K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noh, itse en vielä usko tätä, mut jos niin vielä käy, että siitä tulisi lisää todisteita, niin henkilö on kuitenkin serbi sukujuuriltaan. Maasta, jossa kannatetaan Putinin sotaa eniten Euroopan maista. Oksettavaa.
Esim. tämä on pidätellyt itseäni haaveilemasta, että löytyisi muitakin suloisia serbejä seurattaviksi tai matkustamasta katsastamaan miestarjontaa sinne.
Mä olin kokonaan unohtanut nämä juuret, ja siksi olenkin entistä vakuuttuneempi hyötymisasiasta. Harmittavaa, mutta minkäs sille voi, elämä on.
 
vierailija
No ei todellakaan ole mitään suhdetta Ilmeisesti vain reissu Nykiin seurassa on kuulostanut houkuttelevalta. Kellepä ei. Mitä tulee vanhempien tapaamiseen, niin itselläni oli sellainen isä, jolle esittelin kaikki ystäväni. sitten jopa saatettiin viettää aikaa yhdessä (siis jos käytiin isäni luona), pelattiin korttia, mölkkyä tms.
Se mitä sinä tekisit tällaisessa tilanteessa ei tee siitä yhtään sen todennäköisempää että muutkin toimisivat samalla lailla. Jos täysin objektiivisena tarkastelisit asiaa niin todennäköisempää on, että jos noin lyhyen tuttavuuden jälkeen lennät Nykkiin ja esittäydyt perheelle on pohjalla muutakin kuin vain kaveruus.
 
vierailija
Se mitä sinä tekisit tällaisessa tilanteessa ei tee siitä yhtään sen todennäköisempää että muutkin toimisivat samalla lailla. Jos täysin objektiivisena tarkastelisit asiaa niin todennäköisempää on, että jos noin lyhyen tuttavuuden jälkeen lennät Nykkiin ja esittäydyt perheelle on pohjalla muutakin kuin vain kaveruus.
On ne varmaan pari. Kuinka tylsää. Ei jaksa mitään parisuhde pskaa seurata.
 
vierailija
B haistattaa peet Suomelle ja lähtee unelmavävyksi Jenkkeihin. En nimittäin usko että Ruissin jälkeen Suomeen tänä vuonna tulevat. Australia ja Jenkit kiinnostaa. Mut ei ne siellä mitään läpimurtoa tule tekemään, jos ei tää Sadie nyt sitten saa heille fanikuntaa.
Kyllä niillä uuden emännän rahoilla voi pikkuisen kokeilla miten se sloveeni ulina vetoaa rapakon takana. 🤣
 
vierailija
Minä seuraan jo K:ta ja Joksuja erillisinä, ei siis odota enää mitään yhteissisältöä tai enkä ole miettimässä, onko kummankaan sanomassa mitään mikroviittauksia toisiinsa. Nämä on erilläänkin ihan mielenkiintoisia: joksut jääneet siksi, että mielenkiintoista seurata nousevan yhtyeen maailmanvalloitusta (-tai sen yritystä). Siksi kritiikkikin on tervetullutta. Ja yhtyeen yksittäisten jäsenten omat tekemiset tuovat lisävärinsä.

Toki tämä on aiheuttanut sen, että en jaksa katsoa vuoden vanhoja videopätkiä K:sta ja B:sta. Aikansa kutakin. KUITENKIN kaikissa meissä on sen verran Taalasmaata, että kiinnostaa, että reagoiko B. tai K. esim. nyt vuoden takaisiin tapahtumiin ystävyyden löytämisen näkökulmasta.
 
vierailija
Eihän Bojanissa oo ku 1/4 serbiä. Mulla tulee useimmin Ksta epäaito kuva. Tekonauru ja tekohymy haastatteluissa ja jatkuva 5-vuotissuunnitelmasta puhuminen. Tarkoituksena vaan ottaa rahat pois ja jäädä eläkkeelle.
 
vierailija
Minä seuraan jo K:ta ja Joksuja erillisinä, ei siis odota enää mitään yhteissisältöä tai enkä ole miettimässä, onko kummankaan sanomassa mitään mikroviittauksia toisiinsa. Nämä on erilläänkin ihan mielenkiintoisia: joksut jääneet siksi, että mielenkiintoista seurata nousevan yhtyeen maailmanvalloitusta (-tai sen yritystä). Siksi kritiikkikin on tervetullutta. Ja yhtyeen yksittäisten jäsenten omat tekemiset tuovat lisävärinsä.

