K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ystävän luona tai ihan vaan ottanut hotellihuoneen itselleen ollakseen rauhassa kovan pyörityksen jälkeen. Monen mielestä on rentouttavaa olla yksinään kaupunki- tai rantalomalle. Barcelona on mainio paikka yksin matkustaville.

Tällä puolella saa kai sanoa senkin vaihtoehdon, että Tinder/Grinder on käytössä ja olisi hyvin mahdollista etsiä kasuaalia seuraa. Tiedän, että monet haluavat ajatella näillä palstoilla että B on pyhimys eikä koskaan etsisi ns. lyhytaikaista seuraa, mutta minusta se on yksi mahdollisuus siinä missä muutkin. Tuolla päin saisi olla suhteellisen anonyymina kuitenkin ja eikös se tumma ja ruskettunut ollut B:n tyyppiä ja sellaisia Espanjasta löytynee.
Huvittaa ne vauvan jutut että B olisi just joku pyhimys joka ei polta eikä tee sitä eikä tätä ja vapaa-ajan viettää mummin peräkammarissa jne. Tähän pätee sama kuin tupakoinnissa eli jos jos ei ole kuvaa B polttamassa niin se ei polta ja jos ei ole kuvaa B harrastamassa, no sanotaan nyt vaikka aikuisten juttuja niin ei uskota sitäkään. Ja hirveä vääntö asiasta.
 
vierailija
Huvittaa ne vauvan jutut että B olisi just joku pyhimys joka ei polta eikä tee sitä eikä tätä ja vapaa-ajan viettää mummin peräkammarissa jne. Tähän pätee sama kuin tupakoinnissa eli jos jos ei ole kuvaa B polttamassa niin se ei polta ja jos ei ole kuvaa B harrastamassa, no sanotaan nyt vaikka aikuisten juttuja niin ei uskota sitäkään. Ja hirveä vääntö asiasta.
Eihän siellä ole kuin yksi joka ei usko, että B polttaa eli Aito, muutenkin hänellä ihan omat teoriat kaikesta
 
vierailija
Eihän siellä ole kuin yksi joka ei usko, että B polttaa eli Aito, muutenkin hänellä ihan omat teoriat kaikesta
Kyllä siellä ainakin aiemmin oli vääntöä asiasta ja peukkuja muistaakseni molempiin suuntiin. Voin olla väärässäkin ja en tosiaan tiedä kuka kommentien takana on eikä kiinnosta kirjoittajien profilointi. Se kun mennyt niin monesti metsään.
 
vierailija
Eihän siellä ole kuin yksi joka ei usko, että B polttaa eli Aito, muutenkin hänellä ihan omat teoriat kaikesta
Mä en tajua, että miksi ne siellä vauvalla reagoi, noteeraa ja vastaa tämän kirjoittajan viesteihin kun kerta hänet viestien tyylistä tunnistavat. Mikseivät jätä häntä keskustelemaan yksinään. Kauheet väittelyt käynnissä ja sitten ihmetellään kun on Aito-show käynnissä.
 
vierailija
Huvittaa ne vauvan jutut että B olisi just joku pyhimys joka ei polta eikä tee sitä eikä tätä ja vapaa-ajan viettää mummin peräkammarissa jne. Tähän pätee sama kuin tupakoinnissa eli jos jos ei ole kuvaa B polttamassa niin se ei polta ja jos ei ole kuvaa B harrastamassa, no sanotaan nyt vaikka aikuisten juttuja niin ei uskota sitäkään. Ja hirveä vääntö asiasta.
Ai kauheaa, 25-vuotias mies polttaa tupakkaa ja ehkä muutakin. Ja harrastaa seksiä, ehkä jopa kasuaalisti ja miesten kanssa. Eihän meidän boitsu!
 
vierailija
Huvittaa ne vauvan jutut että B olisi just joku pyhimys joka ei polta eikä tee sitä eikä tätä ja vapaa-ajan viettää mummin peräkammarissa jne. Tähän pätee sama kuin tupakoinnissa eli jos jos ei ole kuvaa B polttamassa niin se ei polta ja jos ei ole kuvaa B harrastamassa, no sanotaan nyt vaikka aikuisten juttuja niin ei uskota sitäkään. Ja hirveä vääntö asiasta.
Just näin. Ihan ku B tyyliin pettäis jotain (K / koko nautadomia?), jos olisin jotain privapuuhia jossain? Antaa palaa vaan Boitsu, jos siltä tuntuu. Ja jos ei tunnu, niin ihan yhtä fine sekin.
 
