Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nään hänet heti, kun tuun lavalle. Meinaa intro mennä persiilleen. Sillä on päällä joku uniformu ja hattu. En näe sen silmiä, ne on piilossa lipan alla. Sen hymy on seksikäs ja leuassa on muutaman päivän sänki. Se on ihan helvatun komee, mua alkaa kuumottaa.
Yritän pitää setin kasassa, Jukka katsoo mua kysyvästi, samoin Allu ja Jaakko. Teen parhaani, mutta tunnen mysteerimiehen tuijotuksen selkäytimessä asti.
Käyn juomassa. Tunnen hien virtaavan ihollani. Vinkkaan Mikkeä lähemmäs. Haluun, et se pyytää yleisöstä sen kuumiksen backstagelle. Mikke katsoo mua isona kysymysmerkkinä, mutta suostuu lopulta.
Vedetään Mic Maciä, kun nään Miken kuiskivan uniformu-miehen korvaan. Mulla jää parit riimit vetämättä, kun Mikke ja mies kävelee lavan ohi. Koitan loppukeikan vetää täysillä, vaikka ajatukset karkaakin jo lavan taakse. Parit välispiikitkin jää vetämättä, kun mietin, mitä sanon mun pikaihastukselle.
Kiitän yleisöä hyvästä keikasta ja kiirehdin lavalta. Jukka yrittää jotain huudella, mutta en jää sitä kyselemään. Nään Miken joka osoittaa yhden pukkarin ovea. Vedän syvään henkeä ja avaan oven.
Huoneessa on himmeä valaistus, vain pari peilivaloa on päällä. Tärisen odotuksesta. En ole koskaan tuntenut näin. Housuja kiristää, kädet hikoilee ja sydän lyö tiuhaan tahtiin.
Tunnen käden olkapäällä, tiukat sormet puristaa sitä.
"Hello Käärijä," matala ääni kuiskaa vieraalla aksentilla.
Yritän vastata, mutta suustani tulee vain voihkaisu. Saan vihdoin kysyttyä:
"Who are you?"
"Paolo from Spain, huge fan of your music and you...", mies vastaa ja kietoo toisen kätensä mun vyötärölle ja kääntää mut ympäri.
En ole ikinä nähnyt niin kauniita ruskeita silmiä kuin nämä, jotka nyt porautuvat mun silmiin. Tunnen Paolon hengityken poskeani vasten, kun hän vetää mua lähemmäs.
"Great gig, wanna take me to your tour bus?"
"Yes Bojan...I mean Paolo", sekoilen sanoissani.
"Jere! You ruined the moment!" Bojan läpsäsee mua pepulle.
"I'm sorry! You're just so hot in that uniform. But we can still go to the tour bus."
"Oh we're definitely going to the tour bus and make good use of this uniform", Bojan nauraa.
😂🥰🥰
 
vierailija
Hei voisiko nää Sadie-jutut pitää siellä kompostissa? B ei julkisesti seurustele kenenkään kanssa eikä kenenkään sisarusten seuraaminen Instassa tarkoita mitään suhdejulistusta. Nyt järki käteen. Tämä uusi shippi ei ole K/B eikä siis kuulu tänne. Kiitos.
 
vierailija
Ymmärrän sen harmituksen, mutta eihän se Bojanin vika ole, kun J on kuitenkin varattu. On Bojanillakin oikeus elää elämäänsä, eikä istua jossain aidalla katselemassa kun nuoruus lipuu ohi. Onhan heillä J:n kanssa edelleen selvästi hyvä ystävyys tallella.
Tiedän tämän, mut en voi tunteilleni mitään. Halusin niin kovasti B:n ja J:n yhteen, mut joku märkä rätti iskeytyi naamalle tällä viikolle. B näytti niin onnelliselta ja rakastuneelta niissä kaikissa viime aikojen postauksissa. Jotenkin tää tuntuu nyt lipulliselta. On vaan sellainen olo, et B seurustelee ja se tuntuu tosi pahalta.
 
vierailija
Hei voisiko nää Sadie-jutut pitää siellä kompostissa? B ei julkisesti seurustele kenenkään kanssa eikä kenenkään sisarusten seuraaminen Instassa tarkoita mitään suhdejulistusta. Nyt järki käteen. Tämä uusi shippi ei ole K/B eikä siis kuulu tänne. Kiitos.
En mene kompostiin, koska siellä yritetään naittaa B:tä Sadielle ja Damonille. Koittakaa jo kestää se, että toisilla ihmisillä on paha olo siitä, kun Bojan ja Jere eivät päädy yhteen.
 
