K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ymmärrän hyvin tuon Sn veljen ja ystävän seuraamisen vaikka nyt ois tavannutkin heidät vaan "ohimennen" mutta Sn äidin tili on kuitenkin yksityinen ja hänellä ei mitään kovin suurta seuraajamäärää näytä olevan eli tuskin ihan ketä tahansa Sn hyvänpäivän tuttua hyväksyy seuraajakseen
Hei helou! Meinaatko muka, että universumissa jossain on muka mamma, joka ei halua seurata Bojania? 😋😛
 
vierailija
No ovat varmaan tavanneet tuon äidin ja veljen ja siksi seuraamiset. Sllä on useampi veli jotka on vielä muusikoita, niin luulisi seuraavan myös niitä jos suhde olisi. Tapasihan B moneen kertaan koko Jerpan suvunkin ja ei niillä mitään koskaan ollut.
Tuo ettei postaa mitään Sadien kanssa ei yllätä yhtään, eihän se postannut Damoninkaan kanssa tuolta Nykistä ja ihan varmasti sekin siellä oli juhla päivänään.
Mua kiinnostaa nuo tulevat festari keikat yms. nähdäänkö siellä joku sagaan kuuluva. Sitten on enemmän lihaa luiden päällä.
Jos hän ois Damonin kanssa, niin tuskin D ois vielä Losiin irronnut tuolta. Vaan vasta kun B lähtee. Yhteiskuvan puute ei kerro suhteesta keskenään mitään, vaan ainoastaan suhteesta julkisuuteen.
 
vierailija
No ovat varmaan tavanneet tuon äidin ja veljen ja siksi seuraamiset. Sllä on useampi veli jotka on vielä muusikoita, niin luulisi seuraavan myös niitä jos suhde olisi. Tapasihan B moneen kertaan koko Jerpan suvunkin ja ei niillä mitään koskaan ollut.
Tuo ettei postaa mitään Sadien kanssa ei yllätä yhtään, eihän se postannut Damoninkaan kanssa tuolta Nykistä ja ihan varmasti sekin siellä oli juhla päivänään.
Mua kiinnostaa nuo tulevat festari keikat yms. nähdäänkö siellä joku sagaan kuuluva. Sitten on enemmän lihaa luiden päällä.
👍
 
vierailija
Hei,
Olen Suuri Oraakkeli

Olen toiminut ORAAKKELINA ennenkin. Sain etiäisen joka pakotti minut manifestoimaan Alikatuntemuksen eri palstoille yhtäaikaisesti. Ja katso - hän ilmestyi. UMK ketjussa manifestoin reaaliajassa mm K:n makaamisen uupuneena lattiallla. . Ja kas, tuossa tuokiossa hän julkaisi stoorin itsestään retkottamassa x asennossa muiden harjoitellessa. Lisäksi kerroin aistivani suuria vaikeuksia mutta lopulta valtavan ylivoimaisen voiton energiat. (Ne olivat omien kuulokkeiden hajoaminen tärkeällä hetkellä ja yleisöäänien voitto)

Suuri oraakkeli
 

Yhteistyössä