vierailija
Just näin. Ihan ku B tyyliin pettäis jotain (K / koko nautadomia?), jos olisin jotain privapuuhia jossain? Antaa palaa vaan Boitsu, jos siltä tuntuu. Ja jos ei tunnu, niin ihan yhtä fine sekin.
Toi oli musta typerintä shippauksessa/vauvalla, ettei Bojan sais olla tekemisissä kenenkään kanssa. Kaikista mahdollisista seuralaisista ollaan niin pirun mustiksia tai haukutaan ne lyttyyn. Vaikka K on varattu ja asuu avoliitossa, Bojanin pitäs olla ihan yksin ja odottaa kiltisti, josko K joskus muuttais mielensä.
 
vierailija
Toi oli musta typerintä shippauksessa/vauvalla, ettei Bojan sais olla tekemisissä kenenkään kanssa. Kaikista mahdollisista seuralaisista ollaan niin pirun mustiksia tai haukutaan ne lyttyyn. Vaikka K on varattu ja asuu avoliitossa, Bojanin pitäs olla ihan yksin ja odottaa kiltisti, josko K joskus muuttais mielensä.
Niin, vaikka todellisuuden ei edes pitäisi vaikuttaa shippaukseen.
 
vierailija
Ai kauheaa, 25-vuotias mies polttaa tupakkaa ja ehkä muutakin. Ja harrastaa seksiä, ehkä jopa kasuaalisti ja miesten kanssa. Eihän meidän boitsu!
Ja mun mielestä on uskomatonta, ettei voida uskoa sitä, että saattaisi myös hyvin olla kyseessä 25-vuotias, joka ei harrasta kasuaalia seksiä. Hän on itse sanonut, ettei sitä harrasta. Hänestä ei myöskään ole mitään havaintoja tai kertomuksia, että näin tekisi. Luulisi, että joku olisi puhunut, jos olisi sänkyyn päässyt hänen kanssaan kun kerran yksi Slovenian seuratuimpia julkkiksia on. En tajua, miksi aina pitää väkisin vääntää asiat toiseen suuntaan, kun todistusaineistoa ei ole. Tupakoinnista taas on niin paljon ulkopuolisia havaintoja ja Boitsun oma sanakin ettei siitä väittele kuin se yksi mieletään vinksahtanut vauvalla.
 
vierailija
Toi oli musta typerintä shippauksessa/vauvalla, ettei Bojan sais olla tekemisissä kenenkään kanssa. Kaikista mahdollisista seuralaisista ollaan niin pirun mustiksia tai haukutaan ne lyttyyn. Vaikka K on varattu ja asuu avoliitossa, Bojanin pitäs olla ihan yksin ja odottaa kiltisti, josko K joskus muuttais mielensä.
Ihanaa löytää muita samoin (liberaalimmin?) ajattelevia. Suorastaan vapauttava ketju :D Tätä mäkin just oon hämmästellyt, että miksi B:n pitäis pysyä vapaana ja valmiina hyppäämään vain K:n syliin, jolla kuitenkin toinen suhde. Jos se on B:stä lähtöisin niin kaikin mokomin, mutta sitä en tajua, jos joku Irmeli sitä on jarruttelemassa.
 
vierailija
Ja mun mielestä on uskomatonta, ettei voida uskoa sitä, että saattaisi myös hyvin olla kyseessä 25-vuotias, joka ei harrasta kasuaalia seksiä. Hän on itse sanonut, ettei sitä harrasta. Hänestä ei myöskään ole mitään havaintoja tai kertomuksia, että näin tekisi. Luulisi, että joku olisi puhunut, jos olisi sänkyyn päässyt hänen kanssaan kun kerran yksi Slovenian seuratuimpia julkkiksia on. En tajua, miksi aina pitää väkisin vääntää asiat toiseen suuntaan, kun todistusaineistoa ei ole. Tupakoinnista taas on niin paljon ulkopuolisia havaintoja ja Boitsun oma sanakin ettei siitä väittele kuin se yksi mieletään vinksahtanut vauvalla.
Voi hyvä luoja, taasko se alkaa. Kun ei täällä ole sanottu nytkään että se ei olisi mahdollista vaan sitä että se ei ole mahdotonta. Kannattaa lukea ne viestit huolellisesti, ennen kuin alkaa kirjoittaa tänne tuollaisia väitteitä.
 
