K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle taas tulee todella oudot fiilikset kokoeron korostamisesta tuolla tavalla. Aivan kuin K ei olisi aikuinen mies ollenkaan, vaan jotain muuta. Varsinkin tuosta edellä olevasta kommentista
"Keskenkasvuinen" lyhyt mies on piiloaggressiivinen mahtailija itseään pidempien miesten lähellä. Kärtsällä taas...hmm...ei ole tarvetta sellaiseen ollenkaan, vaan räpsytt....öh.... on ihan oma herkkä itsensä, jopa flirttaileva ja siitä syntyy sellainen hmmmm vääntö 🤤
 
vierailija
"Keskenkasvuinen" lyhyt mies on piiloaggressiivinen mahtailija itseään pidempien miesten lähellä. Kärtsällä taas...hmm...ei ole tarvetta sellaiseen ollenkaan, vaan räpsytt....öh.... on ihan oma herkkä itsensä, jopa flirttaileva ja siitä syntyy sellainen hmmmm vääntö
Tähän tyyliin, että "Peksin pohkeet on paksummat kun mun reidet." (Kärtsä) ....😏
 
vierailija
Mulle taas tulee todella oudot fiilikset kokoeron korostamisesta tuolla tavalla. Aivan kuin K ei olisi aikuinen mies ollenkaan, vaan jotain muuta. Varsinkin tuosta edellä olevasta kommentista
Mulla tuli eniten se fiilis, että omissa jutuissaan menestyneet elämää jo pidempään nähneet miehet ottivat Kn siipiensä suojaan, antoivat hänen olla oma itsensä ilman roolia ja porukalla kertoivat ja kuuntelivat kokemuksia. Puhuivat kaikenlaista syvällistäkin, heittivät myös läppää - mutta ennen kaikkea luottamuksella. Ja enhän minä tiedä, miten se oikeesti meni, mutta sellaiset vibat mulle klipeistä tuli. Ihanaa, että vähän saatiin somen kautta tirkistellä 😊
 
vierailija
Jos vähän avaan tota, miks mä oon viehättyny tosta P jutusta. Mulle tuli ensinnäkin siitä yhteishaastattelusta todella hyvåt fiilikset. Se oli paikoin hyvinkin diippiä keskustelua vaikka olikin kuorrutettu heterolätkäläpällä. Tosin yllättävän ronskilla sellaisell..... Ytimessä oli kuitenkin että tommosen vuoden jälkeen voi olla pakki hyvinkin tyhjä eikä mitään annettavaa kellekäån. Ja silti löytää vahvaa hengenheimolaisuutta tossa "tyhjässäkin tilassa" aikuisiällä. Sen olin ymmärtäväni noista vakavista osioista. Että tuo reissu oli alku jollekin prosessille Kssa

No. Annaliisa kun olen niin nuo puitteet sai/saa mielikuvituksen välillä vähän ylikierroksille..
Kiva kun avasit asiaa. Ymmärrän sen että joillekin P vetoaa, tai P ja K yhdessä. P vaikuttaa mukavalta tyypiltä ja selvästi oli hyvä henki porukassa. Itselle jää silti noissa tuon tyyppisissä miesporukan jutuissa puuttumaan joku tietty herkkyys, mikä saisi kiinnostumaan enemmän. Vaikka puhuivat kyllä syvällisempiäkin juttuja, niin oma kiinnostus on silti suunnilleen samalla tasolla, kuin jonkun muunkin ihan symppiksen julkimon kohdalla, mutta ei herää tarvetta seurata enempää. (En kovin tiiviisti seuraa moniakaan artisteja tai julkkiksia, vaikka kuuntelisin musaa tms.) Vaikea selittää, ne on varmaan vaan henkilökohtaisia juttuja, kenessä tyyppinä on jotain tarttumapintaa kellekin. Mulle Bojanissa on sellaista herkkyyttä mikä koskettaa ja toisaalta sellaista villiä elämäniloa, mitä on ihana seurata. Jokereissa koko porukkana on myös ihan samaa, tykkään siitä heidän vuorovaikutuksesta. Damon on mielenkiintoinen tyyppi myös. Joku sanoi että monitahoinen, oon siitä samaa mieltä. Mutta se on kiva että tällä palstalla voidaan olla montaa eri mieltä ihan sulassa sovussa enimmäkseen.
 
