Nään hänet heti, kun tuun lavalle. Meinaa intro mennä persiilleen. Sillä on päällä joku uniformu ja hattu. En näe sen silmiä, ne on piilossa lipan alla. Sen hymy on seksikäs ja leuassa on muutaman päivän sänki. Se on ihan helvatun komee, mua alkaa kuumottaa.
Yritän pitää setin kasassa, Jukka katsoo mua kysyvästi, samoin Allu ja Jaakko. Teen parhaani, mutta tunnen mysteerimiehen tuijotuksen selkäytimessä asti.
Käyn juomassa. Tunnen hien virtaavan ihollani. Vinkkaan Mikkeä lähemmäs. Haluun, et se pyytää yleisöstä sen kuumiksen backstagelle. Mikke katsoo mua isona kysymysmerkkinä, mutta suostuu lopulta.
Vedetään Mic Maciä, kun nään Miken kuiskivan uniformu-miehen korvaan. Mulla jää parit riimit vetämättä, kun Mikke ja mies kävelee lavan ohi. Koitan loppukeikan vetää täysillä, vaikka ajatukset karkaakin jo lavan taakse. Parit välispiikitkin jää vetämättä, kun mietin, mitä sanon mun pikaihastukselle.
Kiitän yleisöä hyvästä keikasta ja kiirehdin lavalta. Jukka yrittää jotain huudella, mutta en jää sitä kyselemään. Nään Miken joka osoittaa yhden pukkarin ovea. Vedän syvään henkeä ja avaan oven.
Huoneessa on himmeä valaistus, vain pari peilivaloa on päällä. Tärisen odotuksesta. En ole koskaan tuntenut näin. Housuja kiristää, kädet hikoilee ja sydän lyö tiuhaan tahtiin.
Tunnen käden olkapäällä, tiukat sormet puristaa sitä.
"Hello Käärijä," matala ääni kuiskaa vieraalla aksentilla.
Yritän vastata, mutta suustani tulee vain voihkaisu. Saan vihdoin kysyttyä:
"Who are you?"
"Paolo from Spain, huge fan of your music and you...", mies vastaa ja kietoo toisen kätensä mun vyötärölle ja kääntää mut ympäri.
En ole ikinä nähnyt niin kauniita ruskeita silmiä kuin nämä, jotka nyt porautuvat mun silmiin. Tunnen Paolon hengityken poskeani vasten, kun hän vetää mua lähemmäs.
"Great gig, wanna take me to your tour bus?"
"Yes Bojan...I mean Paolo", sekoilen sanoissani.
"Jere! You ruined the moment!" Bojan läpsäsee mua pepulle.
"I'm sorry! You're just so hot in that uniform. But we can still go to the tour bus."
"Oh we're definitely going to the tour bus and make good use of this uniform", Bojan nauraa.