vierailija
En mene kompostiin, koska siellä yritetään naittaa B:tä Sadielle ja Damonille. Koittakaa jo kestää se, että toisilla ihmisillä on paha olo siitä, kun Bojan ja Jere eivät päädy yhteen.
Perusta sitten ihan oma ketju pettymyksesi purkamiseen. Tämä ei ole sitä varten. Jos haluat shippauksesta luopua, tee se ilman manifesteja tai mene muualle niitä kirjoittelemaan.
 
vierailija
Mua kieltämättä v*tuttaa ihan hirveästi se, ettei Bojan ja Jere päädy yhteen. Kurjaa nähdä, miten Bojan bilettää iloisena muiden kanssa ja selvästi flirttailee ympärilleen. Tuntuuhan se ihan v*tun pahalta, koska Bojan ei ole siellä mihin hän kuuluisi (Jeren kainaloon).🥲
Koita ajatella hetki niin, että itselläsi olisi hyvät kemiat jonkun kanssa, mutta toinen olisi jo suhteessa ja juttu ei etenisi. Haluaisitko jäädä ikuisesti yksin odottelemaan, vai eläisitkö elämääsi eteenpäin ja löytäisit ehkä jonkun muun, jonka kanssa olla onnellinen? Entä jos teillä olisi suuri tuttavaporukka, joka olisi sitä mieltä, että ei, jos tuo juttunne ei etene, niin et kyllä ota ketään, kun olet kuitenkin hänelle varattu, vaikka suhteesta ei mitään tulisikaan. Tuntuisiko reilulta? Olen ihan tosissani, että ehkä helpottaa harmitusta kun miettii itsensä siinä tilanteessa. Ainakin lisää ymmärrystä.
 
vierailija
Perusta sitten ihan oma ketju pettymyksesi purkamiseen. Tämä ei ole sitä varten. Jos haluat shippauksesta luopua, tee se ilman manifesteja tai mene muualle niitä kirjoittelemaan.
Tätä samaa sä olet täällä hokenut muillekin, kun asiat ei mene juuri niin kuin sä haluat. Sunkin elämä olisi helpompaa, jos luopuisit tuosta tarpeesta kontrolloida kaikkea ja muita kommentoijia. Olet sitä paitsi väärässä. En ole luopunut shipistä, olen luopunut siitä, että todellisuudessa heillä ei ole mitään romanttista kiinnostusta toisiinsa.
 
vierailija
Tätä samaa sä olet täällä hokenut muillekin, kun asiat ei mene juuri niin kuin sä haluat. Sunkin elämä olisi helpompaa, jos luopuisit tuosta tarpeesta kontrolloida kaikkea ja muita kommentoijia. Olet sitä paitsi väärässä. En ole luopunut shipistä, olen luopunut siitä, että todellisuudessa heillä ei ole mitään romanttista kiinnostusta toisiinsa.
No kirjoittele sitten realismista muualla ja pysy shippauksessa täällä kuten normit kuuluvat. Sama mulle, miten sinä sen päässäsi erittelet, mutta tämä ei ole mikään terapiakuppila.
 
vierailija
Tiedän tämän, mut en voi tunteilleni mitään. Halusin niin kovasti B:n ja J:n yhteen, mut joku märkä rätti iskeytyi naamalle tällä viikolle. B näytti niin onnelliselta ja rakastuneelta niissä kaikissa viime aikojen postauksissa. Jotenkin tää tuntuu nyt lipulliselta. On vaan sellainen olo, et B seurustelee ja se tuntuu tosi pahalta.
Mutta eikö sekin ole ihana jos B on onnellinen? Vai ajatteletko hänet enemmän J:n jatkeena, hänelle "kuuluvana"? En kysy pahalla, yritän vaan avata tätä.
 
vierailija
Mä ainakin olen ihan onnellinen jos B on onnellinen ja löytänyt jonkun. Vähän vaan silti "pelottaa", jos se alkaa liitelemään jossain Amerikan pintaliitoporukoissa, kun mulle iso osa Joksujen viehätysvoimaa on ollut se luonnollisuus ja semmoinen helposti lähestyttävyys, niin pelottaa jos toi jotenkin muuttuu tulevaisuudessa. Ok turha tämmöisiä miettiä ja ei varmasti edes muutu vaikka B nyt alkais seurustelemaan kenen kanssa tahansa. Kunhan mietin kaikenlaista. Ja tiiän, menen kompostiin ihan kohta.
 