vierailija
Kiva kun avasit asiaa. Ymmärrän sen että joillekin P vetoaa, tai P ja K yhdessä. P vaikuttaa mukavalta tyypiltä ja selvästi oli hyvä henki porukassa. Itselle jää silti noissa tuon tyyppisissä miesporukan jutuissa puuttumaan joku tietty herkkyys, mikä saisi kiinnostumaan enemmän. Vaikka puhuivat kyllä syvällisempiäkin juttuja, niin oma kiinnostus on silti suunnilleen samalla tasolla, kuin jonkun muunkin ihan symppiksen julkimon kohdalla, mutta ei herää tarvetta seurata enempää. (En kovin tiiviisti seuraa moniakaan artisteja tai julkkiksia, vaikka kuuntelisin musaa tms.) Vaikea selittää, ne on varmaan vaan henkilökohtaisia juttuja, kenessä tyyppinä on jotain tarttumapintaa kellekin. Mulle Bojanissa on sellaista herkkyyttä mikä koskettaa ja toisaalta sellaista villiä elämäniloa, mitä on ihana seurata. Jokereissa koko porukkana on myös ihan samaa, tykkään siitä heidän vuorovaikutuksesta. Damon on mielenkiintoinen tyyppi myös. Joku sanoi että monitahoinen, oon siitä samaa mieltä. Mutta se on kiva että tällä palstalla voidaan olla montaa eri mieltä ihan sulassa sovussa enimmäkseen.
Voi olla että Kärtsään resonoi viisuissa se Bojanin ja JO:n tyyppinen poikamainen riehakkuus.

Nyt vuoden jälkeen sitten taas kun ollaan tyystin erilaisessa tilanteessa ja ehkä tyhjennetty takki - on aika erityyppisten hahmojen. Mulle tuli ainakin vahvasti sellainen viba, ettei resonoivampaa leiritysseuraa ois tohon hetkeen saanu.
 
vierailija
Voi olla että Kärtsään resonoi viisuissa se Bojanin ja JO:n tyyppinen poikamainen riehakkuus.

Nyt vuoden jälkeen sitten taas kun ollaan tyystin erilaisessa tilanteessa ja ehkä tyhjennetty takki - on aika erityyppisten hahmojen. Mulle tuli ainakin vahvasti sellainen viba, ettei resonoivampaa leiritysseuraa ois tohon hetkeen saanu.
Niin se voi olla. Musta Bojan on aina tuonut Kärtsässä esiin sen lämpimän ja poikamaisen puolen, mistä erityisesti tykkään. Tykkäsin myös joistakin viisuja edeltävistä ja niiden aikaisista haastatteluista (ja oli muutama heti sen jälkeenkin), missä tuntui olevan jotenkin onnellisen avoin. Takki auki tavallaan, vaikka varmasti olikin samaan aikaan kamala kiire ja stressi päällä. Mutta muuten se puoli tuntuu olevan vähän piilossa. En tiedä, voi olla että ehkä tuo crew ja pipolätkäporukka ja sen tyyppinen henki on enemmän häntä itseään kuitenkin. Se ei siis ole mikään huono juttu, ei niissä mitään vikaa ole. Ehkä vaan se puoli, mikä itseeni eniten vetosi on vähän kuin piiloutunut tai kadonnut jonnekin. Tykkään silti edelleen kovasti Kärtsästä, enkä tosiaankaan odota että hänen pitäisi olla tietynlainen, saa olla millainen on. Tämä on vaan oma näkemys vastauksena tuohon edelliseen kommenttiin.
 
vierailija
Mä en oo koskaan ennen huomannu itessäni tällasta M+M kokoerofiksaatio juttua. En haali niitä netistä ruutu kuolassa 😂Mut Kärtsän tavassa olla niiden isompien' miesten' kanssa on jotain, mitä en osaa tarkemmin avata. Häivähdys luontaista babygirliä (apua mikä sana).. ..ei lapsenkaltaiseksi "alentamista."

Ehkä altistuin alkukeväällä 23 vähän liikaa vanhempien beargay -miehien Kärtsäkuolaukselle!!
 
vierailija
Mä en oo koskaan ennen huomannu itessäni tällasta M+M kokoerofiksaatio juttua. En haali niitä netistä ruutu kuolassa Mut Kärtsän tavassa olla niiden isompien' miesten' kanssa on jotain, mitä en osaa tarkemmin avata. Häivähdys luontaista babygirliä (apua mikä sana).. ..ei lapsenkaltaiseksi "alentamista."

