Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en oikein tajua, että miksi näillä shippaus- ja fiilistelypalstoilla tarvii ketään kritisoida yhtään mistään. Eikö voitais keskittyä vaan positiivisiin ja iloa tuottaviin juttuihin? Ainakin mulle ne kivat tai kuumat jutut on se syy olla täällä.
Tämä! Minusta nämä on tarkoitettu hyvän mielen ketjuiksi eikä tunti tolkulla tapahtuvan ryöpytyksen paikaksi. Muutama viesti olisi vielä mennyt, ryöpytykselle on oma paikkansa.
 
vierailija
Tämä! Minusta nämä on tarkoitettu hyvän mielen ketjuiksi eikä tunti tolkulla tapahtuvan ryöpytyksen paikaksi. Muutama viesti olisi vielä mennyt, ryöpytykselle on oma paikkansa.
Siellä mitään ryöpytetty ole. Bojanin suhteen ollaan vaan niin älyttömän herkillä, että siitä normaalista hehkuttamisesta poikkeaminen otetaan heti haukkumisena. Mä olen ainakin monesti ennenkin kritisoinut sen lentämistä ja tulen vastakin kritisoimaan, siihen ei sen valitsema seura liity mitenkään.
 
vierailija
Siellä mitään ryöpytetty ole. Bojanin suhteen ollaan vaan niin älyttömän herkillä, että siitä normaalista hehkuttamisesta poikkeaminen otetaan heti haukkumisena. Mä olen ainakin monesti ennenkin kritisoinut sen lentämistä ja tulen vastakin kritisoimaan, siihen ei sen valitsema seura liity mitenkään.
Oli siellä tosi tylyä kommentointia Bojania kohtaan.
 
vierailija
Siellä mitään ryöpytetty ole. Bojanin suhteen ollaan vaan niin älyttömän herkillä, että siitä normaalista hehkuttamisesta poikkeaminen otetaan heti haukkumisena. Mä olen ainakin monesti ennenkin kritisoinut sen lentämistä ja tulen vastakin kritisoimaan, siihen ei sen valitsema seura liity mitenkään.
Varmaan aika hankalaa sit "fanittaa" ihmistä, joka työnsäkin puolesta lentelee jatkuvasti paikasta toiseen. Ei ne tänne Suomeen keikoillekaan pääsis ilman lentämistä. 🤷
 
vierailija
Asiallinen kritiikki ei ole sellaista, että se syntyy silloin, kun joku muu asia ei miellytä ja siksi tulee tarve arvostella ihmistä kaikesta mahdollisesta. Se että olisi moraalisaarnannut ympäristöasioista oli ihan täyttä vääristelyä, jolla haluttiin oikeuttaa se kritisointi. B:n ystäviä arvosteltiin tosi ikävästi pinnallisiksi tuntematta heitä ollenkaan. Ja mitä kritiikkiä ystävien arvostelu ylipäätään on? Kenelle ulkopuoliselle se kuuluu? Jopa perhetausta oli nyt vääränlainen, kultalusikka suussa syntynyt ja liian rikas. Perheen maahanmuuttajataustaa ei huomioitu. Ainahan näitä kommentteja on yksittäisiä, mutta nyt siihen lähti yllättävän iso osa mukaan. Näki että jos toinen ei toimi kuten ihmiset palstalla toivoo, ei sitä lämpöä sitten hänelle riitäkään, vaikka muulloin muka niin kehutaan ja tykätään. Korostan vielä että oli siellä joukossa onneksi niitäkin ihania, jotka puolustivat.
Olen täysin samaa mieltä. Näinhän siinä taisi käydä. Joku vielä puolusteli, että trollit asialla, olisikin ollut...
 
vierailija
Silti olet itse osa ongelmaa, jos käyt Joksujen ja muiden ulkomaisten artistien keikoilla. Sun takia ne tänne lentelee esiintymään. Kantsis varmaan luopua näin epäekologisista harrastuksista.
Ainakaan en lentele pitkin poikin niiden perässä, mulle riittää nämä mihin maata pitkin julkisilla pääsee. 😇 Muutenkin suosin laiva- ja junamatkustamista.
 
