K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta kun sitä kiinnostusta ei näy Dn puolelta. Se siinä mättää.
D on kyllä julkaissut aika paljon kuvia B:stä, sanonut postauksessaan että on syvästi rakastunut ja esim. taksivideossa vihjaili suutelukuvasta. Musta siitä sohvavideosta on vaan repäisty sellaiset päätelmät ettei D:tä kiinnosta, siksi kun ei haluta nähdä heillä mitään. Mun mielestä D keskittyy siinä vaan ympäröivään tilanteeseen ja läpänheittoon enemmän, niin ei siitä oikein voi päätellä ettei kiinnostaisi. Mutta tää vaan oma mielipide, kaikilla omat. 😄
 
vierailija
Tulipa mieleen, että jos B nyt olisi vaikka bi. Mikä sen parempi ympäristö olisikaan lähteä toteuttamaan itseään kuin NY. Siellä voi mennä vapaasti queer skenessä, ilman pelkoa että joku viisu fani saattaa tunnistaa sinut niinkuin Euroopassa. Voi käydä klubeilla ja laittaa vaikka Grinderit tulille. Sadie ja Damon tukena ja allyina. Tämä vaihtoehto kiehtoo ehkä minua eniten.
Just joo, käy ensin tapaamassa Sadie Sinkin perhettä ja siitä sit homoklubille? Jos Sadie on mukana niin ei varmaan saisi olla sielläkään rauhassa.
 
vierailija
D on kyllä julkaissut aika paljon kuvia B:stä, sanonut postauksessaan että on syvästi rakastunut ja esim. taksivideossa vihjaili suutelukuvasta. Musta siitä sohvavideosta on vaan repäisty sellaiset päätelmät ettei D:tä kiinnosta, siksi kun ei haluta nähdä heillä mitään. Mun mielestä D keskittyy siinä vaan ympäröivään tilanteeseen ja läpänheittoon enemmän, niin ei siitä oikein voi päätellä ettei kiinnostaisi. Mutta tää vaan oma mielipide, kaikilla omat. 😄
Mutta jos jotain oikeaa olisi ei sitä esiteltäisi ja sillä leikittäis. Samoin en nähnyt K ja B juttua koskaan minään muuna kuin leikkinä, koska se esiteltiin kaikille.
 
vierailija
Minusta näyttää siltä, että haluaisi suunnilleen syödä Damonin. Näyttää hengittävänkin raskaasti. Siinä videossa siis.
Se nielaisu just ennen ku alkaa hipelöidä damonia on mun mielestä kaikkein kuumin. Vaikka seurustelisi kenen kanssa niin tossa se kyllä todella haluaa koskea damonia. Sen voi tehdä leikin varjolla, vaikka se himo olisikin ihan oikeaa.
 
vierailija
D on kyllä julkaissut aika paljon kuvia B:stä, sanonut postauksessaan että on syvästi rakastunut ja esim. taksivideossa vihjaili suutelukuvasta. Musta siitä sohvavideosta on vaan repäisty sellaiset päätelmät ettei D:tä kiinnosta, siksi kun ei haluta nähdä heillä mitään. Mun mielestä D keskittyy siinä vaan ympäröivään tilanteeseen ja läpänheittoon enemmän, niin ei siitä oikein voi päätellä ettei kiinnostaisi. Mutta tää vaan oma mielipide, kaikilla omat.
No ei ole julkaissut sen enempää kuin muistakaan, toi on D:n tyyli vihjailla kaikkiin miespuolisiin liittyen keitä kuvaa
 
vierailija
Se kuvattava tyyppi on viikko sitten postannut että london flew by quick. Veikkaan että kuvat on otettu silloin.
Huomasin saman. Aikataulullisesti on varmasti juuri näin. Jos ne on kerran vanhoja tuttuja ja se on tullut viikko sitten Lontoosta niin ei se ehkä tosiaan ole paria päivää myöhemmin mennyt sinne uudestaan kuvattavaksi. Varsinkin kun se näkyy reissunsa ja sijaintinsa usein päivittävän instaan.
 
vierailija
No höpö höpö. Näyttelee. Yksityisesti voi jotain peliä ollakin. Kyllä ne oikeat suhteet pidetään kameroilta piilossa.
Musta ei näytä että näyttelisi. Ja sekin voisi olla, että jos on kiinnostunut miehistä, on ihan kyllästynyt olemaan piilossa sen asian kanssa. Odottelee vaan että jos joku suhde on tarpeeksi vahvalla pohjalla niin sen voi julkaista. Tai sitten vihjailee pienesti tasaisin väliajoin, niin että kaikki seuraajat lopulta tietää mutta mitään ei tarvi julkisesti sanoa. Tää on toki omaa spekuilua mutta teoriassa voisi olla noinkin. Tää vaan vastapainona sille, kun aina sanotaan että pitäisi suhteen varmasti salassa. Niin sekin voisi olla vähän raskasta, kun ainakin kotimaassa oletus on hetero, ja jos ei sitä olisi.
 

Yhteistyössä