K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu ja minähän oikeasti tykkään Bojanista paljon. Tässä on viime aikoina ollut niin paljon yllättäviä käänteitä häneltä, että en oikein ole pysynyt perässä, enkä tiennyt mitä ajatella. Jos nyt itselle vieraan ihmisen elämää ylipäänsä on syytä ajatella.
Joo totta, että onhan tässä saagassa ollut kyllä käänteitä. 😅 Oon itse sillä mielellä että toivon molemmille hyvää ja mielenkiinnolla odotan mitä kuvioita tässä on tulossa, mutta en odota mitään tiettyä asiaa, vaikka sitä että päätyvät jonkun tietyn ihmisen kanssa yhteen. Tällä hetkellä veikkaisin B:tä ja D:tä, mutta ei sitä kyllä voi tietää. Ja toivon tietysti ja uskonkin, että B:n ja K:n ystävyys säilyy vahvana.
 
vierailija
Entinen K&B shippaaja täällä ja mun silmin nuo kaksi ihastuivat jossain määrin toisiinsa viisuissa. En usko että K:lla tuo kantoi monta päivää viisujen loppumisen jälkeen, B:llä nähdäkseni pitempään. En kyllä osaa nähdä mitään hyväksikäyttöä kummankaan puolelta, vaan normaalin ihastuksen hiipumisen, oli syyt mitkä hyvänsä.

Se ihmetytttää että useampi sanoi täällä, että B aktivoitui joulu-tammikuussa K:n suuntaan saadakseen lipunmyyntiin vauhtia Suomen keikoille. Watafak? Kultsa 1 myi täyteen muutamassa minuutissa ja kakkonenkin ihan hyvin heti ekana viikonloppuna. Ne joita kiinnosti K&B yhteys olivat lippunsa jo ostaneet. Ei tolla taktiikalla mitään isoja määriä uusia kuulijoita kannattaisi tavoitella. Ennemmin olisi varmaan kannattanut viritellä jotain yhteyksiä muihin huonosti lippuja myyneisiin keikkamaihin, sanotaan vaikka Norjaan Alessandran fanien kautta.

Miten musta tuntuu, että monet vaan haluaa löytää jonkun syyllisen, oli se sit B, K tai vaikka joku nimeltä mainitsematon. Ei kaikessa aina ole syyllisiä. Asiat voivat tapahtua ja edetä omalla painollaan muutenkin. Eiköhän nuo kaksi jonkinlaisina ystävinä jatkaa hyvän matkaa. Muuten molemmat jatkavat omilla tahoillaan ja hyvä niin. Jos K haluaa vaikka perustaa perheen, niin hieno homma. Jos B viihtyy Harvey Specterinsä, japanilaisen masterinsa tai vaikka S:n tai D:n kanssa, so be it!
 
vierailija
En usko tuohon yhtään. Boitsu on sosiaalinen ja tutustuu ihmisiin helposti. Kyllä hänellä on ystävinä paljon ihmisiä, jotka ei ole julkisuuden henkilöitä. Instassaan aina näkyy näitä ihmisiä, mutta eihän me heistä tiedetä tarkemmin kun tosiaan eivät ole julkisuudessa. Nythän B oli Nykissä Alikan seurassa, jolla on paljon vähemmän seuraajia kuin B:llä, miksi et noteeraa esim. tuota ystävyyttä mitenkään? Sitä taas en yhtään ihmettele että B:llä ja D:llä synkkasi hyvin kun tapasivat, molemmat on taiteellisia luonteita ja herkkiä, luulen että helposti ovat päässeet keskusteluissaan aika syvällisiinkin mietteisiin elämästä yleensä. D on sen verran mielenkiintoinen tapaus, että varmaan aika moni viihtyisi hänen seurassaan ja B taas niin karismaattinen ja ihana että ei mikään ihme että D:kin tykästyi häneen ja koko joksuporukkaan (jotka ovat ihania myös). Ei se, että tutustuu ja kiinnostuu jostain ihmisestä, ole mitään hyväksikäyttöä, vaikka toinen olisikin tunnetumpi jollain saralla. Luulen että B tykkää vaan mielenkiintoisista ihmisistä yleensä (kukapa ei) ja kun on itsekin moniulotteinen ja kiinnostava tyyppi, niin heillä sitten klikkaa.
❤ Samaa mieltä B:stä ja D:stä. Kumpikin ihania, herkkiä ja mielenkiintoisia tyyppejä. Uskon että molemmat ovat täysin aitoja.
 