Ehkä altistuin alkukeväällä 23 vähän liikaa vanhempien beargay -miehien Kärtsäkuolaukselle!!
Mitä mä olen ficcejä lukenut, niin ihmisiä viehättää hyvin erilaiset m/m asetelmat. Toisia kiehtoo valtasuhteet, toisia kokoerot. Vihollisrakkaus tarinat tuntuu olevan tosi suosittuja tai ainakin niitä on paljon. En ole ennen edes tajunnut, että m/m jutut on noin suosittuja varsinkin naisten parissa. Tämä oli ihan uusi maailma mulle ja sen oven sinne maailmaan avasi yksi pottatukka.
 
vierailija
Musta on kiva, että täällä on muutkin huomanneet Damonin kiehtovan persoonan, mutta olenko ainoa joka viehättyy Puolan Jannista? En ole huomannut muiden mainitsevan häntä tai sitten se on vaan mennyt multa ohi.
 
vierailija
Niin se voi olla. Musta Bojan on aina tuonut Kärtsässä esiin sen lämpimän ja poikamaisen puolen, mistä erityisesti tykkään. Tykkäsin myös joistakin viisuja edeltävistä ja niiden aikaisista haastatteluista (ja oli muutama heti sen jälkeenkin), missä tuntui olevan jotenkin onnellisen avoin. Takki auki tavallaan, vaikka varmasti olikin samaan aikaan kamala kiire ja stressi päällä. Mutta muuten se puoli tuntuu olevan vähän piilossa. En tiedä, voi olla että ehkä tuo crew ja pipolätkäporukka ja sen tyyppinen henki on enemmän häntä itseään kuitenkin. Se ei siis ole mikään huono juttu, ei niissä mitään vikaa ole. Ehkä vaan se puoli, mikä itseeni eniten vetosi on vähän kuin piiloutunut tai kadonnut jonnekin. Tykkään silti edelleen kovasti Kärtsästä, enkä tosiaankaan odota että hänen pitäisi olla tietynlainen, saa olla millainen on. Tämä on vaan oma näkemys vastauksena tuohon edelliseen kommenttiin.
Niin vetosi valtaosaan ihmisistä. Sitä mitä hän on noiden Suomi-miesten seurassa löytyy ”kivoista miehistä” 13 tusinasta.
 
vierailija
Musta on kiva, että täällä on muutkin huomanneet Damonin kiehtovan persoonan, mutta olenko ainoa joka viehättyy Puolan Jannista? En ole huomannut muiden mainitsevan häntä tai sitten se on vaan mennyt multa ohi.
Oi kyllä! Varsinkin just siinä gladiator-lookissa, tää blondi on musta vähän tylsempi. Enkä kyllä yllättynyt yhtään kun nimenomaan Kris kertoi pitävänsä Jannista. Siinä on kyl kaksi niin kaunista prinsessaa 🥰
 
vierailija
Oi kyllä! Varsinkin just siinä gladiator-lookissa, tää blondi on musta vähän tylsempi. Enkä kyllä yllättynyt yhtään kun nimenomaan Kris kertoi pitävänsä Jannista. Siinä on kyl kaksi niin kaunista prinsessaa 🥰
Kun näin ekan kerran kuvan Jannista, luulin että se on tyttö. Ja vieläpä tosi kaunis tyttö. Todella viehätyn siitä! Mulle just Jann, Kris, Damon ja myös tavallaan Jan menee tähän kuilauskategoriaan. Jan ei oo niin ilmiselvän naisellinen partansa ja rintakarvojensa kanssa, mutta sen eleissä ja olemuksessa on naisellisuutta. Ei ehkä lavalla, mutta monesta videopätkästä ja kuvasta se kuitenkin paistaa.
 
vierailija
Tykkään tän ketjun menosta just siksi kun samalla sivulla selitetään miksi Iso Mies -kuviot kiihottaa ja hetken päästä listataan saagan kaikkein feminiinisimmät twinkit, joista joku toinen on sit ihan liekeissä. Ihan eri sarjan kiinnostukset ja kiihotukset, mutta silti ei ole tarpeen tapella tai haukkua ketään. Toki tänne aina ryntää joku yökkimään ihan mille tahansa, mutta noin yleisesti ottaen täällä voi just kysyä mikä jossain asiassa on se juttu ja siihen saa vastata ilman mitään puolustuskannalla oloa.
 
