, se katse ja se heittäytyminen. Sit se video päälle, ku UMK-kisaajat reagoi toistensa biiseihin, niin olin aivan sulaa vahaa. Henri oli siinä niin ihana semmonen vähän ujo söpis :3 UMK-live on myös super ihana, siinä näkyy enemmän Henrin silmiä. Eilen on tullut ihania pätkiä Tukholman prepartyilta! ❤
 
vierailija
Ja hei, ai niin, mitäköhän se sadiexbojan trolliraukka nyt tekee, kun uhkasi julkaista niitä kuvia ja tiesi kertoa että Sadie on varmasti Glasgow'n keikalla. Ei ole näkynyt Sadieta eikä kuvia.
No ne sen tilit oli poistettu jo eiliseen aamun mennessä ilmiantojen seurauksena, joten siksi ei päästy näkemään lisäkuvia, jos sellaisia ois ollut. Se muuten ei väittänyt että S ois varmasti missään, vaan että huhun mukaan ois Glasgowssa. Itteä ois kiinnostanut nähdä, mikä se lisäkuva ois ollut. Ei varmaan mitään, mutta silti ois ollut viihdyttävää nähdä vähän pidempään tota sekoilua.
 
vierailija
No ne sen tilit oli poistettu jo eiliseen aamun mennessä ilmiantojen seurauksena, joten siksi ei päästy näkemään lisäkuvia, jos sellaisia ois ollut. Se muuten ei väittänyt että S ois varmasti missään, vaan että huhun mukaan ois Glasgowssa. Itteä ois kiinnostanut nähdä, mikä se lisäkuva ois ollut. Ei varmaan mitään, mutta silti ois ollut viihdyttävää nähdä vähän pidempään tota sekoilua.
Aika erikoisista asioista viihdytyt sitten
 

Yhteistyössä