vierailija
Onko se Aapo muuten sinkku ja tykkääkö naisista? Se on kyllä ihan herkku...pitääkö tässä lähteä PB keikalle. Käyn ottaan siitä itelle miehen.Mulle kelpaa Aapon ja Kärsyn perseet. Tänne vaan.
Onko se Aapo muuten sinkku ja tykkääkö naisista? Se on kyllä ihan herkku...pitääkö tässä lähteä PB keikalle. Käyn ottaan siitä itelle miehen.Mulle kelpaa Aapon ja Kärsyn perseet. Tänne vaan.
Ei se oikeastaan ole, mutta ihan miten vain.Kyllä, ihmiset tykkää spekuloida täällä. Se on eri asia kuin shippaaminen.
On siinä vähän eri tavoitteet kyl.Ei se oikeastaan ole, mutta ihan miten vain.
Ei ole toivotte B:tä suhteeseen näiden kanssaOn siinä vähän eri tavoitteet kyl.
Mitä shippaamista se muka on kun joku kysyy kuka se on ja sille vastataan. Miksi tämä menee sinulla niin ihon alle?No se pointti meni sitten ohitse niin että viuhahti aika monelta, kun heti rupesi näkymään kommentteja, joissa selvitetään kuka Billie on ja missä hän asuu ja mites hän sopisi B:n kanssa yhteen.
Eikä toivota, selvitellään vaan suhteen mahdollisuutta ja kytätään ihmisiä.Ei ole toivotte B:tä suhteeseen näiden kanssa
No ei oikeestaan. Tää on vaan kiinnostusta että kenen kanssa se missäkin pyörii ja mahtaako päätyä ylipäänsä kenenkään kanssa yhteen.Ei ole toivotte B:tä suhteeseen näiden kanssa
Mulle on aika sama kenen kanssa B heilastelee. Ei mulla mitään toiveita ole sen suhteen..Ei ole toivotte B:tä suhteeseen näiden kanssa
Tälläinen kyttäyshän ei kyllä ole ihan tervettäEikä toivota, selvitellään vaan suhteen mahdollisuutta ja kytätään ihmisiä.
Mitä ihmeen kaunoja sä kannat kun olet täällä joka päivä horisemassa?
No riippuu vähän missä määrin ja miten vakavasti sitä tekee. Aina on ihmiset juoruilleet muodossa tai toisessa.Tälläinen kyttäyshän ei kyllä ole ihan tervettä
Miksi sinä olet täällä?Tälläinen kyttäyshän ei kyllä ole ihan tervettä
Mä toivon vaan yhden tietyn kanssa. Mut oikeestaan mulle sopisi se ympäri maailmaa lumpustelukin.Ei ole toivotte B:tä suhteeseen näiden kanssa
Tulee paha olo B:n puolesta, kun yritetään parittaa jokaisen kuvassa näkyvän kanssa, K:n kanssa sentään aito yhteysNo riippuu vähän missä määrin ja miten vakavasti sitä tekee. Aina on ihmiset juoruilleet muodossa tai toisessa.
Tulee paha mieli Bn puolesta kun teet tulkintoja hänen yhteyksistään muihin ihmisiin.Tulee paha olo B:n puolesta, kun yritetään parittaa jokaisen kuvassa näkyvän kanssa, K:n kanssa sentään aito yhteys
En shippaa bokrisiä, saati sitten oikeasti usko siihen. Vanhat ystävät jo kouluajoilta. Mutta jotain kuumaa mustakin tuossa niiden kemiassa on.Täällä oli vissiin ehkä kaks ja puol bokris-shippaajaa, minä mukaanluettuna. Tää on meille!
Muistaakseni joku UMK23 ketjun gay aikoi tehdä Aaposta gayn, jos Aapo ei sellainen ole. En enää muista mitä tarkalleen kirjoitti Aapon perseestä, mutta se ketju oli kultaa.Onko se Aapo muuten sinkku ja tykkääkö naisista? Se on kyllä ihan herkku...pitääkö tässä lähteä PB keikalle. Käyn ottaan siitä itelle miehen.
Työnnä jo se aito yhteys sinne perseeseen. Bojanilla on aito yhteys varmasti hyvin monen ihmisen kanssa.Tulee paha olo B:n puolesta, kun yritetään parittaa jokaisen kuvassa näkyvän kanssa, K:n kanssa sentään aito yhteys
Voit siirtyä vauvalle kaltaistesi joukkoon tai puutarhalleTulee paha olo B:n puolesta, kun yritetään parittaa jokaisen kuvassa näkyvän kanssa, K:n kanssa sentään aito yhteys
Oletko 16v.?Tulee paha mieli Bn puolesta kun teet tulkintoja hänen yhteyksistään muihin ihmisiin.
Sinä taidat olla kun jatkuvasti loukkaanut Bojanin puolesta ja tulet tänne valittamaan.Oletko 16v.?
Se on täällä mun yksiössä ketjulla kiinni patterissa. Niin kauan pidän kunhan taipuu mun orjaksi. T. Siveys-JormaMuistaakseni joku UMK23 ketjun gay aikoi tehdä Aaposta gayn, jos Aapo ei sellainen ole. En enää muista mitä tarkalleen kirjoitti Aapon perseestä, mutta se ketju oli kultaa.
Kunhan ei ole yhteyttä Aitoon. Sitä paljastusta en kestäisi.Työnnä jo se aito yhteys sinne perseeseen. Bojanilla on aito yhteys varmasti hyvin monen ihmisen kanssa.
Niuvassa ei saa inkivääriä.Niuvassa ne on yöpyneet, siellä on kaikki valkoista seinästä petivaatteisiin. T. yökkö Marjatta-Petteri