Toki tämä on aiheuttanut sen, että en jaksa katsoa vuoden vanhoja videopätkiä K:sta ja B:sta. Aikansa kutakin. KUITENKIN kaikissa meissä on sen verran Taalasmaata, että kiinnostaa, että reagoiko B. tai K. esim. nyt vuoden takaisiin tapahtumiin ystävyyden löytämisen näkökulmasta.
Mä en usko yhtään että reagoivat. Vuosipäivät muistetaan parisuhteissa, ei ystävyyssuhteissa.
 
vierailija
Eihän Bojanissa oo ku 1/4 serbiä. Mulla tulee useimmin Ksta epäaito kuva. Tekonauru ja tekohymy haastatteluissa ja jatkuva 5-vuotissuunnitelmasta puhuminen. Tarkoituksena vaan ottaa rahat pois ja jäädä eläkkeelle.
Ei K ole koskaan peitellyt suunnitelmaansa mitenkään. Luepa se Hesarin haastattelu. Hyvin rehellinen. Ja kyllä se B osaa noi tekohymyt ihan samalla tavalla. Ei täällä muuten olisi pettyneitå K/B shippaajia.
 
vierailija
Eihän Bojanissa oo ku 1/4 serbiä. Mulla tulee useimmin Ksta epäaito kuva. Tekonauru ja tekohymy haastatteluissa ja jatkuva 5-vuotissuunnitelmasta puhuminen. Tarkoituksena vaan ottaa rahat pois ja jäädä eläkkeelle.
En lähtis myöskään hakemaan mahdollisen opportunismin syitä jostain serbialaisista sukujuurista, eikö se ole vähän r*sistista. Riippumatta syntyperistä jotkut ovat opportunistisempia kuin toiset, ei siinä sen kummempaa.
 
vierailija
En lähtis myöskään hakemaan mahdollisen opportunismin syitä jostain serbialaisista sukujuurista, eikö se ole vähän r*sistista. Riippumatta syntyperistä jotkut ovat opportunistisempia kuin toiset, ei siinä sen kummempaa.
Mä en vaan voi sille mitään, että koen itäblokkilaiset suurimmalta osin epärehellisiksi. Olkoot vaikka kuinka r*asistista sitten.
 
vierailija
Mä olen hyvää matkaa jo irrottautumassa tästä hulluudesta. Halusin pitkään nähdä vain tiettyjä ja kivoja juttuja. Tuo vauvalla pyörinyt lämppärin kokemus oli nyt viimeinen niitti. Olen ollut koko ajan joksulainen, fiilistellyt ystävyyttä ja aitoutta, mutta en pidä ollenkaan siitä että annetaan toisenlainen kuva ja käyttäydytään kuitenkin toisin. Mä ymmärrän ton lämppärin harmituksen. En halua edelleenkään uskoa että B ja Joksut lyöttäytyi K:n kelkkaan hyötyäkseen. Heidän kemiansa oli aitoa ja harvinaista, mutta pakostikin siinä oli myös hyödyntämisen makua. Ja sama on mun mielestä B:n ja S:n kohdalla. Nätti ja kohtelias nuori mies kietoo ihmiset verkkoonsa. Inhottaa sanoa näin, mutta olen alkanut nähdä näitä piirteitä.
Minusta bändin suurin Käärijä fani on selvästi Kris. Ihan aidon oloisesti hän näyttää tykkäävän ja fanittavan Kärtsyä. Nace on myös minusta Käärijän fanipoika ja hän selvästi rakastaa Häärijä huumoria. Nämä on mun tulkintoja ja eiköhän kaikki Joksut oikeasti viihdy Kärtsyn kanssa. B on varmasti mukava ja empaattinen, sen lisäksi ekstra sosiaalinen ihminen. Uskon kuitenkin, että hänellä on suuri halua menestyä ja luoda kontakteja sekä verkostoa ympärilleen. Ehkä tällainen toiminta saa joidenkin silmissä hänet näyttämään pyrkijältä. Uskon että ne viisuissa kuvatut videot ovat syntyneet ystävyydestä ja halusta viettää aikaa toisen seurassa, mutta aivan varmasti Gregor näki tässä myös saumoja. Ei kannata tosiaan olla naiivi, koska bisnes on kuitenkin bisnestä. Olisi mielenkiintoista kuulla, että kuka niiden videoiden kuvaamista ensimmäisenä ehdotti? Se paljastaisi asiasta enemmän kuin tuhat sanaa. T. Camilla Mustavaara
 
vierailija
Musta tuntuu oikeesti pahalta jos/kun Bn puolelta se yhteys hiipuu ja K alkaa ajattelemaan että käytettiinkö tässä häntä nyt hyväksi. Muutenkin saa olla varovainen onko joku aito vai vaan rahan ja kuuluisuuden perässä.
 
vierailija
Minä seuraan jo K:ta ja Joksuja erillisinä, ei siis odota enää mitään yhteissisältöä tai enkä ole miettimässä, onko kummankaan sanomassa mitään mikroviittauksia toisiinsa. Nämä on erilläänkin ihan mielenkiintoisia: joksut jääneet siksi, että mielenkiintoista seurata nousevan yhtyeen maailmanvalloitusta (-tai sen yritystä). Siksi kritiikkikin on tervetullutta. Ja yhtyeen yksittäisten jäsenten omat tekemiset tuovat lisävärinsä.

