vierailija
Mitä helvettiä sä horiset? Missä se muka nyt on ollut?Olihan siellä bäkkärillä K H ja Gf.
Bojania kiinnosti samana iltana eri paikka, hänelle tuttua musiikkia meni kuuntelemään.
Ei yksin.
Mitä helvettiä sä horiset? Missä se muka nyt on ollut?Olihan siellä bäkkärillä K H ja Gf.
Bojania kiinnosti samana iltana eri paikka, hänelle tuttua musiikkia meni kuuntelemään.
Ei yksin.
Kuuntelemaasa indiemusaa jossain ystävänsä kanssa.Missä B siis sun trolliuniversumissa oli?
Ei ole mitään kuvia Flamingosta.Ok.
Yöpyivät ilmeisesti Vantaan Flamingossa kokoajan.
Sieltä joku kuva
Missä B on puhunut jostain rehearsal spacesta? Eikö he treenanneet Kultsalla ja nimenomaan tarkoitus oli testata sitä uutta digitaalista järjestelmää minkä voi tehdä vain keikkapaikalla. Perjantaina päivällä tuli stoorikin Bstä ja Häärijästä Kultsalla.Ei kyllä fiksulta kuulostaa tuo flamingo. Ehkä ne alkuyöt ovat voineet olla Vantaalla mutta ei olisi kyllä mitään järkeä jäädä sinne koko ajaksi. Tai ehkä siinä tapauksessa jos se rehearsal place, jolla B mainitsi heidän kahtena päivänä olleen, on siellä. Jotenkin arvelen että ovat varmaan saaneet treenata k:n treenikämpällä (no niin, tästä voi taas joku repiä lisää hyväksikäyttöä), mutta en tietenkään tiedä missä sellainen on.
Mäkin olin! Harmi ettei törmätty boitsun kanssaKuuntelemaasa indiemusaa jossain ystävänsä kanssa.
Mä olin K fani, mutta en ole enää ilman tuota yhteyttä. Pidin K:sta siinä yhteydessä, mutta en yksinään. Jo faniksi jäin.Mä olen K fani ja pidin Joksuista. En pidä enää. Heissä ei ole mitään kiinnostavaa, koska yhteyttä Khon ei enää ole.
Soundcheckissä sanoi two days in rehearsal place. Luulin itsekin että olisivat olleet kultsalla vaikka pidin sitä aika massiivisena sijoituksena, että olisivat voineet varata koko paikan niin moneksi päiväksi. Mutta sit katoin youtubesta ton soundcheckin ja ei se niin ollutkaan.Missä B on puhunut jostain rehearsal spacesta? Eikö he treenanneet Kultsalla ja nimenomaan tarkoitus oli testata sitä uutta digitaalista järjestelmää minkä voi tehdä vain keikkapaikalla. Perjantaina päivällä tuli stoorikin Bstä ja Häärijästä Kultsalla.
Kaksi ekaa yötä ovat varmaan olleet siellä Jerpan porukoilla ja perjantaina sitten siirtyivät crewn kanssa hotelliin joka oli varmaan buukattu muiden kiertuejärjestelyjen yhteydessä. Ovat toki saattaneet käydä Flamingossa torstaina, sieltähän saa varattua spa+keilauspaketin privaattitiloineen.
Flamongossa kuvattuEi ole mitään kuvia Flamingosta.
Mä luulen että siellä Kultsalla saa käydä testailemassa päivän-pari ennen keikkaa, kun ei siellä mitään muita tapahtumia ollut noina päivinä.Soundcheckissä sanoi two days in rehearsal place. Luulin itsekin että olisivat olleet kultsalla vaikka pidin sitä aika massiivisena sijoituksena, että olisivat voineet varata koko paikan niin moneksi päiväksi. Mutta sit katoin youtubesta ton soundcheckin ja ei se niin ollutkaan.
Joo, kävivät keilaamassa. Se ei tarkoita että yöpyivät siellä.Flamongossa kuvattu
B ja K kaatavat keiloja.
B kysyy onko denssiä.
K tekee samalla lailla kosima-eleen, kuin Liverpoolissa.
B on leikissä mukana.
