K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kattelin instasta tota damonin uusinta, mutta se taitaakin olla vanhempaa mallistoa. En tiedä onko se kuvannut tätä tyyppiä aiemmin, mutta ovat ilmeisesti olleet kyllä tekemisissä jo useamman vuoden ajan.
 
vierailija
Voiko olla, että jos B kiehnää jonkun naisen kanssa, lähtee heti juorut liikkeelle. Miesten kanssa voi vehdata ja sitä pidetään pelleilynä. Niinhän K kin tekee ja on hetero.
No tuota noin. Eikös tämä koko saaga saanut alkunsa siitä, että B kiehnäsi miehen kanssa ja siitä lähti juorut ja spekulaatiot liikkeelle? Että kyllä ne juorut lähtee liikkeelle jos aihetta (kemiaa) on, ihan riippumatta sukupuolesta. Näitä toisia tapauksia ei vaan ole ollut.
 
vierailija
Niinpä, jos kyse olisi ihan muutamasta klipistä. Mutta kun näitä miesten kanssa kiehnäyksiä ja kuumisteluja löytyy enemmän kuin jaksaa laskea, mutta ei yhtäkään naisen kanssa. Siis löytyy kyllä klippejä missä on naisen seurassa, mutta yhdessäkään ei pysty hyvällä tahdollakaan näkemään kemiaa.
Kaikki miesten kanssa "kuumistelut" on esiintymistilanteista, ei yhtään vapaa-ajalta esim. salaa kuvattuja.
 
vierailija
No tuota noin. Eikös tämä koko saaga saanut alkunsa siitä, että B kiehnäsi miehen kanssa ja siitä lähti juorut ja spekulaatiot liikkeelle? Että kyllä ne juorut lähtee liikkeelle jos aihetta (kemiaa) on, ihan riippumatta sukupuolesta. Näitä toisia tapauksia ei vaan ole ollut.
Täällä on menty niin pitkälle, että on unohdettu jo oma historia! Kun kaikki täällä on kuitenkin lähtöisin K ja B kemiasta, hyvässä ja pahassa.
 
vierailija
No tuota noin. Eikös tämä koko saaga saanut alkunsa siitä, että B kiehnäsi miehen kanssa ja siitä lähti juorut ja spekulaatiot liikkeelle? Että kyllä ne juorut lähtee liikkeelle jos aihetta (kemiaa) on, ihan riippumatta sukupuolesta. Näitä toisia tapauksia ei vaan ole ollut.
Juorut lähti liikkeelle, mutta väärästä tulkinnasta. Viisuympäristö varmaan vaikutti. K kiehnäsi myös ja on hetero.
 
vierailija
No ei mun mielestä ollut poikkeuksellista kemiaa. Kaks höyrypäätä sekoili menemään ja piti hauskaa. Ja todellakin tiesivät, kun kuvattiin.
Mä olen nykyään B/D shippari, jolle on ihan se ja sama että kenen kanssa B oikeasti päätyy yhteen. En mä silti kiellä sitä, etteikö B:n ja K:n välissä olisi ollut vahvaa kemiaa. Sen vaan näki ja aisti, eikä sitä kemiaa pysty tuolla tavoin edes feikkaamaan. Voi olla että se kemia oli vaan tasoa hyvät kaverit, mutta jokatapauksessa sitä kemiaa oli, ei sitä voi kieltää.
 
vierailija
Mä olen nykyään B/D shippari, jolle on ihan se ja sama että kenen kanssa B oikeasti päätyy yhteen. En mä silti kiellä sitä, etteikö B:n ja K:n välissä olisi ollut vahvaa kemiaa. Sen vaan näki ja aisti, eikä sitä kemiaa pysty tuolla tavoin edes feikkaamaan. Voi olla että se kemia oli vaan tasoa hyvät kaverit, mutta jokatapauksessa sitä kemiaa oli, ei sitä voi kieltää.
Vain tyhmä kieltää sen. Nämä keskustelut on olemassa tietystä syystä, ja se syy on K/B kemia. Ihan sama, vaikka siitä olisi tässä vaiheessa saanut tarpeekseen ja siirtynyt shippaamaan jotain muuta, mutta kyllä sitä oli, ja vahvasti. Ei muutoin ihmiset ympäri maailmaa olisi heihin reagoinut tällä intensiteetillä.
 

Yhteistyössä