K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minullekin tuli mieleen siitä Bojanin alkuvuoden innostuksesta K ta kohtaan, että voisiko syynä olla tulevat Suomen keikat ja nimenomaan niiden myynti. En ihan vielä suostu uskomaan, että niin olisi. Aika näyttää tuleeko B lla jatkumaan tämä nykyinen suuntaus tutustua häntä itseään tunnetuimpiin henkilöihin. Voihan kaikki olla sattumaakin.
En usko tuohon yhtään. Boitsu on sosiaalinen ja tutustuu ihmisiin helposti. Kyllä hänellä on ystävinä paljon ihmisiä, jotka ei ole julkisuuden henkilöitä. Instassaan aina näkyy näitä ihmisiä, mutta eihän me heistä tiedetä tarkemmin kun tosiaan eivät ole julkisuudessa. Nythän B oli Nykissä Alikan seurassa, jolla on paljon vähemmän seuraajia kuin B:llä, miksi et noteeraa esim. tuota ystävyyttä mitenkään? Sitä taas en yhtään ihmettele että B:llä ja D:llä synkkasi hyvin kun tapasivat, molemmat on taiteellisia luonteita ja herkkiä, luulen että helposti ovat päässeet keskusteluissaan aika syvällisiinkin mietteisiin elämästä yleensä. D on sen verran mielenkiintoinen tapaus, että varmaan aika moni viihtyisi hänen seurassaan ja B taas niin karismaattinen ja ihana että ei mikään ihme että D:kin tykästyi häneen ja koko joksuporukkaan (jotka ovat ihania myös). Ei se, että tutustuu ja kiinnostuu jostain ihmisestä, ole mitään hyväksikäyttöä, vaikka toinen olisikin tunnetumpi jollain saralla. Luulen että B tykkää vaan mielenkiintoisista ihmisistä yleensä (kukapa ei) ja kun on itsekin moniulotteinen ja kiinnostava tyyppi, niin heillä sitten klikkaa.
 
vierailija
En usko tuohon yhtään. Boitsu on sosiaalinen ja tutustuu ihmisiin helposti. Kyllä hänellä on ystävinä paljon ihmisiä, jotka ei ole julkisuuden henkilöitä. Instassaan aina näkyy näitä ihmisiä, mutta eihän me heistä tiedetä tarkemmin kun tosiaan eivät ole julkisuudessa. Nythän B oli Nykissä Alikan seurassa, jolla on paljon vähemmän seuraajia kuin B:llä, miksi et noteeraa esim. tuota ystävyyttä mitenkään? Sitä taas en yhtään ihmettele että B:llä ja D:llä synkkasi hyvin kun tapasivat, molemmat on taiteellisia luonteita ja herkkiä, luulen että helposti ovat päässeet keskusteluissaan aika syvällisiinkin mietteisiin elämästä yleensä. D on sen verran mielenkiintoinen tapaus, että varmaan aika moni viihtyisi hänen seurassaan ja B taas niin karismaattinen ja ihana että ei mikään ihme että D:kin tykästyi häneen ja koko joksuporukkaan (jotka ovat ihania myös). Ei se, että tutustuu ja kiinnostuu jostain ihmisestä, ole mitään hyväksikäyttöä, vaikka toinen olisikin tunnetumpi jollain saralla. Luulen että B tykkää vaan mielenkiintoisista ihmisistä yleensä (kukapa ei) ja kun on itsekin moniulotteinen ja kiinnostava tyyppi, niin heillä sitten klikkaa.
Et sitten Ksta sanonut mitään. Kyllähän tuo siltä näyttää että K kaivetaan vain esiin kun hänestä on hyötyä. Tuskin pitää enää B häneen yhteyttä. Muut Joksut paremminkin pitävät ja ainakin Härtsään.
 