vierailija
En mene kompostiin, koska siellä yritetään naittaa B:tä Sadielle ja Damonille. Koittakaa jo kestää se, että toisilla ihmisillä on paha olo siitä, kun Bojan ja Jere eivät päädy yhteen.
B seurustelee Sadien kanssa, seuraa jo äitiään instassa. Ei seuraile Jerpan äitiä. Menkää nyt hyvät ihmiset elämässä eteenpäin. Niin se Boitsukin meni ja onnelliselta näyttää.
 
vierailija
Mun mielestä tämänkään kaltaiset vastaukset eivät kuulu tänne. Jätä sitten vaikka vastaamatta toiselle. Luovat vain eripuraa ja pahaa mieltä.
Eripuraa luo tällaisen vänkääminen. Eikö täällä missään saa shipata rauhassa K/B ilman että joku tulee saarnaamaan siitä, kuinka tosimaailma on tällainen ja menkää eteenpäin ja realismi tätä?
 
vierailija
Eripuraa luo tällaisen vänkääminen. Eikö täällä missään saa shipata rauhassa K/B ilman että joku tulee saarnaamaan siitä, kuinka tosimaailma on tällainen ja menkää eteenpäin ja realismi tätä?
Tee niinkuin minä, ohita ne. Ei kannata kuormittaa itseään anonyymien palstojen takia. Sulle väärät puheenaiheet eivät koskaan tule loppumaan näistä ketjuista, vaikka kuinka sitä toivoisit.
 
vierailija
Mä ainakin olen ihan onnellinen jos B on onnellinen ja löytänyt jonkun. Vähän vaan silti "pelottaa", jos se alkaa liitelemään jossain Amerikan pintaliitoporukoissa, kun mulle iso osa Joksujen viehätysvoimaa on ollut se luonnollisuus ja semmoinen helposti lähestyttävyys, niin pelottaa jos toi jotenkin muuttuu tulevaisuudessa. Ok turha tämmöisiä miettiä ja ei varmasti edes muutu vaikka B nyt alkais seurustelemaan kenen kanssa tahansa. Kunhan mietin kaikenlaista. Ja tiiän, menen kompostiin ihan kohta.
En usko että se tulisi olemaan ongelma, B on kyllä fiksu ja jalat maassa. Mitä damoniin tulee, niin on varmasti taustansa ja omien kamppailujensa kautta diipimpi kuin moni muu ihan tavispiireissä liikkuva.
 
vierailija
B seurustelee Sadien kanssa, seuraa jo äitiään instassa. Ei seuraile Jerpan äitiä. Menkää nyt hyvät ihmiset elämässä eteenpäin. Niin se Boitsukin meni ja onnelliselta näyttää.
Ei tuo ole kuitenkaan mikään tae seurustelusta. Onhan äiti voinut tavata jossain tyttärensä ystävät. Varmasti on kiinnostanutkin tavata, kun S siellä kiertueellakin oli jonkin aikaa (ainakin parilla keikalla) mukana.
 
vierailija
Mut silloin se toki olis varma merkki kihloista, jos B seuraisi K:n äitiä.😂
B tietää varmasti että suhde huhut lähtevät liikkeelle tuosta äidin seuraamisesta. Ottaisiko riskiä , jos taustalla ei todella olisi jotain? En usko. Ja se että heidän hengailuaan ei näytetä, vaikka ennenkin on postattu Dn ja muiden ystävien kanssa, kertoo paljon.
 
vierailija
Pahasti se näyttää siltä. Sadie on kyllä hyvännäköinen nainen ja varmasti lahjakas. Jotain samaa B:n ja S:n kasvoissa on, naimanaamat.
Onhan heillä yhteistä mm. nuoresta lähtien julkisuudessa oleminen, näytteleminen. Heidän yhteistä kemiaa ei ole meille näytetty. Ne tärkeimmät ihmiset ja asiat pidetään pois julkisuudesta. Niin on tehnyt myös J. Hiukan haikea olo, mutta tärkeintä että B on onnellinen. Kaukosuhteen ylläpitäminen on haastavaa, mutta molemmat ovat nuoria. Tuolla joku aiemmin mainitsi saman pelon mikä itsellänikin on, että B muuttuisi kun piirit laajenevat. Toivottavasti hän pysyy suhteesta huolimatta aitona. Pintaliitoelämässä ja -ihmisissä ei ole mitään kiinnostavaa, kaikki on veistetty samasta puusta.
 

Yhteistyössä