K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta tuntuu oikeesti pahalta jos/kun Bn puolelta se yhteys hiipuu ja K alkaa ajattelemaan että käytettiinkö tässä häntä nyt hyväksi. Muutenkin saa olla varovainen onko joku aito vai vaan rahan ja kuuluisuuden perässä.
Aivan naurettava väite! Mitä annettavaa K:lla oli Bojanille? Ei mitään. tyttöystävän kanssa nuohosi joka h*ton välissä, vaikka Bojan oli aivan selkeästi rakastunut Kärtsään. Älä unohda Bluzaa ja Sta bih jata. Vai etkö osaa sanoituksia, koska olet vain pelkkä K-fani?
 
vierailija
Jep, minä myös ja siitä on omakohtaista kokemustakin. yksi reissu Prahaan ja jo minulta koitti sellainen julkisen liikenteenlipunmyyjätyttö ottaa rahaa, jos en olisi itse vähän laskenut, paljonko saan vaihtorahaa takaisin. Ja jäänyt käsi ojossa odottamaan loppuja. Koitti pitää isoimmat vaihtorahat itsellään.
Salli mun nauraa. Yks kokemus ja koko itäinen eurooppa on epärehellistä porukkaa. Tollasta valitettavasti voi tapahtua missä vaan. Ite oon reissannu Balkanilla useasti ja aina oon saanut hyvää palvelua. Sain jopa hukkaamani lompakon takaisin.
 
vierailija
Aivan naurettava väite! Mitä annettavaa K:lla oli Bojanille? Ei mitään. tyttöystävän kanssa nuohosi joka h*ton välissä, vaikka Bojan oli aivan selkeästi rakastunut Kärtsään. Älä unohda Bluzaa ja Sta bih jata. Vai etkö osaa sanoituksia, koska olet vain pelkkä K-fani?
No huh huh. Älä taas luule olevasi itse Bojan. Sokea olet jos et nähnyt että Kn kanssa hengailu hyödytti Jokereita. Ota se pää pois sieltä hanurista. En usko hetkeäkään että B kirjoitti biisit Ksta. Naurettava olet.
 
vierailija
Musta tuntuu oikeesti pahalta jos/kun Bn puolelta se yhteys hiipuu ja K alkaa ajattelemaan että käytettiinkö tässä häntä nyt hyväksi. Muutenkin saa olla varovainen onko joku aito vai vaan rahan ja kuuluisuuden perässä.
Mitä menetettävää Kllä oli ja on JOn kaveruudessa.
K sai yhtälailla näkyvyyttä Bn kanssa.
Kaksi miestä yhdessä kiehtoo aina katsojia.
Varsinkin euroviisuissa.
 
vierailija
Ei Sadiessa ole persoonana mitään mielenkiintoista, jenkkiläinen tusinamimmi. Tosin pisteet siitä ettei ole ainakaan vielä hommannut silareita ja täytteitä. -eri
Aika tavallisen oloinen nuori nainen, mikä on toisaalta ihan plussaa. Olisin kuvitellut että B valitsee jotain särmikkäämpää. Tosin eihän S n persoonaa pysty somen kautta arvioimaan.
 
vierailija
Mitä menetettävää Kllä oli ja on JOn kaveruudessa.
K sai yhtälailla näkyvyyttä Bn kanssa.
Kaksi miestä yhdessä kiehtoo aina katsojia.
Varsinkin euroviisuissa.
K on aito ja luuli saaneensa oikean ystävän. Ei tuollaista pintaliitäjää joka juoksee cloutin perässä. Jos tää Sadie juttu on nyt totta niin kyllä B pitää siitä huolen että se paljastuu. Tottakai.
 
vierailija
Tottahan se on että ilman Kta ei Jokerit olisi tuolla tasolla tällä hetkellä. Eivät viisuissa kiinnostaneet niin paljon esim. reaktio videoiden tekijät eivät kummoisena pitäneet. Kn kautta saivat paljon ihmisiä kiinnostumaan ja tottakai sitten ihmiset tykästyivät musiikkiin ja bändiin. Mutta on hullua väittää, että Klla ei olisi tähän lopputulemaan osuutta.
 
vierailija
Cloutin perässä? Eihän kukaan ole postannut tuolta Nykistä yhtään mitään.
Voi kuule kun ei tarvitse, kun on ihmisiä jotka kyttäävät ja huhut leviävät. Vinkkinä jos joku haluaa helppoa rahaa ottakaa yhteyttä tmz tai vastaavalle saitille. Se takki kuva ja keikoilla olemiset ja Boitsun matkustamiset kiinnostaa niitä kyllä kun on kyseessä iso stara niinkuin S.
 
vierailija
Olen bojanisti ja sitä mieltä, että K n tuttavuus hyödytti jokereita. Viisuissakin saivat ääniä K n takia.
Hyödytti kumpaakin. K lähti voittamaan ja se kiinnostus näitä kahta kohtaan auttoi myös Käärijää. Onhan JO itsekin sanonut, että ystävyys Käärijään on auttanut heitä, mutta ei pidä väheksyä toisinpäinkään. Kyllä kahden miehen läheiset välit ja runsas somemateraali toi Kllekin lisähuomiota ja ääniä viisuissa.
 
vierailija
Hyödytti kumpaakin. K lähti voittamaan ja se kiinnostus näitä kahta kohtaan auttoi myös Käärijää. Onhan JO itsekin sanonut, että ystävyys Käärijään on auttanut heitä, mutta ei pidä väheksyä toisinpäinkään. Kyllä kahden miehen läheiset välit ja runsas somemateraali toi Kllekin lisähuomiota ja ääniä viisuissa.
Joojoo ja nyt kun ei Klla ole enää väliä niin tukka putkella Damonin ja Sadien kanssa.
 
vierailija
En usko että serbiys on synonyymi pyrkijyydelle mutta kyllähän Bojan siis tosiaan on etniseltä taustaltaan ainakin äidin puolelta Bosnian serbi. Isän puolelta taisi olla 1/4 kroaatti.
MRS=3
 

Yhteistyössä