vierailija
En usko tuohon yhtään. Boitsu on sosiaalinen ja tutustuu ihmisiin helposti. Kyllä hänellä on ystävinä paljon ihmisiä, jotka ei ole julkisuuden henkilöitä. Instassaan aina näkyy näitä ihmisiä, mutta eihän me heistä tiedetä tarkemmin kun tosiaan eivät ole julkisuudessa. Nythän B oli Nykissä Alikan seurassa, jolla on paljon vähemmän seuraajia kuin B:llä, miksi et noteeraa esim. tuota ystävyyttä mitenkään? Sitä taas en yhtään ihmettele että B:llä ja D:llä synkkasi hyvin kun tapasivat, molemmat on taiteellisia luonteita ja herkkiä, luulen että helposti ovat päässeet keskusteluissaan aika syvällisiinkin mietteisiin elämästä yleensä. D on sen verran mielenkiintoinen tapaus, että varmaan aika moni viihtyisi hänen seurassaan ja B taas niin karismaattinen ja ihana että ei mikään ihme että D:kin tykästyi häneen ja koko joksuporukkaan (jotka ovat ihania myös). Ei se, että tutustuu ja kiinnostuu jostain ihmisestä, ole mitään hyväksikäyttöä, vaikka toinen olisikin tunnetumpi jollain saralla. Luulen että B tykkää vaan mielenkiintoisista ihmisistä yleensä (kukapa ei) ja kun on itsekin moniulotteinen ja kiinnostava tyyppi, niin heillä sitten klikkaa.
En pitänytkään totuutena sitä, että B olisi hyväksikäyttäjä. Täällä palstalla on kai tarkoitus, että saa esittää kaikenlaisia pohdintoja. Alika on aivan eri asemassa kuin Damon Bojanin elämässä. Yksi tapaaminen, joka sekin todennäköisesti koska sattumalta ovat samassa kaupungissa. D kulkenut mukana keikoilla. Sadiekin kulkenut tai ainakin ollut paikalla monessa B n keikkakaupungissa. Siksi en noteeraisi Alikaa samalla tavalla kuin Damonia tai mahdollisesti Sadieta B n ystävänä. Taiteellisia, herkkiä ja mielenkiintoisia ihmisiä B tapaa jatkuvasti, muitakin kuin esim. Damon tai Käärijä, jostain syystä B nyt viime aikoina on lähentynyt juuri näiden menestyjien kanssa.
 
vierailija
Et sitten Ksta sanonut mitään. Kyllähän tuo siltä näyttää että K kaivetaan vain esiin kun hänestä on hyötyä. Tuskin pitää enää B häneen yhteyttä. Muut Joksut paremminkin pitävät ja ainakin Härtsään.
Sanoin jo tuossa aiemmassa kommentissa, mutta toistan vielä. Minusta näytti että B ihastui Kärtsään, mutta K ei ollut kiinnostunut tai valitsi eri tavalla. Olisi ihan normaalia ottaa vähän etäisyyttä tuossa tilanteessa. Vaatisi ehkä vähän sopeutumista tilanteeseen, mutta tuskin ystävyys on mihinkään kadonnut, eiköhän se ihan voimissaan vielä ole. Ehkä se tuon mahdollisen ihastumisen vuoksi myös korostui alussa niin paljon. Kiinnostaa muuten, että mitä sitten ajattelet Kärtsän kaikista julkkisystävistä, kun B:n kohdalla ne on sulle vain hyväksikäyttöä? Kärtsällähän on niitä vaikka kuinka paljon ja lisää vaan tuntuu tulevan. Itse siis en ajattele niitäkään hyväksikäyttönä tietenkään, ihan luonnollista tutustua muihin julkkiksiin tuolla alalla, mutta samahan se on B:llakin. Molemmat on lisäksi vähän samantyyppisiä sosiaalisia perhosia luonteeltaan, sekin on heille yhteistä.
 
