K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en nyt osaa päättää onko niillä sutinaa siis S ja B. Alkaisiko se seuraamaan kaverin sisaruksia ihan miuten vain? Ja olisiko tosiaan liian avointa jos alkaisi ja niillä olisi jotain? Plääh, meen nukkuun.
 
vierailija
En usko että on S:n kanssa mitään, vaikka ei se haittaisi ollenkaan, jos olisikin. Sehän olisi tosi mielenkiintoinen juttu. Mutta siihen oon taipuvainen uskomaan että kyllä se D siellä vaan on.
 
vierailija
En malta odottaa, että saadaan lisää mouruntavideoita Kärtsältä. Titsien läiske kuuluu Nykiin saakka ja Bojan varaa pikapikaa lennon Helsinki -Vantaalle. 😍
Mua ei haittaa nämä shipit, ne kuuluvat näille palstoille, mutta ymmärrän kuitenkin nykyään sen, että miksi ne joistakin ihmisistä tosi typeriltä. Kun on itse päässyt eroon tästä B&K shipistä, niin nämä jutut kuulostavat tosi kulahtaneilta ja siltä, että joku vanha levy vaan pyörii yhä uudelleen. Vielä lokakuussa ajattelin toisin.
 
vierailija
Tää sadie ois kyllä kiinnostava kumppani bojanille! En ihan elämänmittaiseen rakkauteen ole vielä valmis uskomaan, koska sadien työt ja elämä taitaa kuitenkin olla enimmäkseen Yhdysvalloissa vaikka nyt onkin ollut stranger thingsissä koomassa (eli on pystynyt viettämään pitkän ajan euroopassa). Bojanilla taas kaikki on täällä, Yhdysvalloissa se joutuisi aloittamaan ihan nollasta. Mutta joku pieni sutina on varmaan ihan mahdollinen!

Sadie on pitänyt kaikki suhdeasiansa tosi piilossa, ei ole kommentoinut kai ikinä mitään. Sen puitteissa voi olla että boitsukin opettelee hiljenemään asiasta.
 
vierailija
Sadiesink ei edes seuraa Werthersbojania. Se siitä. Eihän noissa oo mitään vääntöä.
Sadie ei vissiin itse ylläpidä instaansa. Se on päätelty jostain aiemmasta postauksesta jonka damon sinne kirjoitti sadien puolesta, koska sadie ei vaivautunut lataamaan instaa. Ja näyttäähän sen insta kieltämättä siltä ettei siellä ole mitään oman elämän juttuja, ei taida stoorejakaan olla koskaan. Aiemmilta vuosilta on ihan erilaista sisältöä. En siis sen seuratuista päättelisi mitään. Noi sisarukset (tai se jonka insta on julkinen) ja rose kuitenkin näyttää seuraavan bojania niin tuskin se sadie kauhean kaukana tästä porukasta on ollut.
 
vierailija
Tää sadie ois kyllä kiinnostava kumppani bojanille! En ihan elämänmittaiseen rakkauteen ole vielä valmis uskomaan, koska sadien työt ja elämä taitaa kuitenkin olla enimmäkseen Yhdysvalloissa vaikka nyt onkin ollut stranger thingsissä koomassa (eli on pystynyt viettämään pitkän ajan euroopassa). Bojanilla taas kaikki on täällä, Yhdysvalloissa se joutuisi aloittamaan ihan nollasta. Mutta joku pieni sutina on varmaan ihan mahdollinen!

Sadie on pitänyt kaikki suhdeasiansa tosi piilossa, ei ole kommentoinut kai ikinä mitään. Sen puitteissa voi olla että boitsukin opettelee hiljenemään asiasta.
Varmasti pysyykin hiljaa suhteesta, ehkä voi sanoa olevansa varattu jos haastattelussa kysytään. Mutta kyllä fandom sen Sadien bongaa täällä Euroopassa esim. jos festareilla tai keikoilla on mukana.
 
vierailija
Tää sadie ois kyllä kiinnostava kumppani bojanille! En ihan elämänmittaiseen rakkauteen ole vielä valmis uskomaan, koska sadien työt ja elämä taitaa kuitenkin olla enimmäkseen Yhdysvalloissa vaikka nyt onkin ollut stranger thingsissä koomassa (eli on pystynyt viettämään pitkän ajan euroopassa). Bojanilla taas kaikki on täällä, Yhdysvalloissa se joutuisi aloittamaan ihan nollasta. Mutta joku pieni sutina on varmaan ihan mahdollinen!

Sadie on pitänyt kaikki suhdeasiansa tosi piilossa, ei ole kommentoinut kai ikinä mitään. Sen puitteissa voi olla että boitsukin opettelee hiljenemään asiasta.
Mustakin ne olis tosi söpö ja kiinnostava pari. Silti en vaan usko tuohon, kyllä se mun mielestä se Damon vaan on. Mutta varmaan me nähdään vielä kuka oli oikeassa, tai oliko kukaan ja joutuuko tuo yksi raukka mutustamaan ne haalarit. 😄
 

Yhteistyössä