vierailija
Kenen kanssa muuten B tanssi silloin siellä Lontoossa kuvatulta pätkältä? Alkuvuodesta.
Esiintyi ensimmäisen kerran Damonille ja oliko se Sadiekin siellä? Varmasti halusi näyttää parastaan kun eka kerran näkivät olkoot sitten ystäviä tai enemmän.Mulla ei ole mielipidettä suuntaan tai toiseen em. aiheesta, mutta kyllähän siellä Berliinin (?) keikalla ja sen jälkeen B oli ihan liekeissä lavalla. Esiintyiköhän jollekin erityisesti, joka sai hänet liekkeihin.
Se oli Billiejane.Kenen kanssa muuten B tanssi silloin siellä Lontoossa kuvatulta pätkältä? Alkuvuodesta.
Tai oisko ollut vaan intiimin klubikeikan tunnelma. Sinnehän mahtui vaan 400 henkeä eikä edes tainnut olla loppuunmyyty ja oli kiertueen eka klubikeikka.Mulla ei ole mielipidettä suuntaan tai toiseen em. aiheesta, mutta kyllähän siellä Berliinin (?) keikalla ja sen jälkeen B oli ihan liekeissä lavalla. Esiintyiköhän jollekin erityisesti, joka sai hänet liekkeihin.
Oli Emilian kaveri Billie.Kenen kanssa muuten B tanssi silloin siellä Lontoossa kuvatulta pätkältä? Alkuvuodesta.
Hänkin taisi muuten olla New Yorkista.Se oli Billiejane.
Mäkin nään sitä. Siinä kuvassa, missä B istuu D:n sylissä ja siinä sohvalla missä makoilee D:n päällä, on B:lla sellaiset ilmeet, että en osaa kuvitella että se kiinnostuksen kohde oliskin joku muu.Mulla ei ole antaa minkäänlaisia perusteluja ja merkkejä, olen pahoillani. Nämä asiat perustuu tuntemuksiin, ei faktoihin tai loogisuuden. Mielestäni näin viime toukokuussa, että B:llä ja K:lla on vahvaa vetovoimaa välissään. No nyt näen sitä B:n ja D:n välissä.
(Mulle tällaisten asioiden spekulointi on kevyttä viihdettä ja mua ei haittaa yhtään vastakkaiset mielipiteet.)
Eipäs veikattu, vaan sillä lämppärin naisella oli sen väristä huulipunaaMillä keikalla Blla oli päällään se "fanin" antama sydän-aukkopaita.
Silloinhan veikattiin, että S olisi huulipunasuudelmallaan täyttänyt sen aukon?
.
Joo, tämä, eipähän tule tylsääEiköhän ne oo kummatkin brittikiertueella. Ruissia onki sitte jännempi ootella. Ja kuka pörrää hampurin lähistöllä huhti-toukokuussa.
Ja se oli Utrechtissä kun ainakin Damon taisi poistua Oslossa kyydistä.Eipäs veikattu, vaan sillä lämppärin naisella oli sen väristä huulipunaa
Damon nähty vielä ainakin Hampurissa.Ja se oli Utrechtissä kun ainakin Damon taisi poistua Oslossa kyydistä.
Eikö jossain sanottu että Damon olis nähty vielä Hampurissakin?Ja se oli Utrechtissä kun ainakin Damon taisi poistua Oslossa kyydistä.
Damon nähty vielä ainakin Hampurissa.
D oli nähty vielä Hampurin keikalla, mut Utrechtissa oli JC ja kuvaaja jo takas bussin kyydissä et epäilen et S ois siellä ollut.Ja se oli Utrechtissä kun ainakin Damon taisi poistua Oslossa kyydistä.
Mutta kun sitä kiinnostusta ei näy Dn puolelta. Se siinä mättää.Mäkin nään sitä. Siinä kuvassa, missä B istuu D:n sylissä ja siinä sohvalla missä makoilee D:n päällä, on B:lla sellaiset ilmeet, että en osaa kuvitella että se kiinnostuksen kohde oliskin joku muu.
Entinen tyttöystävä Melani Mekicar ollut kuitenkin vaaleaverikkö, että tiedä sittenEiks B ole sanonut et tykkää kumppanin olevan tumma ja päivettynyt? Siltä pohjalta punapään deittailu ei kuulosta siltä et olis ihannenaisen tavannut.
Ennen mäkin tykkäsin vaan vaaleista ja ruskeasilmäistä en ois voinu kuvitellakaan, mutta niin vain löysin tumman nappisilmän ja se oli menoa. Ei ne ihanteet kiveenhakattuja ole.Eiks B ole sanonut et tykkää kumppanin olevan tumma ja päivettynyt? Siltä pohjalta punapään deittailu ei kuulosta siltä et olis ihannenaisen tavannut.
Aloittaisi sillä että jättää sen Kirrin takin pois. Joku bongaa sen kuitenkin ties mistä siveettömistä iltamista.Tulipa mieleen, että jos B nyt olisi vaikka bi. Mikä sen parempi ympäristö olisikaan lähteä toteuttamaan itseään kuin NY. Siellä voi mennä vapaasti queer skenessä, ilman pelkoa että joku viisu fani saattaa tunnistaa sinut niinkuin Euroopassa. Voi käydä klubeilla ja laittaa vaikka Grinderit tulille. Sadie ja Damon tukena ja allyina. Tämä vaihtoehto kiehtoo ehkä minua eniten.
Ja ton sanot tosissaan muutaman kuvan perusteella. Sitä kiinnostusta tai sen puutetta me ei voida tietää, spekuloida vaan.Mutta kun sitä kiinnostusta ei näy Dn puolelta. Se siinä mättää.
Mielenkiintoista. Lumpustella siellä sydämen kyllyydestä ja nakata ne ihanne vävyn leimat nurkkaan. Olisi varmaan vapauttavaa.Tulipa mieleen, että jos B nyt olisi vaikka bi. Mikä sen parempi ympäristö olisikaan lähteä toteuttamaan itseään kuin NY. Siellä voi mennä vapaasti queer skenessä, ilman pelkoa että joku viisu fani saattaa tunnistaa sinut niinkuin Euroopassa. Voi käydä klubeilla ja laittaa vaikka Grinderit tulille. Sadie ja Damon tukena ja allyina. Tämä vaihtoehto kiehtoo ehkä minua eniten.
Niinpä kumpikaan meistä ei voi tietää.Ja ton sanot tosissaan muutaman kuvan perusteella. Sitä kiinnostusta tai sen puutetta me ei voida tietää, spekuloida vaan.
No eipä siitä kuvasta voi B:nkään kiinnostusta tietää, minulle näyttäytyy pelleilynäJa ton sanot tosissaan muutaman kuvan perusteella. Sitä kiinnostusta tai sen puutetta me ei voida tietää, spekuloida vaan.