Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos tästä järjen äänestä ja ihanasta viestistä kaiken synkistelyn keskellä. Jostain syystä ihmiset ovat kuin maansa myyneitä ja paatti on mukamas kohdannut jäävuoren, ja tosiasiassa mitään ei ole tapahtunut. K ja B ovat yhä ystäviä, ja ystävystyneet erityisellä tavalla, joka varmasti kantaa pitkälle.
Joo mulle on tärkeintä se et he pysyvät toistensa elämässä. Enkä usko et he tollasta yhteyttä mihinkään roskakoriin ois heittämässä vaik kuinka kumpikin tutustuis uusiin ihmisiin. Bojankin sanonu et kyse on elinikäisestä ystävyydestä.
 
vierailija
Siis yhden reissun takiako jotkut on taas pettyneitä ja luulee et Bojanilla on joku? Se et Sadie on Nykissä ei tarkoita yhtään mitään koska luultavasti hoitaa siellä työasioita ja Bojan nyt haluaa vaan lomailla ja ehkä nähdä sukulaisiaan jotka Amerikassa asuu ja verkostoitua bändin tulevaisuutta aatellen
Oli Bojanilla joku tai ei, Bojanista ja Ksta ei silti tuu ikinä pariskuntaa. On järkyttävää, miten joku täällä masentuu, kun Bojan mahdollisesti löytää onnen ja rakkauden.
 
vierailija
Olenkohan onnistunut etäännyttämään itseni hieman, koska minä hc-shippari olen ihan hyvillä mielin, ja lähinnä seuraan tällä hetkellä B:n reissua suurella mielenkiinnolla. Uskon näiden (K&B) tosiystävyyteen ja ehkä siihen something moreen, varmaan jossain vaiheessa tullaan sitä ystävyyttä näkemään, kun kumpikin selvästi on ylpeitä tästä ystävyydestä, mutta ei ehkä toviin. Osaan olla myös onnellinen, jos se B esimerkiksi jonkun löytää/on löytänyt jonkun elämäänsä.
 
vierailija
Olenkohan onnistunut etäännyttämään itseni hieman, koska minä hc-shippari olen ihan hyvillä mielin, ja lähinnä seuraan tällä hetkellä B:n reissua suurella mielenkiinnolla. Uskon näiden (K&B) tosiystävyyteen ja ehkä siihen something moreen, varmaan jossain vaiheessa tullaan sitä ystävyyttä näkemään, kun kumpikin selvästi on ylpeitä tästä ystävyydestä, mutta ei ehkä toviin. Osaan olla myös onnellinen, jos se B esimerkiksi jonkun löytää/on löytänyt jonkun elämäänsä.
Tämä on oikea ja hyvä suhtautuminen eikä ole mennyt liian syvälle tähän👍🏻
 
vierailija
Oli Bojanilla joku tai ei, Bojanista ja Ksta ei silti tuu ikinä pariskuntaa. On järkyttävää, miten joku täällä masentuu, kun Bojan mahdollisesti löytää onnen ja rakkauden.
Onneksi en itse järkyty ihan noin pienestä, vaikka en ymmärräkään miksi tuosta joku masentuisi. Järkyttävää sen sijaan on se, että näitä kommentteja ei vieläkään osata kirjoittaa niille suunnattuun ketjuun.
 
vierailija
Oli Bojanilla joku tai ei, Bojanista ja Ksta ei silti tuu ikinä pariskuntaa. On järkyttävää, miten joku täällä masentuu, kun Bojan mahdollisesti löytää onnen ja rakkauden.
Minun mielestä turha jossitella jollakin B:n oletetulla/kuvitellulla suhteella oli sitten kyseessä S tai D, kun väiteelle ei ole mitään perustetta ig seuraamiset ei ole sellaisia, eikä aihe varsinkaan kuulu tänne K&B ketjuun, sille on oma kompostiketjunsa
 
