K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Damonilla ei oo noin pitkät hiukset. Ja miksi ihmeessä Karlo Kirrin vartavasten Bojanille suunnittelema arvokas takki ois yhtäkkiä Damonilla. Ei tollasia vaatteita lainailla ympäriinsä.
Voihan kuka vaan hetkeksi vetäistä ystävän takin päälle, ihan mistä vaan syystä, toisella on vaikka kuuma tanssiessa, eikä jaksa pitää sitä tms. Ja jos olis heillä juttua keskenään, niin vieläkin todennäköisemmin voisi takki olla päällä. Musta ne hiukset ei näytä tossa pidemmältä kuin damonin. Mutta hämärässä kuvattu ja takaa, niin ei siitä varmaksi pysty sanomaan mitään.
 
vierailija
Damonilla ei oo noin pitkät hiukset. Ja miksi ihmeessä Karlo Kirrin vartavasten Bojanille suunnittelema arvokas takki ois yhtäkkiä Damonilla. Ei tollasia vaatteita lainailla ympäriinsä.
Se ei ole karlo kirrin suunnittelema takki. Ainoastaan ne pitsit on sen suunnittelemat siihen. Arvokas siis varmasti ja tietysti bojania varten suunniteltu, mutta takki oli bojanin jo ennestään ja se antoi sen kirrille koristeltavaksi.
 
vierailija
Se ei ole karlo kirrin suunnittelema takki. Ainoastaan ne pitsit on sen suunnittelemat siihen. Arvokas siis varmasti ja tietysti bojania varten suunniteltu, mutta takki oli bojanin jo ennestään ja se antoi sen kirrille koristeltavaksi.
Eli siis "tietysti bojania varten suunniteltu" on ne pitsit, ei takki, ja pitsit jo sinällään on tietysti arvokkaat. Näin aamutuimaan oon vähän epäselvä. Joka tapauksessa B itse kertoi antaneensa takkinsa karlo kirrille koristeltavaksi.
 
vierailija
Voihan kuka vaan hetkeksi vetäistä ystävän takin päälle, ihan mistä vaan syystä, toisella on vaikka kuuma tanssiessa, eikä jaksa pitää sitä tms. Ja jos olis heillä juttua keskenään, niin vieläkin todennäköisemmin voisi takki olla päällä. Musta ne hiukset ei näytä tossa pidemmältä kuin damonin. Mutta hämärässä kuvattu ja takaa, niin ei siitä varmaksi pysty sanomaan mitään.
Näyttää ihan B:ltä, miksi siihen pitää kuvitella joku muu
 
vierailija
Näyttää ihan B:ltä, miksi siihen pitää kuvitella joku muu
Ei tarvi kuvitella, musta se vain näyttää enemmän damonin tukalta. Tuosta sivusta näyttää että on suunnilleen samanpituinen kuin damonilla ja latvat näyttää suorilta, kun b:n tukka on taipuisampi. Tämä ihan sillä perusteella, miltä se mun silmään tietokoneen näytöllä näyttää. En oo tarkkaan siis tutkiskellut ja voin olla väärässäkin, mut mun ensivaikutelma oli tuosta heti se damon. Ei se haittaa jos susta ei näytä siltä, voidaan olla hyvillä mielin eri mieltä, ei tuo niin vakavaa ole.
 
vierailija
Nää twiitit löysin, eli S olisi ollut ainakin Leipzigissä.


Ihme kyllä mikään TMZ tai E! ei ole herännyt näihin juttuihin. Ne kirjoittaa vähemmästäkin materiaalista. Suomalaiset mammat selvittää ja tietää suhteet aiemmin, kuin nuo amatöörit
Tätä mäkin oon miettinyt. Lontoossa sadie vissiin on jossain määrin huomattu mutta onko se sit kuitenkin muuten Euroopassa sen verran tuntematon tai tunnistamaton että jos tulee jossain malmössä vastaan niin saa olla rauhassa? Tai että menee tavanomaisesta parikymppisestä kun ei oo missään armani-bileiden lookissa. Lähinnä mietin niin että kun bändi ei oo mikään suuri nimi niin sitä ei paparazzit seuraa eikä varmaan fandomin ulkopuolella osata edes ajatella että noin suuri näyttelijänimi löytyisi niitten keikkabussista.
 