vierailija
Täällä osataan ohittelun jalo taito ja ei jäädä yleensä väittelemään tai edes vastailemaan negatiivisimpiinkaan kommentteihin muuten kuin asiallisesti ja kommentin pohjalta. Ei mennä henkilökohtaisuuksiin ja oletuksiin mitä itse kommenteissa ei kirjoiteta.
 
vierailija
Mä myös erehdyin Jannin sukupuolesta. Tai saatan erehtyä edelleen, mutta luulin ihan ensin sitä cis-naiseksi ennen kuin kuulin sen laulavan. Tykkään siitä kovasti ja Gladiator on mun mielestä huimasti parempi kuin se Blankan Solo 😩 Joku kohu siihen sen valintaan taisi liittyä, en päässyt ihan jyvälle että mikä oli totta ja mitkä vaan väitteitä ja epäilyjä. Mutta Jann olisi kyllä ollut mainio lisä vuoden 2023 viisuleirikouluun.

Tän sivun eka tais olla se kuva jonka siitä ekan kerran näin.
 
vierailija
Tämä on tosiaan siitä ihana paikka, että tänne uskaltaa kirjoittaa erilaisia mielipiteitä. Mulla on melkein pieni kriisi käsillä, kun olen huomannut ettei K kiinnosta enää juuri lainkaan. Tämä sometauko on tehnyt mulle sen, että olen unohtanut, mikä siinä miehessä joskus edes viehätti. Tosin sen verran olen tajunnut, että aiemminkin on kiinnostanut melkein pelkästään K&B yhdistelmä, ja kun se kuivui mun nähdäkseni kasaan, niin ei vaan Kärppy lähde mulle yksinään. Ja yhtä paljon ku on laimentunut Kärtsä-into niin on lisääntynyt JO-hullaantuminen. Bojanistiksi tunnustaudun myös. Onko kohtalotovereita?
 
vierailija
Tämä on tosiaan siitä ihana paikka, että tänne uskaltaa kirjoittaa erilaisia mielipiteitä. Mulla on melkein pieni kriisi käsillä, kun olen huomannut ettei K kiinnosta enää juuri lainkaan. Tämä sometauko on tehnyt mulle sen, että olen unohtanut, mikä siinä miehessä joskus edes viehätti. Tosin sen verran olen tajunnut, että aiemminkin on kiinnostanut melkein pelkästään K&B yhdistelmä, ja kun se kuivui mun nähdäkseni kasaan, niin ei vaan Kärppy lähde mulle yksinään. Ja yhtä paljon ku on laimentunut Kärtsä-into niin on lisääntynyt JO-hullaantuminen. Bojanistiksi tunnustaudun myös. Onko kohtalotovereita?
Mullakin mennyt niin päin, että Bojan ja JO kiinnostaa, musiikki, keikat, insta, haastattelut, kaikki. K myös vielä, mutta enemmän niin, että kuuntelen musiikkia ja keikallakin voisin välillä käydä, mutta en jaksa koko ajan seurata instaa ym. tekemisiä.
 
vierailija
Mä taas oon 100% kärppy (+ hänen "gayprojektiensa") kuolaaja. Se Kärppy mihin ihastuin oli se leikillinen kaikkensa antava kuumis.

Sellainen pieni pelko jäytää, että hän on ajatellut ja jälkianalysoinut/terapoinut spontaanisuutensa puhki ja sieltä tulee sellainen tavallinen herra ekonomi hetero showrap artisti.

Toki suurena ja kuumana lepattava liekki ei voi kestää ikuisesti, jos sitä aikoo tehdä kestävästi. Toivoin/toivon vaan, että K väistäs sen latistumisen bulkkiuteen.
 