vierailija
Mä pidin Boitsua vilpittömänä viisujen aikaan ja vielä NT:llä, mutta pakko sanoa, että tuo sen kuvio on alkanut vaivaamaan ja silmät on auenneet. Viisuissa K oli helppo kohde, vähän hukassa ja yksin ja varmasti siellä tykkäsivät toistensa seurasta, mutta kyllähän se tarkoituksellista oli hakeutua ennakko suosikin seuraan. Nyt ennen viime kiertuetta postailtiin brotheria ja broskia, mitä ei koskaan ennen oltu Bn puolelta tehty, lippuja piti saada myydyksi. Lontoossa löytyi D ehkä myös vähän hukassa ongelmiensa kanssa ja hänen kauttaan löytyi Sadie. Hyvin nopeasti syntyy uusia läheisiä ystävyyksiä aina vähän kuuluisempien kanssa, B on taitava. Kun tulivat Helsinkiin niin luulen ettei se Kn seura enää niin kiinnostavaa ollutkaan, olihan D ja S jo tulossa Saksaan. Ei ollutkaan tilaa enää Klle bussissa ja PB keikalle ei varmaan kiinnostanut mennä. Se etäisyyden otto näkyi selvästi lavalla ja bäkkärillä. Ei postattu Suomen jälkeen Jerestä mitään, bändin muut jäsenet postasivat.
Toivon todella että kukaan ei tunne itseään käytetyksi. Ja tiedän että saan vihaisia kommentteja tästä, mutta minä näen asian näin.
No jos noudatetaan tota juuri täällä julistettua totuutta niin vihjailujen puutehan tarkoittaisi suhdetta k ja B välillä eikä suinkaan etäisyyttä 😁

Mutta mua on jäänyt häiritsemään että mitä ne broski-postaukset oli. Joku tuli emma-palkinnoista, oliko myös umk:sta? Mutta mitä muita?
 
vierailija
Entinen K&B shippaaja täällä ja mun silmin nuo kaksi ihastuivat jossain määrin toisiinsa viisuissa. En usko että K:lla tuo kantoi monta päivää viisujen loppumisen jälkeen, B:llä nähdäkseni pitempään. En kyllä osaa nähdä mitään hyväksikäyttöä kummankaan puolelta, vaan normaalin ihastuksen hiipumisen, oli syyt mitkä hyvänsä.

Se ihmetytttää että useampi sanoi täällä, että B aktivoitui joulu-tammikuussa K:n suuntaan saadakseen lipunmyyntiin vauhtia Suomen keikoille. Watafak? Kultsa 1 myi täyteen muutamassa minuutissa ja kakkonenkin ihan hyvin heti ekana viikonloppuna. Ne joita kiinnosti K&B yhteys olivat lippunsa jo ostaneet. Ei tolla taktiikalla mitään isoja määriä uusia kuulijoita kannattaisi tavoitella. Ennemmin olisi varmaan kannattanut viritellä jotain yhteyksiä muihin huonosti lippuja myyneisiin keikkamaihin, sanotaan vaikka Norjaan Alessandran fanien kautta.

