Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tee niinkuin minä, ohita ne. Ei kannata kuormittaa itseään anonyymien palstojen takia. Sulle väärät puheenaiheet eivät koskaan tule loppumaan näistä ketjuista, vaikka kuinka sitä toivoisit.
Siinä olet oikeassa että tämä on tällä hetkellä kuormittavampaa kuin haluaisi, ja se liittyy vain ja ainoastaan muihin keskustelijoihin, ei kehenkään saagan henkilöön. Olen pettynyt ihmisiin täällä ja ilmeisesti aika yksin shippaukseni kanssa. Katson vielä huomenna, jos joku jaksaisi muistaa, että Bojere-viikko alkaa ja muistaisi tän ketjun oikean tarkoituksen, mutta muuten tää taitaa mun osaltani olla tässä. Turha jäädä seuraan, jossa kaikki osallistujat aiheuttaa pahaa mieltä. Tiedän, ei ole lentokenttä eikä poistumista tarvitse ilmoittaa, mutta kun kerran kaikki muutkin täällä pettymystään purkaa, niin sama kai suodaan sitten mullekin.
 
vierailija
Mitä jos sitä seurustelua nyt ei pidettäis varmana pelkästään äidin ja veljen seuraamisen takia. Ja muutenki noi spekuloinnit kuuluis sinne kompostiin. Vaik teitä ei K&B-shippaus enää kiinnosta ni täältä löytyy vielä niitä joita se kiinnostaa. Ja tää nyt muutenki on alunperin perustettu heidän shippaustaan varten.
 
vierailija
Mitä jos sitä seurustelua nyt ei pidettäis varmana pelkästään äidin ja veljen seuraamisen takia. Ja muutenki noi spekuloinnit kuuluis sinne kompostiin. Vaik teitä ei K&B-shippaus enää kiinnosta ni täältä löytyy vielä niitä joita se kiinnostaa. Ja tää nyt muutenki on alunperin perustettu heidän shippaustaan varten.
Mulle ainakin sopii, siellä onkin keskustelut menossa. Vastasin vain muutamaan kommenttiin jotka oli täällä, kun eipä niihin voi muualla vastata, että toinen niitä näkisi.
 
vierailija
B tietää varmasti että suhde huhut lähtevät liikkeelle tuosta äidin seuraamisesta. Ottaisiko riskiä , jos taustalla ei todella olisi jotain? En usko. Ja se että heidän hengailuaan ei näytetä, vaikka ennenkin on postattu Dn ja muiden ystävien kanssa, kertoo paljon.
Suhdehuhut? Edes Seiska ei kiinnostuisi tästä asiasta, koska vaikka lehti elääkin peestä kirjoittamalla, niin siellä sentään ymmärretään faktat.
 
vierailija
Siis yhden reissun takiako jotkut on taas pettyneitä ja luulee et Bojanilla on joku? Se et Sadie on Nykissä ei tarkoita yhtään mitään koska luultavasti hoitaa siellä työasioita ja Bojan nyt haluaa vaan lomailla ja ehkä nähdä sukulaisiaan jotka Amerikassa asuu ja verkostoitua bändin tulevaisuutta aatellen
 
vierailija
Siis yhden reissun takiako jotkut on taas pettyneitä ja luulee et Bojanilla on joku? Se et Sadie on Nykissä ei tarkoita yhtään mitään koska luultavasti hoitaa siellä työasioita ja Bojan nyt haluaa vaan lomailla ja ehkä nähdä sukulaisiaan jotka Amerikassa asuu ja verkostoitua bändin tulevaisuutta aatellen
Samaa mäkin täällä ihmettelen. Taas on vedetty mutkat suoriksi 😂
 
vierailija
Ton Sadien mä hyväksyisin iloisesti silmänräpäyksessä, mut mä en tiedä miksi mulla on ongelma jos se olisi D. Se vaan nostaa mun karvat pystyyn, eikä johdu siitä että on mies.
 
