vierailija
Minä kuulin et vauvalaiset on hulluja mut näähän on seinähulluja. Valkoinen lakana = Vantaalainen hotelliMiten sä valkoisesta lakanasta hotellin revit?
Minä kuulin et vauvalaiset on hulluja mut näähän on seinähulluja. Valkoinen lakana = Vantaalainen hotelliMiten sä valkoisesta lakanasta hotellin revit?
No sanoppa muuta. Tyypillistä tommosra slaavilaista turvallista suurten tunteiden bulkkidraamalyriikka, josta jokainen löytää jotain "omaa"Pskan vtut se ollut mistään Damonista tai Ksta. En usko että on edes kenestäkään tietystä.
Ei ollut vaan K:n kotoa, Nacen kuva myöhemmin oli hotellistaEn tiedä haastattelusta.
Bllä oli flunssan alkua.
Hänellä oli inkivääri-tarpeita sängyn päällä.
Kuva oli vantaalaisesta hotellista.
Ennen Kultsa keikkaa.
Ne pelas keilaa puolille öin. Keilapaikka on samassa yhteydessä Flamingohotellin kanssa. Eiköhän se poppoo vetäytyny mukavasti sinne huoneisiinsa ja B postas pikkutunneilla omasta huoneestaan sen inkivääripullon.Olivat Kn porukoilla 2 yötä ja sen jälkeen hotellissa. Ihan ilman shippaustakin uskon tuon. Kn äiti varmasti mielellään majoittaa. K oli avokin kanssa Vantaalla.
Olisivatko ihan yöpyneet.Miksi ne ois olleet Vantaalla hotellissa?
Huoneessa oltu yö kahdestaan kera Kn. Ja juu juu väärä palsta.Ne pelas keilaa puolille öin. Keilapaikka on samassa yhteydessä Flamingohotellin kanssa. Eiköhän se poppoo vetäytyny mukavasti sinne huoneisiinsa ja B postas pikkutunneilla omasta huoneestaan sen inkivääripullon.
Ihan ilman mitään shippilaseja.
Juuri näinNe pelas keilaa puolille öin. Keilapaikka on samassa yhteydessä Flamingohotellin kanssa. Eiköhän se poppoo vetäytyny mukavasti sinne huoneisiinsa ja B postas pikkutunneilla omasta huoneestaan sen inkivääripullon.
Ihan ilman mitään shippilaseja.
No ei ole koska on mies.No ei tosiaan, D ei ole B:n tyyppiä ollenkaan
Bojanilla on vilkas mielikuvitus.Pskan vtut se ollut mistään Damonista tai Ksta. En usko että on edes kenestäkään tietystä.
Oli kylläki Nacen kanssa samassa huoneessa.Huoneessa oltu yö kahdestaan kera Kn. Ja juu juu väärä palsta.
No en näe kyllä mitään järkeä yöpyä siellä kun työhommat on Helsingissä.Olisivatko ihan yöpyneet.
Vilkas se vaikuttaa muutenkin olevan.Bojanilla on vilkas mielikuvitus.
Niinkuin useilla laulujen tekijöillä ja sanoittajilla.
Ja kun tekee maailmaa syleileviä sanoituksia, useampi kuulija voi samaistua.Bojanilla on vilkas mielikuvitus.
Niinkuin useilla laulujen tekijöillä ja sanoittajilla.
Ei yhtään faktatietoa ole tuosta yöpymisestä.Olivat Kn porukoilla 2 yötä ja sen jälkeen hotellissa. Ihan ilman shippaustakin uskon tuon. Kn äiti varmasti mielellään majoittaa. K oli avokin kanssa Vantaalla.
Ehta2En ois ikinä, ikinä, ikinä uskonut, mutta musta on tullut Aito kakkonen. Minkähän antaisin itselleni nimeksi.
No tuossa ei ole oikeasti mitään ihmeellistä. Jotkut ihmiset on vieraanvaraisia. Kärpyn mamma tottunut poikia ja niiden kavereita hostaamaan.Ei yhtään faktatietoa ole tuosta yöpymisestä.
Miten ihmeessä Kn äiti majoittaa 4 vierasta miestä kotiinsa 2 vrk.
Kn vanhempien koti on Vantaalla.
K itse oli avokin kanssa neukkukuutiossa, Vantaalla.
Uskoo ken tahtoo.
Eiks pelkkä Ehta riitä? Aito ja Ehta.Ehta2
En itse pidä ihmeellisenä. Toteutuksena veikkaan että vanhemmat on olleet jossain muualla ja koko talo poikien käytössä. Toki spekua kaikki myös omalta osaltani.Ei yhtään faktatietoa ole tuosta yöpymisestä.
Miten ihmeessä Kn äiti majoittaa 4 vierasta miestä kotiinsa 2 vrk.
Kn vanhempien koti on Vantaalla.
K itse oli avokin kanssa neukkukuutiossa, Vantaalla.
Uskoo ken tahtoo.
Minä olen sitten jo varannut Aito numero 37 että älä sitä ota.En ois ikinä, ikinä, ikinä uskonut, mutta musta on tullut Aito kakkonen. Minkähän antaisin itselleni nimeksi.
Miksi ihmeessä sitten katsoit haastattelun, jos et edes pidä koko bändistä?Olipa hajuton ja mauton toi uus haastis aivan kuin Jokeritkin.
Mitä se sulle kuuluu,? Jos olen vaikka masokisti ja kidutin itseäni? Alatko kink sheimaamaan?Miksi ihmeessä sitten katsoit haastattelun, jos et edes pidä koko bändistä?