K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En yleensä paljon puutu muiden teksteihin täällä mutta nyt on pakko. 😳 Luin nyt tuota keskustelun alkua tältä aamulta ja siellä alkoi kamala Bojanin lyttääminen yhtäkkiä. Selvästi suurimman osan kirjoitti tyyppi joka aina myös vauvalla arvostelee aina Bojania. Samat jutut kuin sielläkin. Oon ihmetellyt miksi inhoaa B:tä niin kamalasti mutta nyt taisi selvitä. Tyyppi on epäluuloinen Bojanin sukujuurten takia, ei väliä millainen ihminen on oikeasti, on vaan päättänyt mielessään ettei ole luotettava. Tuohan on ihan suoraa rasismia, mitä kirjoitti itä-eurooppalaisista ym. Mulla ei ollut tullut edes mieleen että voisi johtua siitä. Oon jotenkin järkyttynyt melkein noista teksteistä. En tiedä onko noista keskusteltu täällä, kun tosiaan luen nyt takamatkalta.
 
vierailija
En yleensä paljon puutu muiden teksteihin täällä mutta nyt on pakko. Luin nyt tuota keskustelun alkua tältä aamulta ja siellä alkoi kamala Bojanin lyttääminen yhtäkkiä. Selvästi suurimman osan kirjoitti tyyppi joka aina myös vauvalla arvostelee aina Bojania. Samat jutut kuin sielläkin. Oon ihmetellyt miksi inhoaa B:tä niin kamalasti mutta nyt taisi selvitä. Tyyppi on epäluuloinen Bojanin sukujuurten takia, ei väliä millainen ihminen on oikeasti, on vaan päättänyt mielessään ettei ole luotettava. Tuohan on ihan suoraa rasismia, mitä kirjoitti itä-eurooppalaisista ym. Mulla ei ollut tullut edes mieleen että voisi johtua siitä. Oon jotenkin järkyttynyt melkein noista teksteistä. En tiedä onko noista keskusteltu täällä, kun tosiaan luen nyt takamatkalta.
Mä myös hätkähdin sitä kun suoraan sanoi että serbitaustan vuoksi on sellainen tai tällainen. Ihan ihmetekstiä. Ja todellakin silkkaa rasismia.
 
vierailija
En yleensä paljon puutu muiden teksteihin täällä mutta nyt on pakko. Luin nyt tuota keskustelun alkua tältä aamulta ja siellä alkoi kamala Bojanin lyttääminen yhtäkkiä. Selvästi suurimman osan kirjoitti tyyppi joka aina myös vauvalla arvostelee aina Bojania. Samat jutut kuin sielläkin. Oon ihmetellyt miksi inhoaa B:tä niin kamalasti mutta nyt taisi selvitä. Tyyppi on epäluuloinen Bojanin sukujuurten takia, ei väliä millainen ihminen on oikeasti, on vaan päättänyt mielessään ettei ole luotettava. Tuohan on ihan suoraa rasismia, mitä kirjoitti itä-eurooppalaisista ym. Mulla ei ollut tullut edes mieleen että voisi johtua siitä. Oon jotenkin järkyttynyt melkein noista teksteistä. En tiedä onko noista keskusteltu täällä, kun tosiaan luen nyt takamatkalta.
Kyllä hänelle pari ihmistä yritti vastata asiallisesti. Valitettavasti tällaisiin ennakkoluuloihin törmää joskus ja valitettavasti myös K sai niistä osansa.
 
vierailija
Mä myös hätkähdin sitä kun suoraan sanoi että serbitaustan vuoksi on sellainen tai tällainen. Ihan ihmetekstiä. Ja todellakin silkkaa rasismia.
Joo, ja tyyppi tuntuu ajattelevan että K on jotenkin heikoilla tuossa suhteessa ja B olisi vaan huijari ja pyrkyri. Perusteena tuo tausta. Olin aina miettinyt miten voi nähdä noin kivan ja ystävällisen ihmisen noin. 🥺
 
vierailija
En yleensä paljon puutu muiden teksteihin täällä mutta nyt on pakko. Luin nyt tuota keskustelun alkua tältä aamulta ja siellä alkoi kamala Bojanin lyttääminen yhtäkkiä. Selvästi suurimman osan kirjoitti tyyppi joka aina myös vauvalla arvostelee aina Bojania. Samat jutut kuin sielläkin. Oon ihmetellyt miksi inhoaa B:tä niin kamalasti mutta nyt taisi selvitä. Tyyppi on epäluuloinen Bojanin sukujuurten takia, ei väliä millainen ihminen on oikeasti, on vaan päättänyt mielessään ettei ole luotettava. Tuohan on ihan suoraa rasismia, mitä kirjoitti itä-eurooppalaisista ym. Mulla ei ollut tullut edes mieleen että voisi johtua siitä. Oon jotenkin järkyttynyt melkein noista teksteistä. En tiedä onko noista keskusteltu täällä, kun tosiaan luen nyt takamatkalta.
Sama höyrysi vauvallakin. Mulla tuli ihan fyysisestikin paha olo niistä jutuista, enkä pystynyt edes aamulla kirjoittamaan tänne mitään.
 