vierailija
Olen huomannut itse olevani ihan liian kiinnostunut Bojanista ja hänen tekemisistään ja menemisistään. Koskaan aiemmin ei ole julkkikset yhtään kiinnostaneet. Nyt odotan kieli pitkällä jokaista elonmerkkiä. Mitenköhän tästä saisi itsensä vieroitettua?
Mulla nyt ihan sama. Sitäpaitsi jokin alitajuntainen osa minua pitää Boitsua (etäisenä) tuttavanani. Teki mieli alkaa leuhkia Stranger Thingsiä (josta itse olen 100% pihalla kuin lumiukko) seuraavalle tyttärelleni, että niin kukas siinä sarjassa tää Sadie Sink siis on? Katsos kun *kohta äitiskin varmaan tietää hänet*, kun nyt _Bojan_ on tutustumassa häneen New Yorkissa!
Sit oon silleen että niin? Hetkinen, miten tää siis liittyy minuun?
No ei mitenkään. 😂😅
 
vierailija
Nää twiitit löysin, eli S olisi ollut ainakin Leipzigissä.


Ihme kyllä mikään TMZ tai E! ei ole herännyt näihin juttuihin. Ne kirjoittaa vähemmästäkin materiaalista. Suomalaiset mammat selvittää ja tietää suhteet aiemmin, kuin nuo amatöörit
Mä seuraan osaa Stranger Thingsin näyttelijöistä ja yksi toinenkin heistä viettää paljon aikaa Euroopassa. Ei hänestä silti mitään jourulehtipäivityksiä nettiin tule, muutama hassu fanibongaus vaan. Ei niitä jenkkipaparazzien ottamia kuviakaan tule kuin ihan joskus. Myös pari sarjan näyttelijöistä on brittejä.
 
vierailija
Mä oon niin utelias ihminen, että haluan tietää jo jotain, en jaksa
Mä oon päässäni veivannut tota Sadieta ja en oikeen tiedä mitä ajatella. Tuo Nykiin meno, ne havainnot siitä kiertueella, perheen jäsenten seuraaminen, tää Boitsun some hiljaisuus, oisko siinä sittenkin jotain? Toisaalta Damon voi olla mukana, B alkoi seuraamaan Suomessa esim. Aku Sipolaa ja eihän sekään mitään tarkoittanut et Kärtsä alkoi seuraamaan Boitsun siskoa heti. Ja olisihan tuo seuraaminen aika paljastavaa sen takki kuvan jälkeen jos jotain olisi. Mut tuo kiertueella oleminen ja se että säikähtivätkö sitä takki kuvaa niin paljon, että nyt ovat hiljaa. Ääh en jaksa . T. Ulla Taalasmaa
Vähänkö tipahdin tälle nimimerkille! 🤣🤣🤣 Jatkoon!
 
vierailija
Tämä on aito yhteys, sitäpaitsi ei voida tietää suuntausta, koska myöhemmin on sanonut openminded toi oli ennen B:n tapaamista
Mua lievästi sanottuna huvittaa tällainen kommentointi. On loukkavaa yhdistää Bojan muihin ihmisiin, mutta on kuitenkin ok parittaa häntä suomalaiselle miehelle. Ei nyt ihan käy järkeen tällainen. Eiköhän ne Bojanin elämässä olevat ihmiset ole kaikki hänelle aitoja yhteyksiä. Turha moralisoida muita sellaista, mitä itse kuitenkin tekee. Eiköhän jatketa Ullat, Camillat, Sallat ja Evat.
 
vierailija
Voihan kuka vaan hetkeksi vetäistä ystävän takin päälle, ihan mistä vaan syystä, toisella on vaikka kuuma tanssiessa, eikä jaksa pitää sitä tms. Ja jos olis heillä juttua keskenään, niin vieläkin todennäköisemmin voisi takki olla päällä. Musta ne hiukset ei näytä tossa pidemmältä kuin damonin. Mutta hämärässä kuvattu ja takaa, niin ei siitä varmaksi pysty sanomaan mitään.
Kuvat voi joskus toki hämätä; ihminen voi näyttää niissä esim. pidemmältä, hoikemmalta tai toisinpäin. Riippuen kuvakulmista jne. Kuvassa olevalla miehellä ei kuitenkaan ole D:n hiuksia, jos ei tämä sitten ole vetäissyt peruukkia päähänsä. Siihen en usko, joten eiköhän kyseessä ole B. Se olemus on myös minusta B:n. Vaikea toki faktaksi sanoa, mutta D:hen en kuitenkaan usko.
 
