vierailija
En oo. Kyllä tää vielä teillekin valkenee joku päivä.Itse olet vain väärässä. K oli myös rakastunut Bojaniin ja biisit kertovat hänestä.
En oo. Kyllä tää vielä teillekin valkenee joku päivä.Itse olet vain väärässä. K oli myös rakastunut Bojaniin ja biisit kertovat hänestä.
Ehkä blondannut sen sen jälkeen tai vetänyt kaljun.Sillähän oli tiistaina entinen potta. Valitettavasti.
Who knows.No nyt oli vähän korkealentoista.
Totta! Sillähän on nyt ollut kahdessa eri storyssa molemmissa peruukki, hmmm...Ehkä blondannut sen sen jälkeen tai vetänyt kaljun.
Mikä tarve täällä jankata näistä biisit kertoo K:sta jutuista, kun ne nyt ei sattumalta täällä kauheasti nosta aaltoja. Miksi pitää tunkea sitä shippiä tänne kun on kaksi muutakin ketjua sille.Itse olet vain väärässä. K oli myös rakastunut Bojaniin ja biisit kertovat hänestä.
Mä en myöskään tajuu. Ja ihan tosissaan tuntuu olevan ja luulee aivopesevänsä meidätkin noilla harhoillaan.Mikä tarve täällä jankata näistä biisit kertoo K:sta jutuista, kun ne nyt ei sattumalta täällä kauheasti nosta aaltoja. Miksi pitää tunkea sitä shippiä tänne kun on kaksi muutakin ketjua sille.
Kaikki nämä shipit on yhtä harhaisia. Realistina on hyvä olla.Mä en myöskään tajuu. Ja ihan tosissaan tuntuu olevan ja luulee aivopesevänsä meidätkin noilla harhoillaan.
Kyllä puhui myös Sadiesta, älä puhu höpöjäLivettäjä Kris oli nähnyt Damonin jollain Saksan keikalla, olikohan Hampurissa. Sadiesta ei puhunut mitään. Kohtalaisen varma havainto Sadiesta taitaa olla vaan Berliinin keikalta.
B on sellainen säntäilijä, säntäsi kesällä myös Luken perässä Lontooseen.Bojan teki nyt sanalla tavalla kuin K n kanssa, säntäsi Sadien perässä innoissaan. Saa nähdä kuinka tässä käy.
Shipit on harhaa, mutta harhaisena on hyvä elää. T. Shippari kuumistelija realistiKaikki nämä shipit on yhtä harhaisia. Realistina on hyvä olla.
Ei sanonut yhdessäkään livessä nähneensä Sadieta, Damonin oli kuulemma nähnyt.Kyllä puhui myös Sadiesta, älä puhu höpöjä
Mäkin oon realisti, mutta musta on hauskaa spekuloida Bojania, Sadieta ja Damonia. Se on leikkiä, eikä kukaan tunnu ottavan sitä niin tosissaan. Tossa BK-shipissä ahdistaa se pakottaminen ja totisuus, hampaat irvessä muka fiilistelevät.Kaikki nämä shipit on yhtä harhaisia. Realistina on hyvä olla.
Mulla on kuvankaappaukset siitä Utrechtin liven chatista, Kris tosiaan sanoo siinä vaan että D oli Hampurissa eilen. Joku muu sanoo että joku on nähnyt Bn Sn kanssa ja joku taas sanoo että oli seissyt Dn ja Sn vieressä Malmössä.Ei sanonut yhdessäkään livessä nähneensä Sadieta, Damonin oli kuulemma nähnyt.
Sanoi livessä, jota katselinEi sanonut yhdessäkään livessä nähneensä Sadieta, Damonin oli kuulemma nähnyt.
Miten voi valjeta, kun se on valjennut jo, että Bluza ja SBJ on rakkauslauluja Jerestä? Ja Jerestä näki viisuissa ja jälkeenkin, että oli rakastunut Bojaniin.En oo. Kyllä tää vielä teillekin valkenee joku päivä.
Se taisi olla ihan vaan keikan takia. Nyt B lla ja Sadiella on vielä monta päivää aikaa ennen B n seuraavaa keikkaa.B on sellainen säntäilijä, säntäsi kesällä myös Luken perässä Lontooseen.
No jos väitetään, ettei ”tiedetä”, keistä ne 2 biisiä kertoo, niin oikaisin vain asian.Mikä tarve täällä jankata näistä biisit kertoo K:sta jutuista, kun ne nyt ei sattumalta täällä kauheasti nosta aaltoja. Miksi pitää tunkea sitä shippiä tänne kun on kaksi muutakin ketjua sille.
ÖööMiten voi valjeta, kun se on valjennut jo, että Bluza ja SBJ on rakkauslauluja Jerestä? Ja Jerestä näki viisuissa ja jälkeenkin, että oli rakastunut Bojaniin.
Kaikki on valjennut jo meille, joilla on silmät päässä.
Nope.Sanoi livessä, jota katselin
Eikös toi ollut Berliinin keikka, josta joku sanoi seisseensä heidän vieressä?Mulla on kuvankaappaukset siitä Utrechtin liven chatista, Kris tosiaan sanoo siinä vaan että D oli Hampurissa eilen. Joku muu sanoo että joku on nähnyt Bn Sn kanssa ja joku taas sanoo että oli seissyt Dn ja Sn vieressä Malmössä.
Mun mielestä Leipzigin livessä myös näkyi parvella ihan Dn ja Sn näköiset hahmot mutta livessä on sen verran huono kuvanlaatu ettei varmaksi voi sanoa.
Mikä tarve täällä jankata näistä biisit kertoo K:sta jutuista, kun ne nyt ei sattumalta täällä kauheasti nosta aaltoja. Miksi pitää tunkea sitä shippiä tänne kun on kaksi muutakin ketjua sille.
Juuri tämäMäkin oon realisti, mutta musta on hauskaa spekuloida Bojania, Sadieta ja Damonia. Se on leikkiä, eikä kukaan tunnu ottavan sitä niin tosissaan. Tossa BK-shipissä ahdistaa se pakottaminen ja totisuus, hampaat irvessä muka fiilistelevät.
Sanoo Utrechtin livessä että seisoi heidän vieressään perjantaina ja Malmö oli perjantaina 15.3.Eikös toi ollut Berliinin keikka, josta joku sanoi seisseensä heidän vieressä?