vierailija
En pitänytkään totuutena sitä, että B olisi hyväksikäyttäjä. Täällä palstalla on kai tarkoitus, että saa esittää kaikenlaisia pohdintoja. Alika on aivan eri asemassa kuin Damon Bojanin elämässä. Yksi tapaaminen, joka sekin todennäköisesti koska sattumalta ovat samassa kaupungissa. D kulkenut mukana keikoilla. Sadiekin kulkenut tai ainakin ollut paikalla monessa B n keikkakaupungissa. Siksi en noteeraisi Alikaa samalla tavalla kuin Damonia tai mahdollisesti Sadieta B n ystävänä. Taiteellisia, herkkiä ja mielenkiintoisia ihmisiä B tapaa jatkuvasti, muitakin kuin esim. Damon tai Käärijä, jostain syystä B nyt viime aikoina on lähentynyt juuri näiden menestyjien kanssa.
Damon on aikamoinen taiteellinen persoona, ei hänen tyyppisiään ihmisiä ihan jatkuvasti vastaan tule. Tunnut kokonaan ohittavan sen, että ihan mahdollista että heillä synkkasi erityisen hyvin. Kyllähän Damonkin on tavannut ties minkälaisia ihmisiä ja niin vain päätyi B:n kanssa hengailemaan. Kyllähän sekin kertoo siitä että he löysivät toisistaan jotain erityistä.
 
vierailija
En usko tuohon yhtään. Boitsu on sosiaalinen ja tutustuu ihmisiin helposti. Kyllä hänellä on ystävinä paljon ihmisiä, jotka ei ole julkisuuden henkilöitä. Instassaan aina näkyy näitä ihmisiä, mutta eihän me heistä tiedetä tarkemmin kun tosiaan eivät ole julkisuudessa. Nythän B oli Nykissä Alikan seurassa, jolla on paljon vähemmän seuraajia kuin B:llä, miksi et noteeraa esim. tuota ystävyyttä mitenkään? Sitä taas en yhtään ihmettele että B:llä ja D:llä synkkasi hyvin kun tapasivat, molemmat on taiteellisia luonteita ja herkkiä, luulen että helposti ovat päässeet keskusteluissaan aika syvällisiinkin mietteisiin elämästä yleensä. D on sen verran mielenkiintoinen tapaus, että varmaan aika moni viihtyisi hänen seurassaan ja B taas niin karismaattinen ja ihana että ei mikään ihme että D:kin tykästyi häneen ja koko joksuporukkaan (jotka ovat ihania myös). Ei se, että tutustuu ja kiinnostuu jostain ihmisestä, ole mitään hyväksikäyttöä, vaikka toinen olisikin tunnetumpi jollain saralla. Luulen että B tykkää vaan mielenkiintoisista ihmisistä yleensä (kukapa ei) ja kun on itsekin moniulotteinen ja kiinnostava tyyppi, niin heillä sitten klikkaa.
Aiemmin Boitsu ei tainnut päästä ns. parempiin piireihin. Osallistuminen viisuihin toi joksuille ja varsinkin Bojanille ihan uudet mahdollisuudet. On siitä Conoristakin ja hänen suhteistaan ollut hyötyä verkostojen luomisessa. Conorin vaimon kautta yhteys ainakin Damoniin ja Sadieen. Onhan Bojanilla viisujen kautta kyllä myös vähemmän tunnettuja ystäviä, esim. Mia Nicolai, jonka kanssa ilmeisesti on ollut enemmänkin tekemisissä viisujen jälkeen.
 
vierailija
Damon on aikamoinen taiteellinen persoona, ei hänen tyyppisiään ihmisiä ihan jatkuvasti vastaan tule. Tunnut kokonaan ohittavan sen, että ihan mahdollista että heillä synkkasi erityisen hyvin. Kyllähän Damonkin on tavannut ties minkälaisia ihmisiä ja niin vain päätyi B:n kanssa hengailemaan. Kyllähän sekin kertoo siitä että he löysivät toisistaan jotain erityistä.
Kuten sanoin, pohdiskelua minun puoleltani. En ole kantaani kiveen hakannut. Ihan hyvin ovat voineet tykästyä toisiinsa, varmaan ovatkin. Damon on taitava valokuvaaja, miten hän muuten on erityinen, en ole ihan varma.
 
vierailija
Kuten sanoin, pohdiskelua minun puoleltani. En ole kantaani kiveen hakannut. Ihan hyvin ovat voineet tykästyä toisiinsa, varmaan ovatkin. Damon on taitava valokuvaaja, miten hän muuten on erityinen, en ole ihan varma.
No hyvä että näet tuonkin puolen, toivon että pohdit noita muitakin pointteja, mitä sulle vastailin. Mä olen kyllä katsonut asiaa mielestäni laajasti, mutta en näe B:ssä rahtuakaan hyväksikäyttäjää. Hyvä että saatiin keskustelu aikaan, vaikka lähdettiinkin aika erilaisista näkemyksistä.
 
