vierailija
Ollaan ihan mitä sä vaan haluut!Nämä jutut on kuin rekkamiehillä. Ootteko kaikki 50v. bi-miehiä?
Ollaan ihan mitä sä vaan haluut!Nämä jutut on kuin rekkamiehillä. Ootteko kaikki 50v. bi-miehiä?
Minä oon iso karvanen homo. Mikä se sinä oot?Nämä jutut on kuin rekkamiehillä. Ootteko kaikki 50v. bi-miehiä?
Oon rekkalesboNämä jutut on kuin rekkamiehillä. Ootteko kaikki 50v. bi-miehiä?
Minä oon iso karvanen homo. Mikä se sinä oot?
Ollaan ihan mitä sä vaan haluut!
Huomenta! Nyt ollaan huhtikuussa 2024 ja Suomessa. Naiset voivat kirjoittaa ihan miten haluavat.Ei naiset kirjoita tällä tavalla.
Ollaan kaikki erittäin irstaita homomiehiä, siis aivan kaikki täällä. Kannattaa poistua täältä ennenkuin muutut itsekin sellaiseksi.Ei naiset kirjoita tällä tavalla.
Mä myös hätkähdin sitä kun suoraan sanoi että serbitaustan vuoksi on sellainen tai tällainen. Ihan ihmetekstiä. Ja todellakin silkkaa rasismia.En yleensä paljon puutu muiden teksteihin täällä mutta nyt on pakko. Luin nyt tuota keskustelun alkua tältä aamulta ja siellä alkoi kamala Bojanin lyttääminen yhtäkkiä. Selvästi suurimman osan kirjoitti tyyppi joka aina myös vauvalla arvostelee aina Bojania. Samat jutut kuin sielläkin. Oon ihmetellyt miksi inhoaa B:tä niin kamalasti mutta nyt taisi selvitä. Tyyppi on epäluuloinen Bojanin sukujuurten takia, ei väliä millainen ihminen on oikeasti, on vaan päättänyt mielessään ettei ole luotettava. Tuohan on ihan suoraa rasismia, mitä kirjoitti itä-eurooppalaisista ym. Mulla ei ollut tullut edes mieleen että voisi johtua siitä. Oon jotenkin järkyttynyt melkein noista teksteistä. En tiedä onko noista keskusteltu täällä, kun tosiaan luen nyt takamatkalta.
Kyllä hänelle pari ihmistä yritti vastata asiallisesti. Valitettavasti tällaisiin ennakkoluuloihin törmää joskus ja valitettavasti myös K sai niistä osansa.En yleensä paljon puutu muiden teksteihin täällä mutta nyt on pakko. Luin nyt tuota keskustelun alkua tältä aamulta ja siellä alkoi kamala Bojanin lyttääminen yhtäkkiä. Selvästi suurimman osan kirjoitti tyyppi joka aina myös vauvalla arvostelee aina Bojania. Samat jutut kuin sielläkin. Oon ihmetellyt miksi inhoaa B:tä niin kamalasti mutta nyt taisi selvitä. Tyyppi on epäluuloinen Bojanin sukujuurten takia, ei väliä millainen ihminen on oikeasti, on vaan päättänyt mielessään ettei ole luotettava. Tuohan on ihan suoraa rasismia, mitä kirjoitti itä-eurooppalaisista ym. Mulla ei ollut tullut edes mieleen että voisi johtua siitä. Oon jotenkin järkyttynyt melkein noista teksteistä. En tiedä onko noista keskusteltu täällä, kun tosiaan luen nyt takamatkalta.
Joo, ja tyyppi tuntuu ajattelevan että K on jotenkin heikoilla tuossa suhteessa ja B olisi vaan huijari ja pyrkyri. Perusteena tuo tausta. Olin aina miettinyt miten voi nähdä noin kivan ja ystävällisen ihmisen noin.Mä myös hätkähdin sitä kun suoraan sanoi että serbitaustan vuoksi on sellainen tai tällainen. Ihan ihmetekstiä. Ja todellakin silkkaa rasismia.
Sama höyrysi vauvallakin. Mulla tuli ihan fyysisestikin paha olo niistä jutuista, enkä pystynyt edes aamulla kirjoittamaan tänne mitään.En yleensä paljon puutu muiden teksteihin täällä mutta nyt on pakko. Luin nyt tuota keskustelun alkua tältä aamulta ja siellä alkoi kamala Bojanin lyttääminen yhtäkkiä. Selvästi suurimman osan kirjoitti tyyppi joka aina myös vauvalla arvostelee aina Bojania. Samat jutut kuin sielläkin. Oon ihmetellyt miksi inhoaa B:tä niin kamalasti mutta nyt taisi selvitä. Tyyppi on epäluuloinen Bojanin sukujuurten takia, ei väliä millainen ihminen on oikeasti, on vaan päättänyt mielessään ettei ole luotettava. Tuohan on ihan suoraa rasismia, mitä kirjoitti itä-eurooppalaisista ym. Mulla ei ollut tullut edes mieleen että voisi johtua siitä. Oon jotenkin järkyttynyt melkein noista teksteistä. En tiedä onko noista keskusteltu täällä, kun tosiaan luen nyt takamatkalta.