vierailija
Mä olen hyvää matkaa jo irrottautumassa tästä hulluudesta. Halusin pitkään nähdä vain tiettyjä ja kivoja juttuja. Tuo vauvalla pyörinyt lämppärin kokemus oli nyt viimeinen niitti. Olen ollut koko ajan joksulainen, fiilistellyt ystävyyttä ja aitoutta, mutta en pidä ollenkaan siitä että annetaan toisenlainen kuva ja käyttäydytään kuitenkin toisin. Mä ymmärrän ton lämppärin harmituksen. En halua edelleenkään uskoa että B ja Joksut lyöttäytyi K:n kelkkaan hyötyäkseen. Heidän kemiansa oli aitoa ja harvinaista, mutta pakostikin siinä oli myös hyödyntämisen makua. Ja sama on mun mielestä B:n ja S:n kohdalla. Nätti ja kohtelias nuori mies kietoo ihmiset verkkoonsa. Inhottaa sanoa näin, mutta olen alkanut nähdä näitä piirteitä.
 
vierailija
Mä olen hyvää matkaa jo irrottautumassa tästä hulluudesta. Halusin pitkään nähdä vain tiettyjä ja kivoja juttuja. Tuo vauvalla pyörinyt lämppärin kokemus oli nyt viimeinen niitti. Olen ollut koko ajan joksulainen, fiilistellyt ystävyyttä ja aitoutta, mutta en pidä ollenkaan siitä että annetaan toisenlainen kuva ja käyttäydytään kuitenkin toisin. Mä ymmärrän ton lämppärin harmituksen. En halua edelleenkään uskoa että B ja Joksut lyöttäytyi K:n kelkkaan hyötyäkseen. Heidän kemiansa oli aitoa ja harvinaista, mutta pakostikin siinä oli myös hyödyntämisen makua. Ja sama on mun mielestä B:n ja S:n kohdalla. Nätti ja kohtelias nuori mies kietoo ihmiset verkkoonsa. Inhottaa sanoa näin, mutta olen alkanut nähdä näitä piirteitä.
Komppaan täysin. Onhan tuo kuvio erikoinen. Kyllähän sen huomasi jo Tallinnan keikan jälkeisistä postauksista, ettei se Kn ystävyys häntä enää samalla lailla kiinnosta. Myös ei puhunut enää Jerestä vaan Käärijästä ja muut bändin jäsenet postailivat kyllä ja hypettivät Kärtsää. Tuntuu ihmistyypiltä joka innostuu aina siitä joka on jotenkin ns. suositumpi kuin hän. Mä en näe enää sitä aitoutta ikävä kyllä Bssä. K ei ole muuttunut miksikään.
 
vierailija
B haistattaa peet Suomelle ja lähtee unelmavävyksi Jenkkeihin. En nimittäin usko että Ruissin jälkeen Suomeen tänä vuonna tulevat. Australia ja Jenkit kiinnostaa. Mut ei ne siellä mitään läpimurtoa tule tekemään, jos ei tää Sadie nyt sitten saa heille fanikuntaa.
 
vierailija
Viisujen aikaan lähes jokaiseen klippiin missä K oli, joku kreikkalainen aina kommentoi ikävästi ja kritisoi hullun lailla K:ta.