vierailija
Siis yhden reissun takiako jotkut on taas pettyneitä ja luulee et Bojanilla on joku? Se et Sadie on Nykissä ei tarkoita yhtään mitään koska luultavasti hoitaa siellä työasioita ja Bojan nyt haluaa vaan lomailla ja ehkä nähdä sukulaisiaan jotka Amerikassa asuu ja verkostoitua bändin tulevaisuutta aatellen
Sadie oli kiertueella neljässä paikassa havaintojen mukaan. Vietti koko alkuvuoden Lontoossa. Bojan ja veli seuraavat toisiaan ja Damon ja veli ei vaikka pidempi aikainen ystävä onkin. Nuo työasiat on höpö höpöä ja sukulaiset asuu Floridassa. Jos nämä todisteet ei riitä niin sitten ei. Mulle riitti ja ei huvita seurata kummankaan parisuhteita.
 
vierailija
Sadie oli kiertueella neljässä paikassa havaintojen mukaan. Vietti koko alkuvuoden Lontoossa. Bojan ja veli seuraavat toisiaan ja Damon ja veli ei vaikka pidempi aikainen ystävä onkin. Nuo työasiat on höpö höpöä ja sukulaiset asuu Floridassa. Jos nämä todisteet ei riitä niin sitten ei. Mulle riitti ja ei huvita seurata kummankaan parisuhteita.
Yhtä hyvin ne sukulaisetkin voi tulla new Yorkiin haloo ja B nyt seuraa tyyliin melkein kaikkia jotka tapaa ei nyt kannata mitään johtopäätöksiä tehdä
 
vierailija
Onhan heillä yhteistä mm. nuoresta lähtien julkisuudessa oleminen, näytteleminen. Heidän yhteistä kemiaa ei ole meille näytetty. Ne tärkeimmät ihmiset ja asiat pidetään pois julkisuudesta. Niin on tehnyt myös J. Hiukan haikea olo, mutta tärkeintä että B on onnellinen. Kaukosuhteen ylläpitäminen on haastavaa, mutta molemmat ovat nuoria. Tuolla joku aiemmin mainitsi saman pelon mikä itsellänikin on, että B muuttuisi kun piirit laajenevat. Toivottavasti hän pysyy suhteesta huolimatta aitona. Pintaliitoelämässä ja -ihmisissä ei ole mitään kiinnostavaa, kaikki on veistetty samasta puusta.
Näinhän se etäsuhdetta pitää yllä Måneskinin Damianokin oman näyttelijättärensä kanssa. He eivät kuitenkaan piilottele vaan esiintyvät julkisuudessa, eivät vain salakuvissa.
 
vierailija
Sadie oli kiertueella neljässä paikassa havaintojen mukaan. Vietti koko alkuvuoden Lontoossa. Bojan ja veli seuraavat toisiaan ja Damon ja veli ei vaikka pidempi aikainen ystävä onkin. Nuo työasiat on höpö höpöä ja sukulaiset asuu Floridassa. Jos nämä todisteet ei riitä niin sitten ei. Mulle riitti ja ei huvita seurata kummankaan parisuhteita.
Hyvä, se parisuhteista ja voidaankin siis siirtyä takaisin aiheeseen eli K&B shippaamiseen.
 
vierailija
Siinä olet oikeassa että tämä on tällä hetkellä kuormittavampaa kuin haluaisi, ja se liittyy vain ja ainoastaan muihin keskustelijoihin, ei kehenkään saagan henkilöön. Olen pettynyt ihmisiin täällä ja ilmeisesti aika yksin shippaukseni kanssa. Katson vielä huomenna, jos joku jaksaisi muistaa, että Bojere-viikko alkaa ja muistaisi tän ketjun oikean tarkoituksen, mutta muuten tää taitaa mun osaltani olla tässä. Turha jäädä seuraan, jossa kaikki osallistujat aiheuttaa pahaa mieltä. Tiedän, ei ole lentokenttä eikä poistumista tarvitse ilmoittaa, mutta kun kerran kaikki muutkin täällä pettymystään purkaa, niin sama kai suodaan sitten mullekin.
Kyllä täällä shipataan vielä, jää vaan tuon kaiken oheishälinän alle. Meillähän on saittikin sitten jos nämä ketjut täyttyy realismiankeutuksesta 😊
 