Miten musta tuntuu, että monet vaan haluaa löytää jonkun syyllisen, oli se sit B, K tai vaikka joku nimeltä mainitsematon. Ei kaikessa aina ole syyllisiä. Asiat voivat tapahtua ja edetä omalla painollaan muutenkin. Eiköhän nuo kaksi jonkinlaisina ystävinä jatkaa hyvän matkaa. Muuten molemmat jatkavat omilla tahoillaan ja hyvä niin. Jos K haluaa vaikka perustaa perheen, niin hieno homma. Jos B viihtyy Harvey Specterinsä, japanilaisen masterinsa tai vaikka S:n tai D:n kanssa, so be it!
Joo, en minäkään ymmärrä näitä hyväksikäyttö väitteitä. Ihan normaalia, että tuolla alalla yritetään luoda kontakteja ja ainahan se joku kontakti on suurempi nimi kuin itse olet. Eiköhän nämä Viisu kaverit mielellään auta toisiaan näissä asioissa, kaikki heistä siitä hyötyvät jollakin tapaa. Artistien ja bändien pitää myös markkinoida itseään ahkerasti, mutta ei se tee kenestäkään hyötyjää tai pyrkyriä. Niitä suhteita on pakko luoda ja pitää yllä, jos haluaa saada jalansijaa musiikki ympyröissä. En käsitä sitä, että joillakin on tarve luoda Bojanista tai Käärijästä se tarinan pahis. Molemmat erittäin ahkeria, ihmisystävällisiä ja hyviä viihdyttäjiä. Kaikkensa antavat aina lavalla ja saavat näin yleisön onnelliseksi. Vähän armoa heille kiitos.
 
vierailija
Joo, en minäkään ymmärrä näitä hyväksikäyttö väitteitä. Ihan normaalia, että tuolla alalla yritetään luoda kontakteja ja ainahan se joku kontakti on suurempi nimi kuin itse olet. Eiköhän nämä Viisu kaverit mielellään auta toisiaan näissä asioissa, kaikki heistä siitä hyötyvät jollakin tapaa. Artistien ja bändien pitää myös markkinoida itseään ahkerasti, mutta ei se tee kenestäkään hyötyjää tai pyrkyriä. Niitä suhteita on pakko luoda ja pitää yllä, jos haluaa saada jalansijaa musiikki ympyröissä. En käsitä sitä, että joillakin on tarve luoda Bojanista tai Käärijästä se tarinan pahis. Molemmat erittäin ahkeria, ihmisystävällisiä ja hyviä viihdyttäjiä. Kaikkensa antavat aina lavalla ja saavat näin yleisön onnelliseksi. Vähän armoa heille kiitos.
Just näin! ❤
 
vierailija
No jos noudatetaan tota juuri täällä julistettua totuutta niin vihjailujen puutehan tarkoittaisi suhdetta k ja B välillä eikä suinkaan etäisyyttä

Mutta mua on jäänyt häiritsemään että mitä ne broski-postaukset oli. Joku tuli emma-palkinnoista, oliko myös umk:sta? Mutta mitä muita?
Mun mielestä umk stoorissa ei ollut mitään k:sta. B laittoi niistä palkinnoista ja ruoskan julkaisusta stoorit. En kyllä itse näe näitä minkäänlaisia lipunmyyntipostauksina tai ylipäänsä oman edun tavoitteluna. En siis millään tavalla keksi mikä noissa olisi vauhdittanut heidän lipunmyyntiään. Miksi kukaan olisi helmikuussa noiden stoorien perusteella alkanut miettiä että pitäisiköhän mennä jokereitten keikalle?
 