Kerran kuitenkin puolusti, sanoi että B käyttää hyväkseen K:n suosiota.
Hän kuulemma haistaa tuommoiset jo kaukaa.
 
vierailija
Mä olen ihan vakuuttunut, että tässä on suhde kyseessä. Siis B ja S. Kyllähän viitteitä siihen suuntaan on aika paljon. Miksi ihmeessä Bojan olisi muuten lennähtänyt noin kauas. Keikoilla mukana olo on myös hyvin erikoista ja suunnilleen koko S n perheen seuraaminen. En olisi kyllä uskonut tällaiseen käänteeseen. Olisin luullut, että B ei seurustelisi noin nuoren kanssa, vaikka ottaisi huomioon, että S ei ole elänyt tavanomaista ikäisensä elämää.
No ei todellakaan ole mitään suhdetta :D Ilmeisesti vain reissu Nykiin seurassa on kuulostanut houkuttelevalta. Kellepä ei. Mitä tulee vanhempien tapaamiseen, niin itselläni oli sellainen isä, jolle esittelin kaikki ystäväni. sitten jopa saatettiin viettää aikaa yhdessä (siis jos käytiin isäni luona), pelattiin korttia, mölkkyä tms.
 
vierailija
Nää twiitit löysin, eli S olisi ollut ainakin Leipzigissä.


Ihme kyllä mikään TMZ tai E! ei ole herännyt näihin juttuihin. Ne kirjoittaa vähemmästäkin materiaalista. Suomalaiset mammat selvittää ja tietää suhteet aiemmin, kuin nuo amatöörit
Mikä toi Käärijä Dan & Phil -videossa juttu oli?
 
vierailija
Mä olen hyvää matkaa jo irrottautumassa tästä hulluudesta. Halusin pitkään nähdä vain tiettyjä ja kivoja juttuja. Tuo vauvalla pyörinyt lämppärin kokemus oli nyt viimeinen niitti. Olen ollut koko ajan joksulainen, fiilistellyt ystävyyttä ja aitoutta, mutta en pidä ollenkaan siitä että annetaan toisenlainen kuva ja käyttäydytään kuitenkin toisin. Mä ymmärrän ton lämppärin harmituksen. En halua edelleenkään uskoa että B ja Joksut lyöttäytyi K:n kelkkaan hyötyäkseen. Heidän kemiansa oli aitoa ja harvinaista, mutta pakostikin siinä oli myös hyödyntämisen makua. Ja sama on mun mielestä B:n ja S:n kohdalla. Nätti ja kohtelias nuori mies kietoo ihmiset verkkoonsa. Inhottaa sanoa näin, mutta olen alkanut nähdä näitä piirteitä.
Noh, itse en vielä usko tätä, mut jos niin vielä käy, että siitä tulisi lisää todisteita, niin henkilö on kuitenkin serbi sukujuuriltaan. Maasta, jossa kannatetaan Putinin sotaa eniten Euroopan maista. Oksettavaa.
Esim. tämä on pidätellyt itseäni haaveilemasta, että löytyisi muitakin suloisia serbejä seurattaviksi tai matkustamasta katsastamaan miestarjontaa sinne.
 
vierailija
B haistattaa peet Suomelle ja lähtee unelmavävyksi Jenkkeihin. En nimittäin usko että Ruissin jälkeen Suomeen tänä vuonna tulevat. Australia ja Jenkit kiinnostaa. Mut ei ne siellä mitään läpimurtoa tule tekemään, jos ei tää Sadie nyt sitten saa heille fanikuntaa.
K vois ottaa Janin ja Nacen sit crew jäseniksi, jos floppaavat kunnolla. Pikkuinen babygirl siellä pihvinä lavalla isojen miesten välissä 😍
 
vierailija
Komppaan täysin. Onhan tuo kuvio erikoinen. Kyllähän sen huomasi jo Tallinnan keikan jälkeisistä postauksista, ettei se Kn ystävyys häntä enää samalla lailla kiinnosta. Myös ei puhunut enää Jerestä vaan Käärijästä ja muut bändin jäsenet postailivat kyllä ja hypettivät Kärtsää. Tuntuu ihmistyypiltä joka innostuu aina siitä joka on jotenkin ns. suositumpi kuin hän. Mä en näe enää sitä aitoutta ikävä kyllä Bssä. K ei ole muuttunut miksikään.
Unohdin tohon omaan vastaukseeni lisätä että olen siis ollut koko ajan joksulainen, mutta arvostan nyt K:n aitoutta. Ei hänkään täydellinen ole, mutta hän on sanonut rehellisesti esim. että aikoo kerätä rahaa mahdollisimman paljon jne. Ja onhan hän sitä tehnyt eri tavoin. B vaikuttaa pintaliitäjältä, joka innostuu uusista ihmisistä, joista voisi hyötyä.
 

Yhteistyössä