vierailija
Onhan. BDNo ei tosiaan, D ei ole B:n tyyppiä ollenkaan
Onhan. BDNo ei tosiaan, D ei ole B:n tyyppiä ollenkaan
Nyt mä vihdoin ymmärrän sanan masokisti määritelmän= henkilö joka kuuntelee Joksuja.Mitä se sulle kuuluu,? Jos olen vaikka masokisti ja kidutin itseäni? Alatko kink sheimaamaan?
Ei h elvetti mahaan jo sattuuNyt mä vihdoin ymmärrän sanan masokisti määritelmän= henkilö joka kuuntelee Joksuja.
Nyt jääkiekko jamppa hiljaa se on Jerppa Tommy ForevaKäärijäPeksi
Olleet siellä pullon pyöritystä Etelin ja tämän kavereiden kanssa. Totuus vai tehtävä B? Sun täytyy nyt valita.En itse pidä ihmeellisenä. Toteutuksena veikkaan että vanhemmat on olleet jossain muualla ja koko talo poikien käytössä. Toki spekua kaikki myös omalta osaltani.
Turpa kiinni. Nämä kaikki miehet täällä on mun omaisuutta. T. Siveys-JormaNyt jääkiekko jamppa hiljaa se on Jerppa Tommy Foreva
Pullo sulla pyörii persiiissäs.Olleet siellä pullon pyöritystä Etelin ja tämän kavereiden kanssa. Totuus vai tehtävä B? Sun täytyy nyt valita.
Come to Daddy oi JormaTurpa kiinni. Nämä kaikki miehet täällä on mun omaisuutta. T. Siveys-Jorma
B oli ennen kultsa 2:sra E:n luona pullonpyöritystä. Tuli yksinäån myöhemmin kuim muut.Olleet siellä pullon pyöritystä Etelin ja tämän kavereiden kanssa. Totuus vai tehtävä B? Sun täytyy nyt valita.
Pyöriski. T. Masokisti MaunoPullo sulla pyörii persiiissäs.
Ja Etel tuli keikalle illalla.B oli ennen kultsa 2:sra E:n luona pullonpyöritystä. Tuli yksinäån myöhemmin kuim muut.
Mamma oli kyllä siinä keittiössä alkuillasta, ennenkuin porukka poistui FlamingolleEn itse pidä ihmeellisenä. Toteutuksena veikkaan että vanhemmat on olleet jossain muualla ja koko talo poikien käytössä. Toki spekua kaikki myös omalta osaltani.
No jep. Ei kaikkien lyriikoiden tarvi olla omasta elämästä.No sanoppa muuta. Tyypillistä tommosra slaavilaista turvallista suurten tunteiden bulkkidraamalyriikka, josta jokainen löytää jotain "omaa"
Ei muuta
Eihän ne eka iltana menneet keilaamaan vaan tokana.Mamma oli kyllä siinä keittiössä alkuillasta, ennenkuin porukka poistui Flamingolle
Hotelleissa on valkoiset lakanat ja tyynynpäälliset.Minä kuulin et vauvalaiset on hulluja mut näähän on seinähulluja. Valkoinen lakana = Vantaalainen hotelli
Tyynynpäällinen oli valkoinen.Eihän siinä näkynyt kuin vähän valkoista lakanaa. Älä nyt viitsi kusettaa.
Kuinka myöhään ne siellä nähtiin?Hotelleissa on valkoiset lakanat ja tyynynpäälliset.
Jot olivat hyvin myöhään saman vantaalaisen hotellin yleisötiloissa.
Kodeissa ei kukaan enää käytä valkoisia vuodevaatteita.
Miss Marple
Ja Etel tuli keikalle illalla.
Keilapaikka oli auki 24 asti. Päivitys .23.15Kuinka myöhään ne siellä nähtiin?
Ai nytkö sä sen vasta tajusit! Niinhän meillä on lystiä ja maailma auki!On teillä lystiä täällä kun B on sekä E:n, D::n että S:n heila. Jatkakaa.