vierailija
Joo, ja tyyppi tuntuu ajattelevan että K on jotenkin heikoilla tuossa suhteessa ja B olisi vaan huijari ja pyrkyri. Perusteena tuo tausta. Olin aina miettinyt miten voi nähdä noin kivan ja ystävällisen ihmisen noin.
Mä en usko että suorasukainen Kris ois pysynyt noin kauan Bn kanssa samassa bändissä saatika ystävänä jos B ois ihan kauhea ihminen
 
vierailija
Sama höyrysi vauvallakin. Mulla tuli ihan fyysisestikin paha olo niistä jutuista, enkä pystynyt edes aamulla kirjoittamaan tänne mitään.
Ymmärrän, mullekin tulee ihan huono olo tuosta. Yritetään tarpeen tullen kommentoida kuitenkin jotain edes noita juttuja vastaan, kun kukaan ei sano mitään, tulee sellainen olo että muut hyväksyy. En halua edes lainata noita mutta voihan sitä mielipiteensä sanoa muutenkin.
 
vierailija
Joo, ja tyyppi tuntuu ajattelevan että K on jotenkin heikoilla tuossa suhteessa ja B olisi vaan huijari ja pyrkyri. Perusteena tuo tausta. Olin aina miettinyt miten voi nähdä noin kivan ja ystävällisen ihmisen noin.
Olen eri, mutta itse suhtaudun varauksella tosi mukaviin ja erityisen ystävällisiin ihmisiin. Olen pari kertaa saanut pahasti siipeeni, minua käytettiin hyväksi. Jos kirjoittajalla oli samanlaisia kokemuksia, en tiedä. Mutta eihän se sitä tarkoita että B olisi huijari.
 
vierailija
Mä en usko että suorasukainen Kris ois pysynyt noin kauan Bn kanssa samassa bändissä saatika ystävänä jos B ois ihan kauhea ihminen
Eikä muutkaan joksut, ovat kaikki tosi ystävällisen oloista porukkaa ja näkee että heillä on tosi lämpimät välit keskenään. B:llä muutenkin läheiset välit perheen ja opiskeluaikaisten ystävien kanssa.
 
vierailija
Olen eri, mutta itse suhtaudun varauksella tosi mukaviin ja erityisen ystävällisiin ihmisiin. Olen pari kertaa saanut pahasti siipeeni, minua käytettiin hyväksi. Jos kirjoittajalla oli samanlaisia kokemuksia, en tiedä. Mutta eihän se sitä tarkoita että B olisi huijari.
Mä taas koen että oikean lämmön näkee ihmisistä, sellainen ei aito esittäminen kyllä näkyy. Ja Bojanissa on nimenomaan sitä oikeaa lämpöä. Ei siitä kyllä erehtyä voi.
 
vierailija
Miksi se siellä lontoossa ois k:sta tuollaista alun perinkään kirjoittanut? Kun selvästi kyse on vieraassa paikassa olemisesta ja se rakas on siellä kotona. Eihän B ja k ole sellaisessa tilanteessa olleet että olisi yhteinen kotimaa johon se kaukana oleva ikävöisi.
Hmh, no ei kai se nyt voinut kirjoittaa, että rakas on Suomessa! Nyt tuo kappale sopii myös useamman kuulijan elämään. Rakas on kotona, itse olet kaukana. Mutta Your home is where your heart is. Niih.
 
vierailija
Olin se joka huomautti tuosta rasistisesta kommentista. Sen jälkeen joko sama tyyppi tai eri vielä lisäsi että ko. kansanosa ovat huijareita ja matkijoita. Teki mieleni alkaa vääntämään asiasta, mutta sitten ajattelin että mitä jos täällä yksinkertaisesti on rasistisesti ajattelevia iso osa, enkä ole itse sitä vaan tajunnut. Kun ei ole peukkuja ei voi tietää. Ajattelin jo, että en voi jatkaa täällä (palstailun lopetus tekisi kyllä muutenkin hyvää), mutta täällä olen kuitenkin ollut naureskelemassa muille jutuille. Mutta nyt kun toitte asiaa näin esiin niin ehkä tämä ei olekaan joku rasistien kokoontumisajo, huh! Teen työtä asian parissa, joten silläkin mulle tuolla kommentit on tosi red flag.
 
vierailija
Hmh, no ei kai se nyt voinut kirjoittaa, että rakas on Suomessa! Nyt tuo kappale sopii myös useamman kuulijan elämään. Rakas on kotona, itse olet kaukana. Mutta Your home is where your heart is. Niih.
Eli kirjoittaa kappaleen kun on itse muilla mailla ja ikävöi kotona olevaa rakasta, mutta oikeesti se tarkoittaakin että ikävöi suomessa olevaa tuttua? Just.
 

Yhteistyössä