vierailija
Kiinnostaa nuo yöpymiset yhtä paljon kuin kilo pskaa. Tösserö liimaillut räkäpalloja jossain seinään ja Kärvänä losottanut emännän vieressä menemään.
Kiinnostaa nuo yöpymiset yhtä paljon kuin kilo pskaa. Tösserö liimaillut räkäpalloja jossain seinään ja Kärvänä losottanut emännän vieressä menemään.
Mulla on kyllä niitä piirteitä, mutta en ole ollut testeissä.Ai säkin oot kirjolla.
Mä näin mielikuvan ksta losottamassa kusta vessan ovi auki ja emäntä huutaa, että eikö sitä ovea stana voi laittaa kiinni. Mutta sä kai tarkotit jotain muuta losottamista.Kiinnostaa nuo yöpymiset yhtä paljon kuin kilo pskaa. Tösserö liimaillut räkäpalloja jossain seinään ja Kärvänä losottanut emännän vieressä menemään.
Kn isoäiti on ollut hotellin pitäjä.No tuossa ei ole oikeasti mitään ihmeellistä. Jotkut ihmiset on vieraanvaraisia. Kärpyn mamma tottunut poikia ja niiden kavereita hostaamaan.
Helsinki-Vantaa lentokenttä.No en näe kyllä mitään järkeä yöpyä siellä kun työhommat on Helsingissä.
JOt tulivat Suomeen ke 28.02.24Kylläpäs muuten olivat samana iltana keilaamassa kuin olivat siellä keittiössä!!
Tulivat keNo en näe kyllä mitään järkeä yöpyä siellä kun työhommat on Helsingissä.
Keskiviikkona tulivat olivat keittiössä puhuivst saunaan menosta ja kävivät muraalilla. Torstaina olivat keilaamassa ja perjantaina olisi ollut se PB.Kylläpäs muuten olivat samana iltana keilaamassa kuin olivat siellä keittiössä!!
Miksi ihmeessä sitten katsoit haastattelun, jos et edes pidä koko bändistä?
No todellakin typerä idea varata hotelli tuolta, kun julkisilla menee varmaan yli tunti kultsalle. Ne kuitenkin sanoivat olleensa siellä laittelemassa niitä digitalisointeja kuntoon pitkin viikkoa ja vielä edellisenä yönäkin. Kiva siinä sitten seikkailla johonkin Vantaan perukoille kun hotelleja on vieressä pilvin pimein.Helsinki-Vantaa lentokenttä.
Vantaan hotelli sopii siihen kuvioon.
Kukahan tehnyt varauksen.
Se Kn muraali piti myös nähdä.
B kyllä luuli olevansa Helsingissä.
Keikat oli silloin. Sitä ennen ne hoiti niitä piuhattomuuksia.Tulivat ke
Työhommat olivat la ja su
K pyöritti omien sanojensa mukaan 5 naista samaan aikaan.On teillä lystiä täällä kun B on sekä E:n, D::n että S:n heila. Jatkakaa.
Ei kyllä ihan paras idea.No todellakin typerä idea varata hotelli tuolta, kun julkisilla menee varmaan yli tunti kultsalle. Ne kuitenkin sanoivat olleensa siellä laittelemassa niitä digitalisointeja kuntoon pitkin viikkoa ja vielä edellisenä yönäkin. Kiva siinä sitten seikkailla johonkin Vantaan perukoille kun hotelleja on vieressä pilvin pimein.
Nykyään lentokenttä on virallisesti vain Helsinki Airport.Helsinki-Vantaa lentokenttä.
Vantaan hotelli sopii siihen kuvioon.
Kukahan tehnyt varauksen.
Se Kn muraali piti myös nähdä.
B kyllä luuli olevansa Helsingissä.
Oiskohan crew tullut perjantaina sillä? Ainakin B sanoi kultsalla lauantain soundcheckissä että olivat kaksi päivää olleet treenaamassa ja perjantaina neljän maissa niitten piti käydä koko setti läpi mutta ne digijutut ei toimineetkaan. Oletan että sillon se crew on ollut paikalla.Ei kyllä ihan paras idea.
Milloinkahan se keikkabussi ilmestyi maisemiin?
Ei se nyt romahda, kun viime kesäinen juttu johtui rakkaussuhteen kosahtamisesta niinä main K:n kanssa. Uskon, että on ihan vain kaveri Damonin ja Sadien kanssa, joten siinä ei sydänsurut mieltä paina.Mahtaa olla laulaja levänneen oloinen brittikeikoilla tommosen liitelyn jälkeen. Ja siihen vielä lisätään päälle kiertueen päättäjäisbileet viime kesän tyyliin WY. Levyäkin pitäis purkittaa. Ja sitten tuleekin taas stoppi ja poistutaan somesta. Noh, joidenkin pitää opetella kantapään kautta.
Pullo sulla pyörii persiiissäs.
Lauantaina menin baariin naisena ja huomenna menen töihin miehenä.Tänne on kokoontuneet kaikki epänaiselliset vai ootteko miehiä?
Eipäs johtunut vaan twitter fanien kiusaamisesta ja G:n erottamiskohusta, K:n kanssa rakkaus jatkuuEi se nyt romahda, kun viime kesäinen juttu johtui rakkaussuhteen kosahtamisesta niinä main K:n kanssa. Uskon, että on ihan vain kaveri Damonin ja Sadien kanssa, joten siinä ei sydänsurut mieltä paina.
Mulla onkin molemmat vehkeet. Joka toinen päivä imaisen pallit nivusiin ja olen Terttu ja joka toinen päivä Perttu. Ei tule tylsää. Joskus on muljahtanut ballsit kesken rynkytyksen ja on siinä Matit ja Mikot olleet ihmeissään. Mut soiva peli olen.Lauantaina menin baariin naisena ja huomenna menen töihin miehenä.
Nämä jutut on kuin rekkamiehillä. Ootteko kaikki 50v. bi-miehiä?Mä näin mielikuvan ksta losottamassa kusta vessan ovi auki ja emäntä huutaa, että eikö sitä ovea stana voi laittaa kiinni. Mutta sä kai tarkotit jotain muuta losottamista.
Mon mon mon mon cheri, mun rasiani soiva on.Mulla onkin molemmat vehkeet. Joka toinen päivä imaisen pallit nivusiin ja olen Terttu ja joka toinen päivä Perttu. Ei tule tylsää. Joskus on muljahtanut ballsit kesken rynkytyksen ja on siinä Matit ja Mikot olleet ihmeissään. Mut soiva peli olen.