Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samaa mietin, ei uskoisi kyllä aikuisten kirjoittamiksi noita avautumisia kuinka keikkakuvat olisivat pilalla.
Ilmeisesti sulla ei ole kameraa tai et ikinä yritäkään keikalla hyville paikoille, joista ottaa kuvia tai videoita muistoksi? Tai et käy vain yhdellä-kahdella keikalla per poikien visiitti? Jos siis sulle on samantekevää, minkä näköinen Bojan sun otoksissasi olisi.
 
vierailija
Tuo meikki todisti, että ei edes Bojan näytä aina hyvältä. Ei tosin kovin huonoltakaan tietenkään. En ihan ymmärrä, miksi hän suostuu kaikkeen mitä fanit pyytää. On varmaan niin kiltti, eikä eteen tulevissa tilanteissa ehdikään ajatella loppuun asti.
 
vierailija
Noniin, se onkin vähän eri asia. Isoimmalle osalle meistä ne Bojanista saatavat kuvat ovat aika ainutlaatuisia. En todellakaan haluaisi, että keikalla, jolle itse menen, joku osaamaton fani törhertelee hänen kasvoistaan koomiset.
Miten tämä liittyy mitenkään? Ihan yhtä lailla minullekin kuvat Joksujen keikoilta ovat aika lailla ainutlaatuisia.

En kuvaa studiossa lainkaan tai stailaa ihmisiä ja valokuvaajana olen tottunut siihen, että kuvaan ihmisiä sellaisena kuin miltä he sattuvat näyttämään. Vuosikymmenien aikana ei ole koskaan tullut tilannetta, että olisi harmittanut, miltä joku kuvattava on päättänyt näyttää. Ei tule mieleen ainuttakaan kertaa, koska en tee omituisia oletuksia siitä, että maailman pitäisi näyttää juuri siltä kuin minä tahdon.
 
vierailija
Bojan meikattuna <3
Nauratti kun alempana samalla sivulla oli fanitaidekuva Bojanista noiden meikkien ja sen lippiksen kanssa. https://www.tumblr.com/moonlvster/746230619021901824?source=share Piirroksessa oli ne lippiksen tekstit serbiaksi kyrillisillä kirjaimilla, "žene me strašno vole, ribe me se gone" eli tuo ylimmäinen viittauksena SBJ:n lyriikoihin. :)
 
vierailija
Asioita joita Jere muistaa ja tietää Bojanista❤

 
vierailija
Miten tämä liittyy mitenkään? Ihan yhtä lailla minullekin kuvat Joksujen keikoilta ovat aika lailla ainutlaatuisia.

En kuvaa studiossa lainkaan tai stailaa ihmisiä ja valokuvaajana olen tottunut siihen, että kuvaan ihmisiä sellaisena kuin miltä he sattuvat näyttämään. Vuosikymmenien aikana ei ole koskaan tullut tilannetta, että olisi harmittanut, miltä joku kuvattava on päättänyt näyttää. Ei tule mieleen ainuttakaan kertaa, koska en tee omituisia oletuksia siitä, että maailman pitäisi näyttää juuri siltä kuin minä tahdon.
No sun työhösi liittyvät kuvattavat ovat ehkä sulle vähän eri adia, kuin ihmisille, jotka fanittavat Bojania ja Jokereita ja näkevät Bojanin mieluummin omana itsenään, millaisena hän on hot, kuin vähän pellen näköiseksi meikattuna.
 
vierailija
vierailija
No sun työhösi liittyvät kuvattavat ovat ehkä sulle vähän eri adia, kuin ihmisille, jotka fanittavat Bojania ja Jokereita ja näkevät Bojanin mieluummin omana itsenään, millaisena hän on hot, kuin vähän pellen näköiseksi meikattuna.
Ahaa, eli koska olen valokuvaaja, niin en voi fanittaa Bojania ja Joksuja? Nämä projektiot menevät aina vain merkillisemmiksi. :)

Jos Bojanille on okei esiintyä meikeissä, silloin hän on nimenomaan lavalla omana itsenään. Pellen näköisyys sen sijaan on sinun mielikuvituksessasi, kuten myös nuo oudot käsitykset minusta ja valokuvaajan työstä.
 
vierailija
Viitsitkö ollenkaan sanoa samaa suomeksi?
Siinä on siis efektiivisesti sen Bojanin lippiksen tekstit serbiaksi, naiset rakastavat minua ja kalat pelkäävät minua, vai miten se meni. (Tuota viimeistä sanaa en tunnista, mutta lippiksessä se taisi olla fish fear me.) Lisätty vain väliin se korostussana "strašno" kuten SBJ:ssä (naiset todella rakastavat minua).
 

Yhteistyössä