vierailija
Et sitten Ksta sanonut mitään. Kyllähän tuo siltä näyttää että K kaivetaan vain esiin kun hänestä on hyötyä. Tuskin pitää enää B häneen yhteyttä. Muut Joksut paremminkin pitävät ja ainakin Härtsään.
Ehkei B päässyt edes K:n kanssa viettämään aikaa, niin kuin ehkä toivoi. Ne on sen pari kertaa tavannut Suomessa ja let's face it, ei se K ole missään yksin ollut, vaan koko ajan se entourage ympärillä, ja gf seuraa metrin päässä bäkkäreitä myöten. Ei siinä pääse todella viettämään toisen kanssa aikaa tai keskustelemaan syvällisiä. Itse en ainakaan jaksaisi katsella tällaista, jos meet tapaamaan jotain ihmistä tai haluat viettää aikaa sen kanssa.
 
vierailija
Ehkei B päässyt edes K:n kanssa viettämään aikaa, niin kuin ehkä toivoi. Ne on sen pari kertaa tavannut Suomessa ja let's face it, ei se K ole missään yksin ollut, vaan koko ajan se entourage ympärillä, ja gf seuraa metrin päässä bäkkäreitä myöten. Ei siinä pääse todella viettämään toisen kanssa aikaa tai keskustelemaan syvällisiä. Itse en ainakaan jaksaisi katsella tällaista, jos meet tapaamaan jotain ihmistä tai haluat viettää aikaa sen kanssa.
En itse halua lähteä ketään osoittelemaan, kun ei oikeasti tiedetä näitä tilanteita, eikä paljon henkilöistäkään. Se on kyllä totta että onhan se tärkeää, että läheisillä ystävillä on kahdenkeskistäkin aikaa jutella ja olla rauhassa ja syventää sitä suhdetta. Mutta toisaalta eihän me tiedetä tarkasti paljonko sitä on ollut.
 
vierailija
Aikamoinen denial päällä, jos ei niitä palavia katseita nähnyt, joita nämä kaksi loi toisiinsa puolen maailman edessä.
Anteeks vaan mutta mä oon Kärden katseiden pauloissa ollu tammikuusta23 asti enkä kyllä ole huomannu MITÄÄN ratkaisevaa laadullista eroa sen silmien ilmeessä. Esim niissä katseissa, millä se flirttailee yleisönsä kanssa. Olen pahoillani, jos joukkopsykoosi on vienyt sinut hieman harhaan
 
