K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei Blle kelvannut? B sanoi soundcheckissä että heidän oli perjantaina tarkoitus vetää setti läpi klo 16 ja poistua paikalta. Kun ongelmia ilmeni niin koko bändi joutui olemaan siellä keskiyöhön asti. Sen jälkeen Nace vielä jatkoi hommia aamuyöllä.

Tän lisäksi B ja Kris bongattiin Tavastian läheltä yöllä mutta tähän en ihan usko. Faktaa on kuitenkin se että bändillä tuli yllättävä este minkä takia suunnitelmat meni uusiksi.
Mäkään en ihan usko tähän. Tai itse asiassa niillä on toki voinut olla vaikka hotelli jossain siinä, Tavastian lähistö kun on aika venyvä käsite. Mutta jos siis joku fani olisi ne bongannut niin kuva niistä olisi taatusti napattu.
 
vierailija
Sulla nyt näyttää olevan jotain katkeruutta ja kaunaa jostain, jonka sysäät Bojanin niskoille. Kannattis varmaan pitää tsuko näistä ketjuista ja keksiä jotain muuta kivaa tekemistä.
Mua vtuttaa hyväksi käyttäjät ja sokeat ihmiset mitkä eivät sitä näe. Te ette välitä pätkääkään Ksta ja olette iloisia kun B heitti Kn ystävyyden pois ja unohti kaiken mitä K on ystävänsä eteen tehnyt. Näkee kyllä että olette Bojanin palvojia. Varmaan omissa ihmissuhteissanne samanlaisia, Fy fan.
 
vierailija
K sanoi radiossa ostaneensa liput ja tuovansa ulkomaisia vieraita. PB tyypit olivat selvästi yllättyneitä ja iloisia. B teki oharit.
Se sanoi jotain että laittoi viimeiset roposensa lippuihin. Tämä jos mikä oli vitsi! Totta kai se on sinne pyydetty mukaan, siellähän oli häärijäkin lavalla (en tiedä oliko k itsekin, muistan vaan nähneeni h:sta jonkun videon).
 
vierailija
Se sanoi jotain että laittoi viimeiset roposensa lippuihin. Tämä jos mikä oli vitsi! Totta kai se on sinne pyydetty mukaan, siellähän oli häärijäkin lavalla (en tiedä oliko k itsekin, muistan vaan nähneeni h:sta jonkun videon).
Olihan siellä bäkkärillä K H ja Gf.
Bojania kiinnosti samana iltana eri paikka, hänelle tuttua musiikkia meni kuuntelemään.
Ei yksin.
 
vierailija
Mua vtuttaa hyväksi käyttäjät ja sokeat ihmiset mitkä eivät sitä näe. Te ette välitä pätkääkään Ksta ja olette iloisia kun B heitti Kn ystävyyden pois ja unohti kaiken mitä K on ystävänsä eteen tehnyt. Näkee kyllä että olette Bojanin palvojia. Varmaan omissa ihmissuhteissanne samanlaisia, Fy fan.
B on heittänyt Kn ystävyyden pois vain sun omissa harhoissasi.
 

Yhteistyössä