vierailija
Musta täällä on välillä ollut keskusteluissa tosi mukavan oloista ja avarakatseista porukkaa, vaikka ei kaikki keskustelut tietysti oo täälläkään sellaisia. En tiedä mitä D:stä ajattelet mutta esimerkiksi jotkut häntä koskevat keskustelut on olleet oikein kivoja ja mielenkiintoisia ilman mitään ilkeilyjä ja haukkumisia. En usko että täällä kovin rasistista porukkaa yleisesti olisi.Olin se joka huomautti tuosta rasistisesta kommentista. Sen jälkeen joko sama tyyppi tai eri vielä lisäsi että ko. kansanosa ovat huijareita ja matkijoita. Teki mieleni alkaa vääntämään asiasta, mutta sitten ajattelin että mitä jos täällä yksinkertaisesti on rasistisesti ajattelevia iso osa, enkä ole itse sitä vaan tajunnut. Kun ei ole peukkuja ei voi tietää. Ajattelin jo, että en voi jatkaa täällä (palstailun lopetus tekisi kyllä muutenkin hyvää), mutta täällä olen kuitenkin ollut naureskelemassa muille jutuille. Mutta nyt kun toitte asiaa näin esiin niin ehkä tämä ei olekaan joku rasistien kokoontumisajo, huh! Teen työtä asian parissa, joten silläkin mulle tuolla kommentit on tosi red flag.