vierailija
Mä pidin Boitsua vilpittömänä viisujen aikaan ja vielä NT:llä, mutta pakko sanoa, että tuo sen kuvio on alkanut vaivaamaan ja silmät on auenneet. Viisuissa K oli helppo kohde, vähän hukassa ja yksin ja varmasti siellä tykkäsivät toistensa seurasta, mutta kyllähän se tarkoituksellista oli hakeutua ennakko suosikin seuraan. Nyt ennen viime kiertuetta postailtiin brotheria ja broskia, mitä ei koskaan ennen oltu Bn puolelta tehty, lippuja piti saada myydyksi. Lontoossa löytyi D ehkä myös vähän hukassa ongelmiensa kanssa ja hänen kauttaan löytyi Sadie. Hyvin nopeasti syntyy uusia läheisiä ystävyyksiä aina vähän kuuluisempien kanssa, B on taitava. Kun tulivat Helsinkiin niin luulen ettei se Kn seura enää niin kiinnostavaa ollutkaan, olihan D ja S jo tulossa Saksaan. Ei ollutkaan tilaa enää Klle bussissa ja PB keikalle ei varmaan kiinnostanut mennä. Se etäisyyden otto näkyi selvästi lavalla ja bäkkärillä. Ei postattu Suomen jälkeen Jerestä mitään, bändin muut jäsenet postasivat.
Toivon todella että kukaan ei tunne itseään käytetyksi. Ja tiedän että saan vihaisia kommentteja tästä, mutta minä näen asian näin.
Kylläpäs voidaan nähdä tilanne aivan päinvastaisella tavalla. Ensinnäkään ei ole mitään väärää siinä, jos on luonteeltaan sosiaalinen ja tutustuu helposti ihmisiin ja osaa myös verkostoitua. Sellaiset ihmiset pärjää elämässä, ja jos itse ei ole tuollainen, voi toki tuntea kateuttakin tuosta. Joksuilla on ollut ajatuksia jenkkeihin menemisestä, joten tämä B:n matka on saattanut liittyä myös siihen, koska kontaktien luominen siellä päässä on tärkeää, jos siellä haluaa jotain yrittää. Ja Helsingissä tällä kertaa homma meni niin, että K raahasi erästä nimeltä mainitsematona mukana niin tiiviisti, että onko mikään ihme, jos B on halunnut tuon seurauksena ottaa etäisyyttä. Minkäänlaista hyväksikäyttöä mihinkään suuntaan ei voi kukaan osoittaa olleen. Molemminpuolista ihastusta oli viisuissa ilmassa, ehkä B:llä enemmän, ja ei se hänen syytään ole, että meni K:hon ihastumaan. Ei tunteilleen mitään voi. Mikään PB-keikka ei ole tässä millään tavalla oleellinen, miksi ne sinne ois menneet, ei edusta heidän musamakua ollenkaan.
 
vierailija
Anteeks vaan mutta mä oon Kärden katseiden pauloissa ollu tammikuusta23 asti enkä kyllä ole huomannu MITÄÄN ratkaisevaa laadullista eroa sen silmien ilmeessä. Esim niissä katseissa, millä se flirttailee yleisönsä kanssa. Olen pahoillani, jos joukkopsykoosi on vienyt sinut hieman harhaan
K itse sanonut että hänen ja B:n välillä oli heti jotain erityistä ja lisäksi "maybe something more". Myöskään se Aftonbladetin viisuaikainen haastattelu turkoosilta matolta ei paljon jätä arvailujen varaan. Viisuihastus ja flirttailu kulissien takana, nämä K käytännössä myönsi. Kaulapusut jne jne. On ihan oikeasti h*lvetinmoinen denial-tila päällä, jos ei mitään muka noiden kahden välillä ole havainnut, jos on kaiken materiaalin nähnyt, mitä saatavilla on.
 
vierailija
Olin mukana ekana iltana ja keskustelu alkoi Damonista ja B:sta. 😄
So what. Tää ei otsikointinsa eikä kuvauksensa mukaankaan ole shippiketju, joten jos joku lausuu mielipiteensä shippaamisesta, niin jospa ei toivoteltaisi siirtymistä muihin ketjuihin.

Ja pst pst. Te, jotka shippaatte täällä yhä täydellä höyryllä BK:ta, löytänette samanhenkisempää seuraa Puutarhalta ja päivällä Vauvalta. 😊
 
vierailija
K itse sanonut että hänen ja B:n välillä oli heti jotain erityistä ja lisäksi "maybe something more". Myöskään se Aftonbladetin viisuaikainen haastattelu turkoosilta matolta ei paljon jätä arvailujen varaan. Viisuihastus ja flirttailu kulissien takana, nämä K käytännössä myönsi. Kaulapusut jne jne. On ihan oikeasti h*lvetinmoinen denial-tila päällä, jos ei mitään muka noiden kahden välillä ole havainnut, jos on kaiken materiaalin nähnyt, mitä saatavilla on.
Otan osaa mental stateesi. Aika kyllä parantaa
 