vierailija
Tämä on tosiaan siitä ihana paikka, että tänne uskaltaa kirjoittaa erilaisia mielipiteitä. Mulla on melkein pieni kriisi käsillä, kun olen huomannut ettei K kiinnosta enää juuri lainkaan. Tämä sometauko on tehnyt mulle sen, että olen unohtanut, mikä siinä miehessä joskus edes viehätti. Tosin sen verran olen tajunnut, että aiemminkin on kiinnostanut melkein pelkästään K&B yhdistelmä, ja kun se kuivui mun nähdäkseni kasaan, niin ei vaan Kärppy lähde mulle yksinään. Ja yhtä paljon ku on laimentunut Kärtsä-into niin on lisääntynyt JO-hullaantuminen. Bojanistiksi tunnustaudun myös. Onko kohtalotovereita?
Joo, mullakin on selvästi hyytynyt K-into. Ruoska oli hyvä mutta ei jäänyt kuunteluun kuitenkaan. Olin ehkä kiinnostunut lähinnä siitä miten se umk:ssa esitetään. Somehiljaisuus on kyllä hankala, kun sen jälkeen pitäis tulla joku kunnon räjäytys että kaikki hyytyneet fanit jaksaa palata takaisin. Mutta kun en halua mitään puolivillaisia vitsivideoitakaan katsella, niin siltä osin se somehiljaisuus on ihan hyvä juttu.

Jokereilla on se etu, että jos bändillä onkin hiljainen hetki, joku heistä saattaa silti päivittää jotain omalla tilillään. Eikä ne toisaalta pitkää hiljaisuutta olekaan pitäneet. Luulin että Lontoon aika olisi sellainen, mutta erehdyin täysin! Tykkäsin tosi paljon kaikesta tavallisesta puuhastelusta mitä ne sieltä päivittivät. Ehkä se iso ero seuraamisen kannalta on mullakin myös tässä, että selvästi tykkään joksujen stooreista mutta kärpyn stoorit usein vaivaannuttaa tai jättää vaan ihan kylmäksi.
 
vierailija
Mä taas oon 100% kärppy (+ hänen "gayprojektiensa") kuolaaja. Se Kärppy mihin ihastuin oli se leikillinen kaikkensa antava kuumis.

Sellainen pieni pelko jäytää, että hän on ajatellut ja jälkianalysoinut/terapoinut spontaanisuutensa puhki ja sieltä tulee sellainen tavallinen herra ekonomi hetero showrap artisti.

Toki suurena ja kuumana lepattava liekki ei voi kestää ikuisesti, jos sitä aikoo tehdä kestävästi. Toivoin/toivon vaan, että K väistäs sen latistumisen bulkkiuteen.
Mä oon enemmän jokeristi mutta en usko kärtsän vaipuvan mihinkään tylsyyteen! Aion käydä sen keikoilla edelleenkin, koska siellä se on ihan parhaimmillaan. Mun mielestä sen somepersoona on ihan toisenlainen, siis tuo häärijän kanssa hassutteleva naamanvääntelijä. Se on lavalla ihan ku eri esiintyjä! Tehköön tietenkin mitä haluaa, mutta mä kaipaisin stooreihinkin sitä seksikästä läpänheittäjää, joka keikoilla näkyy.
 
vierailija
Joo, mullakin on selvästi hyytynyt K-into. Ruoska oli hyvä mutta ei jäänyt kuunteluun kuitenkaan. Olin ehkä kiinnostunut lähinnä siitä miten se umk:ssa esitetään. Somehiljaisuus on kyllä hankala, kun sen jälkeen pitäis tulla joku kunnon räjäytys että kaikki hyytyneet fanit jaksaa palata takaisin. Mutta kun en halua mitään puolivillaisia vitsivideoitakaan katsella, niin siltä osin se somehiljaisuus on ihan hyvä juttu.

Jokereilla on se etu, että jos bändillä onkin hiljainen hetki, joku heistä saattaa silti päivittää jotain omalla tilillään. Eikä ne toisaalta pitkää hiljaisuutta olekaan pitäneet. Luulin että Lontoon aika olisi sellainen, mutta erehdyin täysin! Tykkäsin tosi paljon kaikesta tavallisesta puuhastelusta mitä ne sieltä päivittivät. Ehkä se iso ero seuraamisen kannalta on mullakin myös tässä, että selvästi tykkään joksujen stooreista mutta kärpyn stoorit usein vaivaannuttaa tai jättää vaan ihan kylmäksi.
Kärppy on kulkeutunut kauaksi viattoman hassuista höpötyksistä ja ripsenräpsytyksistä mikä oli ainakin olennainen osa häneen 'rakastumista' itselläni. Otan tämän esimerkiksi, mitä tarkoitan.


Luopuminen on vaikeaa, mutta tottakai hänenkin on jossain vaiheessa muututtava yksityiseksi ihmiseksi, joka käy julkisuudessa vain töissä .
 

Yhteistyössä