vierailija
Joo, kiitos, tässä vaiheessa se on vain trollausta käydä kirjoittamassa tähän ketjuun muista päähenkilöiden mahdollisista tai mahdottomista suhteista, kun tämä on edelleen K&B shippiketju ja on hyvä paikka muullw keskustelulle. Että eiköhän jatketa, ja ne jotka kokee tarvetta purkaa mieltään tai pohtia muita suhteita osaa kirjoittaa oikeaan ketjuun jatkossa. Eikö joo? Hyvä. Huomenna alkaa Bojere-viikko! <3
 
vierailija
Joo, kiitos, tässä vaiheessa se on vain trollausta käydä kirjoittamassa tähän ketjuun muista päähenkilöiden mahdollisista tai mahdottomista suhteista, kun tämä on edelleen K&B shippiketju ja on hyvä paikka muullw keskustelulle. Että eiköhän jatketa, ja ne jotka kokee tarvetta purkaa mieltään tai pohtia muita suhteita osaa kirjoittaa oikeaan ketjuun jatkossa. Eikö joo? Hyvä. Huomenna alkaa Bojere-viikko! <3
Jep ja jos se ketju ei nappaa ni aina voi perustaa uuden ketjun spekuloinnille. Ja mä ootan kyl innolla BoJere-viikkoa, varmasti tulee paljon kivaa matskuu faneilta ja ficcirintamallakin toivottavasti luettavaa riittää :D
 
vierailija
Ton Sadien mä hyväksyisin iloisesti silmänräpäyksessä, mut mä en tiedä miksi mulla on ongelma jos se olisi D. Se vaan nostaa mun karvat pystyyn, eikä johdu siitä että on mies.
Johtuu varmasti niistä asenteista ja ihan vääristäkin käsityksistä mitä vauvalla on koko ajan levitetty. Seuraa itse (muutakin kuin uusimpia stooreja) niin näet että hänkin on tosi symppis.
 
vierailija
Olenkohan onnistunut etäännyttämään itseni hieman, koska minä hc-shippari olen ihan hyvillä mielin, ja lähinnä seuraan tällä hetkellä B:n reissua suurella mielenkiinnolla. Uskon näiden (K&B) tosiystävyyteen ja ehkä siihen something moreen, varmaan jossain vaiheessa tullaan sitä ystävyyttä näkemään, kun kumpikin selvästi on ylpeitä tästä ystävyydestä, mutta ei ehkä toviin. Osaan olla myös onnellinen, jos se B esimerkiksi jonkun löytää/on löytänyt jonkun elämäänsä.
Samaa mieltä kanssasi ❤
 
vierailija
No tehän, ette sitä tiedä tuleeko vai ei? Nää muut jutut ei kuulu tähän ketjuun
Ja sen teidän toivon takia Bojan ei sais olla onnellinen. Sitten vanhana pitäis todeta että joo, K:lla oli perhe mutta itsellä ei ollutkaan mitään. Mua ei muuten haittaa mitä kukakin toivoo ja K on ihana myös, ymmärrän mistä se toivo tulee, mutta se on ongelma kun tuo toivo vaikuttaa siihen että B:n mahdollista kumppania tai edes ystäviäkään ei hyväksytä ja sekä B:tä että näitä ystäviä perusteetta haukutaan täällä palstoilla.
 
vierailija
Ei Bojanista ja Jerestä tule koskaan mitään pariskuntaa. Musta kannattaisi hyväksyä se, niin ei tarvitsisi täällä pettyä noiden kahden mahdollisten kumppaneiden takia. Kannattaa keskittyä siihen shippaamiseen.
Vähän vaikee täällä on keskittyä shippaamiseen ku täällä on realistit, shippiin pettyneet ja ankeuttajat tunkemassa joka väliin omia mielipiteitään. Ja kukaan ei voi oikeesti olla ihan varma yhtään mistään.
 

Yhteistyössä