vierailija
Ihanaa löytää muita samoin (liberaalimmin?) ajattelevia. Suorastaan vapauttava ketju Tätä mäkin just oon hämmästellyt, että miksi B:n pitäis pysyä vapaana ja valmiina hyppäämään vain K:n syliin, jolla kuitenkin toinen suhde. Jos se on B:stä lähtöisin niin kaikin mokomin, mutta sitä en tajua, jos joku Irmeli sitä on jarruttelemassa.
Lähinnä täällä tuntuu olevan pahempia suhdepakottajia kuin vauvalla. B ei missään nimessä voi viihtyä ilman suhdetta vaan heti pitää hypätä vieraan miehen sänkyyn kun sopiva loma koittaa. Oikeastaan melko alentavaa B:tä kohtaan ja paljastavaa, ettei tällaista spekuloida vaikka Juresta tai Janista, jotka molemmat on kuitenkin ilmoittaneet olevansa sinkkuja. Missä Tinder-kirjoittelut heistä on?
 
vierailija
Voi hyvä luoja, taasko se alkaa. Kun ei täällä ole sanottu nytkään että se ei olisi mahdollista vaan sitä että se ei ole mahdotonta. Kannattaa lukea ne viestit huolellisesti, ennen kuin alkaa kirjoittaa tänne tuollaisia väitteitä.
Siinä on mun mielestä myös ero. Nimittäin jos väität että on mahdollista, niin samalla sivuutat kokonaan B:n sanat ja persoonan, eli väität häntä sitten valehtelijaksi. Asia selvä, tämä on sun käsityksesi Bojanista eikä se ole kovin korkealla.
 
vierailija
Lähinnä täällä tuntuu olevan pahempia suhdepakottajia kuin vauvalla. B ei missään nimessä voi viihtyä ilman suhdetta vaan heti pitää hypätä vieraan miehen sänkyyn kun sopiva loma koittaa. Oikeastaan melko alentavaa B:tä kohtaan ja paljastavaa, ettei tällaista spekuloida vaikka Juresta tai Janista, jotka molemmat on kuitenkin ilmoittaneet olevansa sinkkuja. Missä Tinder-kirjoittelut heistä on?
Menepä takaisin vauvalle. Sä vääristelet toisten sanoja ja käytät muutenkin tekstissä niin paljon argumentaatiovirheitä, että sun kanssa ei pysty keskustelemaan.
 
vierailija
Menepä takaisin vauvalle. Sä vääristelet toisten sanoja ja käytät muutenkin tekstissä niin paljon argumentaatiovirheitä, että sun kanssa ei pysty keskustelemaan.
Ei tee mieli edes väitellä sunkaltaisen vastuunväistelijän kanssa. Heti kun joku sanoo vastaan, väistät sanomisesi ja kehotat poistumaan. Todellista älykön käyttäytymistä.
 
vierailija
Joksujen lipunmyynteihin liittyvät videot on jotenkin niin tekopirteitä ja feikin oloisia happyhappy -pätkiä. Just tuokin uusin missä Jan ja Kris hymyilee leveästi ja on muka niin iloisia kertoessaan UKn lipunmyynnistä. Ei niiden persoonat muulloin ole tuollaisia. Kunnon aspa-rooli päällä
Mun lemppari on tämä NT:n promovideo, kun Krisin hymy valahtaa lopussa. 😂 Oisivat voineet leikata sen viimeisen sekunnin lopusta pois.

 
vierailija
Mun lemppari on tämä NT:n promovideo, kun Krisin hymy valahtaa lopussa. Oisivat voineet leikata sen viimeisen sekunnin lopusta pois.

Ihan sama ilmehän sillä on siinä alkupuolellakin 🤔

Mun mielestä Kris on usein lavallakin vähän totinen ja hymytön. Sit se syttyy jostain, ehkä vaan havahtuu jostain keskittymisestään, ja hymyilee sädehtivästi. Usein Bojan saa sen aikaan. Sillä on siis sellanen resting bitch face, mikä ei kuitenkaan tarkoita että hymyt olisi tekohymyjä.
 
vierailija
Mä en tajua, että miksi ne siellä vauvalla reagoi, noteeraa ja vastaa tämän kirjoittajan viesteihin kun kerta hänet viestien tyylistä tunnistavat. Mikseivät jätä häntä keskustelemaan yksinään. Kauheet väittelyt käynnissä ja sitten ihmetellään kun on Aito-show käynnissä.
Samaa olen ihmetellyt jo syksystä. Ja jos joku sanoo että tunnistus meni väärin niin sitten vänkäys siitä. Syksyllä sain kommenttiini vastauksen "että mitä jos A lopettaisi" ja sitä tässä nyt on odoteltu. Joku laittoi ilmeisesti vielä A piikkiin aamuisen kommentini täältä missä kirjoitin että osa vauvan jutuista on saanut alunperin alkunsa kriittisistä jutuista, vänkäyksistä jne. Itse olen muuten myös kirjoittanut tuota "vain omaan käytökseesi voit vaikuttaa" mikä pitää täysin paikkaansa.
 

Yhteistyössä