vierailija
Ton Sadien mä hyväksyisin iloisesti silmänräpäyksessä, mut mä en tiedä miksi mulla on ongelma jos se olisi D. Se vaan nostaa mun karvat pystyyn, eikä johdu siitä että on mies.
Ihan sama. Minusta tunne johtuu siitä, että hän on sekä päihde- että mielenterveyskuntoutuja, hauras ja paljon tukea tarvitseva ihminen. Bojan ei ole itsekään mikään vahvin persoona. Ei hänestä riitä tukemaan ihmistä, joka vaatii vahvan tyypin rinnalleen. Sellaisessa rikkoisi vain itsensä ja oman mielensä.
 
vierailija
Ihan sama. Minusta tunne johtuu siitä, että hän on sekä päihde- että mielenterveyskuntoutuja, hauras ja paljon tukea tarvitseva ihminen. Bojan ei ole itsekään mikään vahvin persoona. Ei hänestä riitä tukemaan ihmistä, joka vaatii vahvan tyypin rinnalleen. Sellaisessa rikkoisi vain itsensä ja oman mielensä.
Hei, sinä kiltti, olen samaa mieltä mutta tuo keskustelu kuuluu kompostiin. Tämä on Kärtsä/Bojan-ketju❤💚
 
vierailija
Tunnen kyllä entistä kovemmin lämpöä ja empatiaa Kärtsää kohtaan luettuani tuon Hesarin jutun. Hänen täytyy olla todella tasapainoinen ja sitkeä, että on selvinnyt vuodesta ilman burnoutia, joskin se vaikuttaa olleen lähellä. Tätäkin taustaa kohden tuntuu erityiseltä, että hänen ja Bojanin ystävyys on jatkunut tuon kaiken keskellä. Ei tuo yhteys helposti katkea vaikka ollaan ja asutaan eri maissa. Juuri nähtiin hippuja siitä Kojaninkin (😄) muodossa.
 
vierailija
Tunnen kyllä entistä kovemmin lämpöä ja empatiaa Kärtsää kohtaan luettuani tuon Hesarin jutun. Hänen täytyy olla todella tasapainoinen ja sitkeä, että on selvinnyt vuodesta ilman burnoutia, joskin se vaikuttaa olleen lähellä. Tätäkin taustaa kohden tuntuu erityiseltä, että hänen ja Bojanin ystävyys on jatkunut tuon kaiken keskellä. Ei tuo yhteys helposti katkea vaikka ollaan ja asutaan eri maissa. Juuri nähtiin hippuja siitä Kojaninkin () muodossa.
Kiitos tästä järjen äänestä ja ihanasta viestistä kaiken synkistelyn keskellä. Jostain syystä ihmiset ovat kuin maansa myyneitä ja paatti on mukamas kohdannut jäävuoren, ja tosiasiassa mitään ei ole tapahtunut. K ja B ovat yhä ystäviä, ja ystävystyneet erityisellä tavalla, joka varmasti kantaa pitkälle.
 
vierailija
Tunnen kyllä entistä kovemmin lämpöä ja empatiaa Kärtsää kohtaan luettuani tuon Hesarin jutun. Hänen täytyy olla todella tasapainoinen ja sitkeä, että on selvinnyt vuodesta ilman burnoutia, joskin se vaikuttaa olleen lähellä. Tätäkin taustaa kohden tuntuu erityiseltä, että hänen ja Bojanin ystävyys on jatkunut tuon kaiken keskellä. Ei tuo yhteys helposti katkea vaikka ollaan ja asutaan eri maissa. Juuri nähtiin hippuja siitä Kojaninkin () muodossa.
Itse kyllä koen artikkelin nimenomaan kertovan burnoutista. :/
 

Yhteistyössä