vierailija
Joo, en minäkään ymmärrä näitä hyväksikäyttö väitteitä. Ihan normaalia, että tuolla alalla yritetään luoda kontakteja ja ainahan se joku kontakti on suurempi nimi kuin itse olet. Eiköhän nämä Viisu kaverit mielellään auta toisiaan näissä asioissa, kaikki heistä siitä hyötyvät jollakin tapaa. Artistien ja bändien pitää myös markkinoida itseään ahkerasti, mutta ei se tee kenestäkään hyötyjää tai pyrkyriä. Niitä suhteita on pakko luoda ja pitää yllä, jos haluaa saada jalansijaa musiikki ympyröissä. En käsitä sitä, että joillakin on tarve luoda Bojanista tai Käärijästä se tarinan pahis. Molemmat erittäin ahkeria, ihmisystävällisiä ja hyviä viihdyttäjiä. Kaikkensa antavat aina lavalla ja saavat näin yleisön onnelliseksi. Vähän armoa heille kiitos.
Aamen tälle. Ja ei aina voi myöskään olettaa niin, kun Joksut tulee Suomeen esiintymään, niin K:n pitäisi olla siellä ja raivata oman kalenteri tyhjäksi siksi aikaan. Joksut ja K. tekevät omaa työtään ja kummankin pitää pärjätä omillaan.
 
vierailija
Mun mielestä umk stoorissa ei ollut mitään k:sta. B laittoi niistä palkinnoista ja ruoskan julkaisusta stoorit. En kyllä itse näe näitä minkäänlaisia lipunmyyntipostauksina tai ylipäänsä oman edun tavoitteluna. En siis millään tavalla keksi mikä noissa olisi vauhdittanut heidän lipunmyyntiään. Miksi kukaan olisi helmikuussa noiden stoorien perusteella alkanut miettiä että pitäisiköhän mennä jokereitten keikalle?
No just tätä tarkoitin. Logiikka puuttuu noista hyväksikäyttöväitteistä.
 
vierailija
Oli muuten kumma juttu se, että K n piti vähäistä aikaa, joka hänellä olisi ollut Bojanin kanssa, tuhlata taas kerran PB n juhlissa. Täähän ei ollut eka kerta, kun näin tapahtui. Ja siellähän oli toki myös gf paikalla.
Miksi Kn pitäisi jättää koko elämänsä, kun kaveri tulee kaupunkiin? Tätä minä en ymmärrä. Järjesti heille ohjelmaa ja kaikkea. Innoissaan puhui poikien viemisestä PB keikalle radiossa ja sitten nämä eivät sinne menneetkään. Ei niillä mitään rakkaus suhdetta ole ja ei näyttänyt Kn seura enää kiinnostavan. Se ystävyys ei ollutkaan tarpeeksi kiinnostavaa.
 
vierailija
Anygay tulee noille vauvalaisille kuivat ajat kun mahdollisesti saavat enää yhden kusisen bäkkäri kuvan Ruissista shippiparistaan. Mä en usko että edes mainitsevat enää toisiaan missään saati näkevät toisiaan muuten kuin jos sattuvat samalle keikalle. Ei toi "yståvyys" tule kestämään.
 
vierailija
Miksi Kn pitäisi jättää koko elämänsä, kun kaveri tulee kaupunkiin? Tätä minä en ymmärrä. Järjesti heille ohjelmaa ja kaikkea. Innoissaan puhui poikien viemisestä PB keikalle radiossa ja sitten nämä eivät sinne menneetkään. Ei niillä mitään rakkaus suhdetta ole ja ei näyttänyt Kn seura enää kiinnostavan. Se ystävyys ei ollutkaan tarpeeksi kiinnostavaa.
PB nyt vaan ei ole kauhean houkutteleva. Mutta sen lisäksi joksuilla oli juuri perjantaina haasteita niiden digitalisointiensa kanssa kun systeemit eivät toimineetkaan. Eiköhän se K ymmärrä vallan hyvin että Jokerit oli Helsingissä työasioissa ja ne hommat oli tietenkin ihan ensisijaiset.
 
vierailija
Miksi Kn pitäisi jättää koko elämänsä, kun kaveri tulee kaupunkiin? Tätä minä en ymmärrä. Järjesti heille ohjelmaa ja kaikkea. Innoissaan puhui poikien viemisestä PB keikalle radiossa ja sitten nämä eivät sinne menneetkään. Ei niillä mitään rakkaus suhdetta ole ja ei näyttänyt Kn seura enää kiinnostavan. Se ystävyys ei ollutkaan tarpeeksi kiinnostavaa.
Alkupuolesta olen samaa mieltä, mutta en loppupuolesta tuosta Joksujen syyllistämisestä. Siis on kerrottu, että heillä on ollut teknisiä ongelmia ja eihän me kaikkea tiedetä.
 