Toki tämä on aiheuttanut sen, että en jaksa katsoa vuoden vanhoja videopätkiä K:sta ja B:sta. Aikansa kutakin. KUITENKIN kaikissa meissä on sen verran Taalasmaata, että kiinnostaa, että reagoiko B. tai K. esim. nyt vuoden takaisiin tapahtumiin ystävyyden löytämisen näkökulmasta.
Mulla sama juttu. Joksut ja Käärijä ei jaksa enää samalla tavalla innostaa yhteisfandomina kuin vielä loppuvuodesta. Olen kuitenkin iloinen siitä, että Kärtsän myötä mulle on jäänyt seurantaan monia artisteja/bändejä kuten Jokerit ja Tommy Cash. Kärtsä on mulle kuitenkin edelleen persoonana sekä musiikillisesti näistä se ykkönen. Minusta hän on vilpitön ja aito sanomisissaan.
 
vierailija
Musta tuntuu oikeesti pahalta jos/kun Bn puolelta se yhteys hiipuu ja K alkaa ajattelemaan että käytettiinkö tässä häntä nyt hyväksi. Muutenkin saa olla varovainen onko joku aito vai vaan rahan ja kuuluisuuden perässä.
Ehkä se yhteydenpito on muuttanut vain muotoaan ja tapahtuu yksityiseksi. Se vuosi sitten koettu hype on jo laantunut ja nyt ei ole enää tarvetta ylläpitää bromancea. Aikansa kutakin.
 
vierailija
Ehkä se yhteydenpito on muuttanut vain muotoaan ja tapahtuu yksityiseksi. Se vuosi sitten koettu hype on jo laantunut ja nyt ei ole enää tarvetta ylläpitää bromancea. Aikansa kutakin.
En mitenkään jaksa uskoa enää että sitä ystävyyttä ylläpidetään edes yksityisesti. Kummankin elämä eri paikoissa, eri tilanteessa ja kova kiire tehdä uraa. Varmasti näkevät toisiaan esim. Ruississa, mutta mihinkään loma matkailuun en toistensa luona usko.
 
vierailija
Minä seuraan jo K:ta ja Joksuja erillisinä, ei siis odota enää mitään yhteissisältöä tai enkä ole miettimässä, onko kummankaan sanomassa mitään mikroviittauksia toisiinsa. Nämä on erilläänkin ihan mielenkiintoisia: joksut jääneet siksi, että mielenkiintoista seurata nousevan yhtyeen maailmanvalloitusta (-tai sen yritystä). Siksi kritiikkikin on tervetullutta. Ja yhtyeen yksittäisten jäsenten omat tekemiset tuovat lisävärinsä.

Toki tämä on aiheuttanut sen, että en jaksa katsoa vuoden vanhoja videopätkiä K:sta ja B:sta. Aikansa kutakin. KUITENKIN kaikissa meissä on sen verran Taalasmaata, että kiinnostaa, että reagoiko B. tai K. esim. nyt vuoden takaisiin tapahtumiin ystävyyden löytämisen näkökulmasta.
Siis täh? Mitä tarkoitat? Sitäkö, että postaako ne jotain someen omasta ystävyydestään lähiaikoina??? Enpä ole tyhmempää spekua kuullut. Eivät satavarmana postaa. Olivat ne välit _ihan minkälaiset tahansa_ tänään.
 
vierailija
En lähtis myöskään hakemaan mahdollisen opportunismin syitä jostain serbialaisista sukujuurista, eikö se ole vähän r*sistista. Riippumatta syntyperistä jotkut ovat opportunistisempia kuin toiset, ei siinä sen kummempaa.
Höpö höpö. Muissa kulttuureissa on eroja siinä, miten vilpittömiä ja rehellisiä ihmiset ovat. Juuri sinunkaltaisesi luulette, että jossain Afrikassa on esim samat rehellisyysstandardit, kuin meillä.
 
vierailija
Mä en vaan voi sille mitään, että koen itäblokkilaiset suurimmalta osin epärehellisiksi. Olkoot vaikka kuinka r*asistista sitten.
Jep, minä myös ja siitä on omakohtaista kokemustakin. yksi reissu Prahaan ja jo minulta koitti sellainen julkisen liikenteenlipunmyyjätyttö ottaa rahaa, jos en olisi itse vähän laskenut, paljonko saan vaihtorahaa takaisin. Ja jäänyt käsi ojossa odottamaan loppuja. Koitti pitää isoimmat vaihtorahat itsellään.
 

Yhteistyössä