vierailija
Lisäksi te jotka sitä hyväksikäyttöä aina epäilette. Miettikääpä olisiko B ollut ihan eri tavalla aktiivinen esim. instassa K:n suhteen koko ajan, jos sellainen kiipiminen olisi ollut hänelle tärkeää. Sen sijaan meni täysin tunnepohjalta, ensin laittoi jotain ikävöintiin viittaavia juttuja ja tuli Helsinkiin käymään. Sitten hiljeni somessa K:n suhteen ja lähti melko pian pois instasta moneksi kuukaudeksi, kun oli selvästi aika hajalla monestakin syystä. Senkin jälkeen kun palasi, on tosi vähän tuonut K-yhteyttä esiin sitä kautta, silti olivat pitäneet tiiviisti yhteyttä muuten. Ei mikään hyväksikäyttäjä toimi tuolla tavalla. Enemmän B laittoi tykkäyksiä ja jonkun postauksenkin tuossa kevätpuolella, ehkä alkoi olla jo vahvemmilla vesillä itsensä ja sen mahdollisen ihastumisen suhteen. En tiedä, mutta minusta tuntuu, että tarvitsee tai tarvitsevat nyt vähän tilaa, uskon että ystävyys jatkuu kyllä.
 
vierailija
Kylläpäs voidaan nähdä tilanne aivan päinvastaisella tavalla. Ensinnäkään ei ole mitään väärää siinä, jos on luonteeltaan sosiaalinen ja tutustuu helposti ihmisiin ja osaa myös verkostoitua. Sellaiset ihmiset pärjää elämässä, ja jos itse ei ole tuollainen, voi toki tuntea kateuttakin tuosta. Joksuilla on ollut ajatuksia jenkkeihin menemisestä, joten tämä B:n matka on saattanut liittyä myös siihen, koska kontaktien luominen siellä päässä on tärkeää, jos siellä haluaa jotain yrittää. Ja Helsingissä tällä kertaa homma meni niin, että K raahasi erästä nimeltä mainitsematona mukana niin tiiviisti, että onko mikään ihme, jos B on halunnut tuon seurauksena ottaa etäisyyttä. Minkäänlaista hyväksikäyttöä mihinkään suuntaan ei voi kukaan osoittaa olleen. Molemminpuolista ihastusta oli viisuissa ilmassa, ehkä B:llä enemmän, ja ei se hänen syytään ole, että meni K:hon ihastumaan. Ei tunteilleen mitään voi. Mikään PB-keikka ei ole tässä millään tavalla oleellinen, miksi ne sinne ois menneet, ei edusta heidän musamakua ollenkaan.
Oli muuten kumma juttu se, että K n piti vähäistä aikaa, joka hänellä olisi ollut Bojanin kanssa, tuhlata taas kerran PB n juhlissa. Täähän ei ollut eka kerta, kun näin tapahtui. Ja siellähän oli toki myös gf paikalla.
 
vierailija
Ehkei B päässyt edes K:n kanssa viettämään aikaa, niin kuin ehkä toivoi. Ne on sen pari kertaa tavannut Suomessa ja let's face it, ei se K ole missään yksin ollut, vaan koko ajan se entourage ympärillä, ja gf seuraa metrin päässä bäkkäreitä myöten. Ei siinä pääse todella viettämään toisen kanssa aikaa tai keskustelemaan syvällisiä. Itse en ainakaan jaksaisi katsella tällaista, jos meet tapaamaan jotain ihmistä tai haluat viettää aikaa sen kanssa.
Nyt kun miettii, kun aikaa on hetki kulunut Suomen keikoista, niin ei K Bojanin seuraa näyttänyt kaipaavan. Enkä tarkoita nyt ollenkaan mitään romanttista, vaan ihan hyvänä ystävänäkään. Tuohan oli ihan perhetapaaminen.
 
vierailija
No hyvä että näet tuonkin puolen, toivon että pohdit noita muitakin pointteja, mitä sulle vastailin. Mä olen kyllä katsonut asiaa mielestäni laajasti, mutta en näe B:ssä rahtuakaan hyväksikäyttäjää. Hyvä että saatiin keskustelu aikaan, vaikka lähdettiinkin aika erilaisista näkemyksistä.
Juu ja minähän oikeasti tykkään Bojanista paljon. Tässä on viime aikoina ollut niin paljon yllättäviä käänteitä häneltä, että en oikein ole pysynyt perässä, enkä tiennyt mitä ajatella. Jos nyt itselle vieraan ihmisen elämää ylipäänsä on syytä ajatella.
 

Yhteistyössä