Olivat K:n lapsuudenkodissa ekat yötEi kyllä fiksulta kuulostaa tuo flamingo. Ehkä ne alkuyöt ovat voineet olla Vantaalla mutta ei olisi kyllä mitään järkeä jäädä sinne koko ajaksi. Tai ehkä siinä tapauksessa jos se rehearsal place, jolla B mainitsi heidän kahtena päivänä olleen, on siellä. Jotenkin arvelen että ovat varmaan saaneet treenata k:n treenikämpällä (no niin, tästä voi taas joku repiä lisää hyväksikäyttöä), mutta en tietenkään tiedä missä sellainen on.
Mäpä olen se ystävä jonka kanssa B oli kuuntelemassa. Indiemusa on mun lempibändi, harmi kun B tykkää enemmän popista.Mäkin olin! Harmi ettei törmätty boitsun kanssa
Missä B on puhunut jostain rehearsal spacesta? Eikö he treenanneet Kultsalla ja nimenomaan tarkoitus oli testata sitä uutta digitaalista järjestelmää minkä voi tehdä vain keikkapaikalla. Perjantaina päivällä tuli stoorikin Bstä ja Häärijästä Kultsalla.
Kaksi ekaa yötä ovat varmaan olleet siellä Jerpan porukoilla ja perjantaina sitten siirtyivät crewn kanssa hotelliin joka oli varmaan buukattu muiden kiertuejärjestelyjen yhteydessä. Ovat toki saattaneet käydä Flamingossa torstaina, sieltähän saa varattua spa+keilauspaketin privaattitiloineen.
Hakeudu jo hoitoon, nyt menee hiukan yliMäpä olen se ystävä jonka kanssa B oli kuuntelemassa. Indiemusa on mun lempibändi, harmi kun B tykkää enemmän popista.
Joo, tuon voisi tulkita niin että olivat ensin muualla treenaamassa ja sitten perjantaina neljältä oli tarkoitus mennä Kultsalle vetämään setti kerran läpi. Nyt kyllä kiinnostaa missä ovat olleet. T. Kolmas (?) Ulla Taalasmaa- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.m.youtube.com
Tuolta kohdasta 5.25 B puhuu rehearsal placesta.
En ole se trolli, oli vaan pakko vastata jotain yhtä älytöntä.Hakeudu jo hoitoon, nyt menee hiukan yli
Ei ilmaiseksi varmaankaan. Se vaatii aina henkilökuntaa ja toisaalta sillon ei voi tehdä salissa esim siivouksia tms jos se on joidenkin käytössä.Mä luulen että siellä Kultsalla saa käydä testailemassa päivän-pari ennen keikkaa, kun ei siellä mitään muita tapahtumia ollut noina päivinä.
Kärpän treeni kämpillä. Varmasti saaneet lainata, ettei ole tarvinnut vuokria mistään maksaa.Joo, tuon voisi tulkita niin että olivat ensin muualla treenaamassa ja sitten perjantaina neljältä oli tarkoitus mennä Kultsalle vetämään setti kerran läpi. Nyt kyllä kiinnostaa missä ovat olleet. T. Kolmas (?) Ulla Taalasmaa
Onko Klla oma treenikämppä jossain?Kärpän treeni kämpillä. Varmasti saaneet lainata, ettei ole tarvinnut vuokria mistään maksaa.
Oli kuva huoneesta, minkä valkoisen tyynyn tai valkoisen lakanan päällä olivat Bn tarvitsema inkivääripullo.Joo, kävivät keilaamassa. Se ei tarkoita että yöpyivät siellä.
Niillä on ollut mukana ne soittokamat joiden kanssa tulivat Lontoosta eli ei tietenkään kaikkea. Voihan se olla vaikka pöyhösten kellari, mistä sen tietää.Joo, tuon voisi tulkita niin että olivat ensin muualla treenaamassa ja sitten perjantaina neljältä oli tarkoitus mennä Kultsalle vetämään setti kerran läpi. Nyt kyllä kiinnostaa missä ovat olleet. T. Kolmas (?) Ulla Taalasmaa
Missä se nace siinä näkyi?Oli kuva huoneesta, minkä valkoisen tyynyn tai valkoisen lakanan päällä olivat Bn tarvitsema inkivääripullo.
Huone oni yhdessä Nicen kanssa.
Voi olla hinnoiteltuna viikonlopun vuokraan. Kyllä keikkapaikat monesti sallii artistin ja crewn pääsyn paikalle päivää ennen keikkaa.Ei ilmaiseksi varmaankaan. Se vaatii aina henkilökuntaa ja toisaalta sillon ei voi tehdä salissa esim siivouksia tms jos se on joidenkin käytössä.