Joo täytyypä lueskella muutkin viestit tässä vielä. Niitä näkyykin olevan paljon tänään. Toivottavasti ei ole kaikki ihan samanlaista settiä.Kyllä hänelle pari ihmistä yritti vastata asiallisesti. Valitettavasti tällaisiin ennakkoluuloihin törmää joskus ja valitettavasti myös K sai niistä osansa.
Ei kenenkään pitäisi kirjoittaa tuolla tavalla. Aivan ala-arvoista tekstiä.Ei naiset kirjoita tällä tavalla.
Mä en usko että suorasukainen Kris ois pysynyt noin kauan Bn kanssa samassa bändissä saatika ystävänä jos B ois ihan kauhea ihminenJoo, ja tyyppi tuntuu ajattelevan että K on jotenkin heikoilla tuossa suhteessa ja B olisi vaan huijari ja pyrkyri. Perusteena tuo tausta. Olin aina miettinyt miten voi nähdä noin kivan ja ystävällisen ihmisen noin.
Ymmärrän, mullekin tulee ihan huono olo tuosta. Yritetään tarpeen tullen kommentoida kuitenkin jotain edes noita juttuja vastaan, kun kukaan ei sano mitään, tulee sellainen olo että muut hyväksyy. En halua edes lainata noita mutta voihan sitä mielipiteensä sanoa muutenkin.Sama höyrysi vauvallakin. Mulla tuli ihan fyysisestikin paha olo niistä jutuista, enkä pystynyt edes aamulla kirjoittamaan tänne mitään.
Olen eri, mutta itse suhtaudun varauksella tosi mukaviin ja erityisen ystävällisiin ihmisiin. Olen pari kertaa saanut pahasti siipeeni, minua käytettiin hyväksi. Jos kirjoittajalla oli samanlaisia kokemuksia, en tiedä. Mutta eihän se sitä tarkoita että B olisi huijari.Joo, ja tyyppi tuntuu ajattelevan että K on jotenkin heikoilla tuossa suhteessa ja B olisi vaan huijari ja pyrkyri. Perusteena tuo tausta. Olin aina miettinyt miten voi nähdä noin kivan ja ystävällisen ihmisen noin.
Eikä muutkaan joksut, ovat kaikki tosi ystävällisen oloista porukkaa ja näkee että heillä on tosi lämpimät välit keskenään. B:llä muutenkin läheiset välit perheen ja opiskeluaikaisten ystävien kanssa.Mä en usko että suorasukainen Kris ois pysynyt noin kauan Bn kanssa samassa bändissä saatika ystävänä jos B ois ihan kauhea ihminen
Mä taas koen että oikean lämmön näkee ihmisistä, sellainen ei aito esittäminen kyllä näkyy. Ja Bojanissa on nimenomaan sitä oikeaa lämpöä. Ei siitä kyllä erehtyä voi.Olen eri, mutta itse suhtaudun varauksella tosi mukaviin ja erityisen ystävällisiin ihmisiin. Olen pari kertaa saanut pahasti siipeeni, minua käytettiin hyväksi. Jos kirjoittajalla oli samanlaisia kokemuksia, en tiedä. Mutta eihän se sitä tarkoita että B olisi huijari.
Hmh, no ei kai se nyt voinut kirjoittaa, että rakas on Suomessa! Nyt tuo kappale sopii myös useamman kuulijan elämään. Rakas on kotona, itse olet kaukana. Mutta Your home is where your heart is. Niih.Miksi se siellä lontoossa ois k:sta tuollaista alun perinkään kirjoittanut? Kun selvästi kyse on vieraassa paikassa olemisesta ja se rakas on siellä kotona. Eihän B ja k ole sellaisessa tilanteessa olleet että olisi yhteinen kotimaa johon se kaukana oleva ikävöisi.
Eli kirjoittaa kappaleen kun on itse muilla mailla ja ikävöi kotona olevaa rakasta, mutta oikeesti se tarkoittaakin että ikävöi suomessa olevaa tuttua? Just.Hmh, no ei kai se nyt voinut kirjoittaa, että rakas on Suomessa! Nyt tuo kappale sopii myös useamman kuulijan elämään. Rakas on kotona, itse olet kaukana. Mutta Your home is where your heart is. Niih.