vierailija
Nään hänet heti, kun tuun lavalle. Meinaa intro mennä persiilleen. Sillä on päällä joku uniformu ja hattu. En näe sen silmiä, ne on piilossa lipan alla. Sen hymy on seksikäs ja leuassa on muutaman päivän sänki. Se on ihan helvatun komee, mua alkaa kuumottaa.
Yritän pitää setin kasassa, Jukka katsoo mua kysyvästi, samoin Allu ja Jaakko. Teen parhaani, mutta tunnen mysteerimiehen tuijotuksen selkäytimessä asti.
Käyn juomassa. Tunnen hien virtaavan ihollani. Vinkkaan Mikkeä lähemmäs. Haluun, et se pyytää yleisöstä sen kuumiksen backstagelle. Mikke katsoo mua isona kysymysmerkkinä, mutta suostuu lopulta.
Vedetään Mic Maciä, kun nään Miken kuiskivan uniformu-miehen korvaan. Mulla jää parit riimit vetämättä, kun Mikke ja mies kävelee lavan ohi. Koitan loppukeikan vetää täysillä, vaikka ajatukset karkaakin jo lavan taakse. Parit välispiikitkin jää vetämättä, kun mietin, mitä sanon mun pikaihastukselle.
Kiitän yleisöä hyvästä keikasta ja kiirehdin lavalta. Jukka yrittää jotain huudella, mutta en jää sitä kyselemään. Nään Miken joka osoittaa yhden pukkarin ovea. Vedän syvään henkeä ja avaan oven.
Huoneessa on himmeä valaistus, vain pari peilivaloa on päällä. Tärisen odotuksesta. En ole koskaan tuntenut näin. Housuja kiristää, kädet hikoilee ja sydän lyö tiuhaan tahtiin.
Tunnen käden olkapäällä, tiukat sormet puristaa sitä.
"Hello Käärijä," matala ääni kuiskaa vieraalla aksentilla.
Yritän vastata, mutta suustani tulee vain voihkaisu. Saan vihdoin kysyttyä:
"Who are you?"
"Paolo from Spain, huge fan of your music and you...", mies vastaa ja kietoo toisen kätensä mun vyötärölle ja kääntää mut ympäri.
En ole ikinä nähnyt niin kauniita ruskeita silmiä kuin nämä, jotka nyt porautuvat mun silmiin. Tunnen Paolon hengityken poskeani vasten, kun hän vetää mua lähemmäs.
"Great gig, wanna take me to your tour bus?"
"Yes Bojan...I mean Paolo", sekoilen sanoissani.
"Jere! You ruined the moment!" Bojan läpsäsee mua pepulle.
"I'm sorry! You're just so hot in that uniform. But we can still go to the tour bus."
"Oh we're definitely going to the tour bus and make good use of this uniform", Bojan nauraa.
Kiitos tästä! Harmi, että hukkui jankkauksen keskelle.
 
vierailija
No varmaan sinne on jokunen sellainenkin kommentti joukkoon mahtunut, ja niihin ripustaudutaan. Mut enimmäkseen oli ihan vaan keskustelua vähän kriittisemmällä sävyllä kuin yleensä.
Siellä oli ihan kamalaa komentointia b:n ja ystäviensä ulkonäköön liittyen, arveluja operaatioista (jopa B:n kohdalla), pitkiä negatiivia kommentteja jossa ruodittiin ties mitä asioita, jotkut niistä lentämisasiaan liittyvistä kommenteista oli tosi rumaan sävyyn ilmaistuja myös. Koko keskustelun sävy oli hirveä suoraan sanottuna. Jos ette usko niin käykää lukemassa sieltä alkuillasta asti, jos ei ole vielä poistuneeet. En tiedä oliko samaa juttua iltapäivällä, enkä suoraan sanottuna haluakaan tietää.
 
vierailija
Siellä oli ihan kamalaa komentointia b:n ja ystäviensä ulkonäköön liittyen, arveluja operaatioista (jopa B:n kohdalla), pitkiä negatiivia kommentteja jossa ruodittiin ties mitä asioita, jotkut niistä lentämisasiaan liittyvistä kommenteista oli tosi rumaan sävyyn ilmaistuja myös. Koko keskustelun sävy oli hirveä suoraan sanottuna. Jos ette usko niin käykää lukemassa sieltä alkuillasta asti, jos ei ole vielä poistuneeet. En tiedä oliko samaa juttua iltapäivällä, enkä suoraan sanottuna haluakaan tietää.
Musta tossa on inhottavaa kun B ja muut joksut on olleet iloisia että suomalaiset on ottaneet heidät hyvin vastaan. Niin tollasia ne fanit sitten on.
 
vierailija
Se keskustelu jatkui siellä tuntitolkulla ja tosiaankin niitä viestejä oli vaikka kuinka paljon. Noita ilkeänkin sävyisiä viestejä yläpeukutettiin. Vasta loppuillasta alkoi tulla enemmän B:tä puolustavia kommentteja.
 
vierailija
Mua kieltämättä v*tuttaa ihan hirveästi se, ettei Bojan ja Jere päädy yhteen. Kurjaa nähdä, miten Bojan bilettää iloisena muiden kanssa ja selvästi flirttailee ympärilleen. Tuntuuhan se ihan v*tun pahalta, koska Bojan ei ole siellä mihin hän kuuluisi (Jeren kainaloon).🥲
 
vierailija
Mua kieltämättä v*tuttaa ihan hirveästi se, ettei Bojan ja Jere päädy yhteen. Kurjaa nähdä, miten Bojan bilettää iloisena muiden kanssa ja selvästi flirttailee ympärilleen. Tuntuuhan se ihan v*tun pahalta, koska Bojan ei ole siellä mihin hän kuuluisi (Jeren kainaloon).🥲
Mä ymmärrän sua. Nyt vaikuttaa siltä, että ovat samassa asemassa toistensa kanssa, molemmilla gf. Ehkä nyt on helpompi luopua tästä, en tiedä. Surullistahan se on.
 
vierailija
Mua kieltämättä v*tuttaa ihan hirveästi se, ettei Bojan ja Jere päädy yhteen. Kurjaa nähdä, miten Bojan bilettää iloisena muiden kanssa ja selvästi flirttailee ympärilleen. Tuntuuhan se ihan v*tun pahalta, koska Bojan ei ole siellä mihin hän kuuluisi (Jeren kainaloon).🥲
Ymmärrän sen harmituksen, mutta eihän se Bojanin vika ole, kun J on kuitenkin varattu. On Bojanillakin oikeus elää elämäänsä, eikä istua jossain aidalla katselemassa kun nuoruus lipuu ohi. Onhan heillä J:n kanssa edelleen selvästi hyvä ystävyys tallella.
 

Yhteistyössä