vierailija
Niin siksikin omituista että monen kuukauden hiljaisuuden jälkeen hypetys alkaa juuri ennen kiertueen alkua.
No siis oliko joku monen kuukauden hiljaisuus? Niiltä edelleen haastatteluissa kysyttiin k:sta, B vastaili tosi kivasti. En tiedä mitä siitä vielä lisää olisi pitänyt oikein mainita. Kun k:lta tuli uusi sinkku ja useita palkintoja, B huomioi nämä saavutukset. Nämä tapahtui vielä niitten oman sinkun lanseerauksen aikaan, ja sen mainontaan nyt ainakaan k:n mainitsemisella ei ollut mitään osuutta.
 
vierailija
No siis oliko joku monen kuukauden hiljaisuus? Niiltä edelleen haastatteluissa kysyttiin k:sta, B vastaili tosi kivasti. En tiedä mitä siitä vielä lisää olisi pitänyt oikein mainita. Kun k:lta tuli uusi sinkku ja useita palkintoja, B huomioi nämä saavutukset. Nämä tapahtui vielä niitten oman sinkun lanseerauksen aikaan, ja sen mainontaan nyt ainakaan k:n mainitsemisella ei ollut mitään osuutta.
Olet kyllä naivi . Kn mainitseminen tuo heille näkyvyyttä ihan kaikessa. Ei ne tuolla Damonilla tule lippuja myymään. Moni jopa ulkkari fani myönsi tulleensa Kultsalle Kn näkemisen toivossa. Nyt kun K ei enää kuvioissa ole ei tule ihmisiä samalla lailla vetämään se on fakta. Kuuntelut laskevat ja Suomeen ei enää kannata tulla, kun logistisetkin syyt pitää ottaa huomioon. Ilman Kta sitä viisu nostetta ei olisi tapahtunut ja se ei tule kantamaan kovin pitkälle.
 
vierailija
Olet kyllä naivi . Kn mainitseminen tuo heille näkyvyyttä ihan kaikessa. Ei ne tuolla Damonilla tule lippuja myymään. Moni jopa ulkkari fani myönsi tulleensa Kultsalle Kn näkemisen toivossa. Nyt kun K ei enää kuvioissa ole ei tule ihmisiä samalla lailla vetämään se on fakta. Kuuntelut laskevat ja Suomeen ei enää kannata tulla, kun logistisetkin syyt pitää ottaa huomioon. Ilman Kta sitä viisu nostetta ei olisi tapahtunut ja se ei tule kantamaan kovin pitkälle.
Tässä biisi K ja B
 
vierailija
Olet kyllä naivi . Kn mainitseminen tuo heille näkyvyyttä ihan kaikessa. Ei ne tuolla Damonilla tule lippuja myymään. Moni jopa ulkkari fani myönsi tulleensa Kultsalle Kn näkemisen toivossa. Nyt kun K ei enää kuvioissa ole ei tule ihmisiä samalla lailla vetämään se on fakta. Kuuntelut laskevat ja Suomeen ei enää kannata tulla, kun logistisetkin syyt pitää ottaa huomioon. Ilman Kta sitä viisu nostetta ei olisi tapahtunut ja se ei tule kantamaan kovin pitkälle.
Mutta siis nuo ihmisethän ovat taatusti ostaneet keikkaliput jo ennen helmikuun puoliväliä, ei heihin vaikuta k:n palkintokuvan näkyminen bojanin stooreissa kaikkien niitten EW-fanipostien välissä. Suomen keikat oli tuossa vaiheessa jo varsin hyvin myyneet.
 

Yhteistyössä