vierailija
KULLÄMitä sä siellä meinaat tehdä? Aiot löytää tien taivaaseen?
KULLÄMitä sä siellä meinaat tehdä? Aiot löytää tien taivaaseen?
Onko sohvaperse levällään? Sinnehän katoaa koko Bojan niinku mustaan aukkoon.Hitto se SamePlaceAndTimen BoKris sormetusficci on kuuma. Tuli taas näistä keskusteluista mieleen.
Aapon persettä.Mitäköhän se Eeva-Leena Sariola mietti mielessään, kun keksi Sor sor sormileikki laulun.
Todellakin!Mitä sä siellä meinaat tehdä? Aiot löytää tien taivaaseen?
Se yks bändin jäsen Roope on myös hyvännäköinen. Nuorin niistä.Aapon persettä.
Se Roope on myös hyvännäköinen. Nuorin bändin jäsenistä.Aapon persettä.
Hahaa!!! Mä sanoin ihan vain gut feelingillä ja yleisen elämänkokemuksen perusteella, että Sadie jäi Jenkkeihin! I was right… again..!S ainakin paparazzattu Nykissä tänään. Löytyy sen tägätyistä. Ei ole Lontoossa.
Mielenkiinnosta kysyn. Jos olet K&B shippaaja, niin miksi sun shippi jotenkin horjuisi tosielämän tapahtumista? Meinaan vaan, että B löytää jossakin vaiheessa kumppanin itselleen, jos ei sellaista jo ole.Bojan meni vain mukaan, kun Damonin ja Sadien piti mennä muissa merkeissä Usaan. Saivat yhteisen loman kaveruksina siellä, josta jokainen jatkoi tahoilleen Mikään K&B shipissäni todeksi uskomani ei siis edelleenkään ole kumoutunut.
Tietenkin jäi, täytyyhän hänen sovitut työnsä hoitaa. Näkevät taas B n kanssa heti kun on mahdollista.Hahaa!!! Mä sanoin ihan vain gut feelingillä ja yleisen elämänkokemuksen perusteella, että Sadie jäi Jenkkeihin! I was right… again..!
Ehkä Sadie tulee Damonin kanssa takaisin Lontooseen.Tietenkin jäi, täytyyhän hänen sovitut työnsä hoitaa. Näkevät taas B n kanssa heti kun on mahdollista.
Olen eri kirjoittaja, mutta itse ainakin shippaan ja odotan K ja B myös tosielämässä yhteenMielenkiinnosta kysyn. Jos olet K&B shippaaja, niin miksi sun shippi jotenkin horjuisi tosielämän tapahtumista? Meinaan vaan, että B löytää jossakin vaiheessa kumppanin itselleen, jos ei sellaista jo ole.
No siinähän odotat. Todennäköisempää on että Paavo Lipponen ja Arto Satonen päätyvät yhteen.Olen eri kirjoittaja, mutta itse ainakin shippaan ja odotan K ja B myös tosielämässä yhteen
Paljon mahdollista.Ehkä Sadie tulee Damonin kanssa takaisin Lontooseen.
Mitäköhän se Eeva-Leena Sariola mietti mielessään, kun keksi Sor sor sormileikki laulun.
No siinähän odotat. Todennäköisempää on että Paavo Lipponen ja Arto Satonen päätyvät yhteen.
Mun mielestä ois kuumin hylkeenä.. vois plumpsautella rantaluodollaKris olis tosi upea ja kuuma jos sen laittais naiseksi.
Täältä lähestyy Krisin perseidi.Onko sohvaperse levällään? Sinnehän katoaa koko Bojan niinku mustaan aukkoon.
Ehdottamasti kyllä.Boitsu näyttää siltä, että se on anaalilinguksen tarpeessa.
Bojan näyttää superhyvältä ja rakkauden täyttämältä.Ehdottamasti kyllä.