K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B lennähti viime vuonna Kärpyn luo ja nyt samalla lailla Sadien luo. Kyllä mä näen tuossa enemmän potentiaalia kuin Dn kanssa. Ei ole Sadien kanssa mitään julkista höpöttelyä ollut joten sekin kertoo paljon.
Bojan nyt on lennähdellyt kavereidensa luokse sinne sun tänne, eli siinä ei periaatteessa ole mitään erikoista. Nykiin on kuitenkin sen verran pitkä matka, että vähän erikoista että lennähtäisi sinne lyhyellä lomalla ihan vaan tapaamaan kavereita. 🤔
 
vierailija
Mä en usko että on suhteita kummankaan noista kanssa, ainakaan vielä. Sitten jos tulee parempia todisteita. Kyllähän tuollainen iso tähti ystävänäkin kiehtoo ja mielellään varmaan B lennähtelee. Siis Sadietä tarkoitan.
 
vierailija
Mukava jos tutustuu siellä ihmisiin ja hauskaa seuraa riittää! Eipä olisi arvannut vielä hetki sitten, että b hengailee kohta nykissä stranger things -näyttelijäporukan kanssa 😄
No niinpä! Pelkkä sadie sink oli jo aika ylläri vaikka se onkin tiiviisti damonin seurassa näkynyt jo aika pitkään. Ihan vielä en usko että bojan ja sadie ois ihan niin läheisiksi ehtineet tulla etteikö damon olisi mukana myös, mutta eihän se mitenkään sitä estä että bojan tutustuu siellä muihinkin.
 
vierailija
Miksen? Mä en shippaa ketään. Tykkään etenkin JO:n mutta myös K:n musasta. Tykkään seurata noita kaikkia somessa. Bojanistiksi tunnustaudun myös. Mulle on herttaisen yhdentekevää, keiden kanssa nuo ovat ystäviä ja keiden kanssa ehkä enemmän. Musta on vaan hauskaa seurata tätä saagaa ja myös miettiä erilaisia skenaarioita ilman että ottaisin mitään vakavasti. Nuo kaikki kuusi plus suurin osa sivuhenkilöistä on jotenkin tosi symppiksiä, mahtavan oloisia tyyppejä, joiden hengailua ja ystävyyttä on kiva seurata. Ja kaikki kuumistelut, mitä on tarjolla, on tervetullutta lisämaustetta, mutta en ole minkään yksittäisen shipin vankkumaton kannattaja. En tiedä selvensikö tämä tai onko täällä muita kaltaisiani.
Takamatkalta vastaan. Ajattelen näistä asioista samoin kuin sinä. Mulle nämä palstat ja eri shipit on leikkimielistä huvittelua.
 
vierailija
No niinpä! Pelkkä sadie sink oli jo aika ylläri vaikka se onkin tiiviisti damonin seurassa näkynyt jo aika pitkään. Ihan vielä en usko että bojan ja sadie ois ihan niin läheisiksi ehtineet tulla etteikö damon olisi mukana myös, mutta eihän se mitenkään sitä estä että bojan tutustuu siellä muihinkin.
Minä taas en usko D:n olevan tuolla, kun yhtään näköhavaintoa ei ole ja luulisi, että olis jo postannut jotain tuolta
 
vierailija
Tässä saagassa pitää kiinni nämä mahdolliset käänteet. Tosiaan vähän kuin kaunareita katsoisi. Mutta erityisesti mua pitää kiinni tässä se, että haluan olla todistamassa sitä hetkeä kun selviää jotain joka upottaa k&b shipin. Sitä epätoivon ja asioiden vääntelyn ja kääntelyyn määrää! Se on pakko olla näkemässä, joten pakko vaan jaksaa roikkua mukana.
Voisitko kertoa, että miksi? Itsekin olin yli puolen vuoden ajan B&K shippari ja mielestäni näin heidän välissään jonkinlaista rakkautta. Se shippi vaan kuivui kasaan ja alkoi tuntua minusta tylsältä. En enää nähnyt sitä, mitä joskus näin. En mä silti halua mitään pahaa kellekään toiselle shipparille. Rakastan tätä saagaa ja siksi pyörin edelleen näissä ketjuissa. Damon tuo siihen oman lisänsä.
 
vierailija
En oo nauranu pitkään aikaan niin paljon kuin nyt. Joka palstalla joku jankkaus menossa ja missään ei päätä eikä häntää. Aito show vauvalla kiihtyy ja täällä tapellaan onko Bllä vai Dllä Kirrin takki. Puutarhassa yes?and? musavideo mennyt jollain tunteisiin. Mä oottelen vaan Kärpyn postauksia ja repeilen näille kaaoksille.
Mä olen töissä käkätellyt aamusta asti näille käänteille, varsinkin kun selaa nopeasti ketjua, niin on analyysiä jos jonkinlaista. Ja vauhdilla mennään laidasta laitaan. 😅
 
vierailija
Voisitko kertoa, että miksi? Itsekin olin yli puolen vuoden ajan B&K shippari ja mielestäni näin heidän välissään jonkinlaista rakkautta. Se shippi vaan kuivui kasaan ja alkoi tuntua minusta tylsältä. En enää nähnyt sitä, mitä joskus näin. En mä silti halua mitään pahaa kellekään toiselle shipparille. Rakastan tätä saagaa ja siksi pyörin edelleen näissä ketjuissa. Damon tuo siihen oman lisänsä.
Samaa mieltä, enkä usko että kovinkaan moni noin ajattelee.
 

Yhteistyössä