Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos kiinnostaa seurata Madridin tämän illan konserttia livenä niin täältä voi katsoa. Tämä sama henkilö aikoo striimata huomisenkin niin toivottavasti saadaan Boitsu-liveä
Kiitos ❤ Jätän tänään väliin, mut huomenna ihan pakko kattoa 😊 Pääseepähän samalla vähän enemmän kärryille tän vuoden biiseistä 😁 Kiinnostus viisuja kohtaan on ollu kyl tänä vuonna ihan olematon verrattuna viime vuoteen ja mä oon kuitenki ollu viisufani jo vuosia 😀
 
vierailija
Hyvälaatuinen striimi Balbinchikilla, toivottavasti huomennakaan ei ole mitään ongelmia. Henri ja Teemu kävivät äsken pyörähtämässä lavalla kun kaikki huomisen esiintyjät esitellään. Saivat isot aplodit 😀 Raiven ei ole vielä käynyt.
 
vierailija
Katsoin äsken noita tämän vuoden edustajien esittelyjä Madridissa ja suurin osa oli vielä mulle ihan tuntemattomia, kun yleensä olen edes vähän kuunnellut monia tässä vaiheessa. Madridissa kiinnostaa lähinnä yksi juontajista ja ehkä muutama edustajakin vähän.
 
vierailija
Jos kiinnostaa seurata Madridin tämän illan konserttia livenä niin täältä voi katsoa. Tämä sama henkilö aikoo striimata huomisenkin niin toivottavasti saadaan Boitsu-liveä
Kaatuu koko alusta tänä iltana tiettyyn aikaan. Ja jäljet johtaa äkilliseen katsojaryntäykseen Suomesta, siinä on ihmettelemistä. 😂
 
vierailija
Ihana kuva Bojanista Markin storyssa. Kyllä sille nuo meikitkin vaan sopii
Eivät tehneet noi meinit kyllä Bojanin ulkonäölle minkäänlaista parannusta! Hän näytti niissä pääasiassa hassulta ja koomiselta, tuo Markin kuva nyt ei ole siitä päästä pahiten, mutta ilman meikkejä on parempi. Toivottavasti Bojan ei päästä ketään (fania) enää ikinä meikkaamaan itseään, jos toi ois ollut ainoa JO-keikka, jolla mä olisin ollut, ja mun kuvamateriaalini olisi sen takia pilalla, olisin ihan helv… v*ttuuntunut.
Luojan kiitos omassa puhelimessani on meikitön Bojan!
 
vierailija
Eivät tehneet noi meinit kyllä Bojanin ulkonäölle minkäänlaista parannusta! Hän näytti niissä pääasiassa hassulta ja koomiselta, tuo Markin kuva nyt ei ole siitä päästä pahiten, mutta ilman meikkejä on parempi. Toivottavasti Bojan ei päästä ketään (fania) enää ikinä meikkaamaan itseään, jos toi ois ollut ainoa JO-keikka, jolla mä olisin ollut, ja mun kuvamateriaalini olisi sen takia pilalla, olisin ihan helv… v*ttuuntunut.
Luojan kiitos omassa puhelimessani on meikitön Bojan!
Ei minuunkaan ko. lookki vedonnut, mutta jos todella koet, että se olisi pilannut keikkakuvasi, niin vika taitaa kyllä olla omissa odotuksissasi.
 
vierailija
Noi fanin tekemät meikit eivät olleet mun suosikkeja mutta muuten en ihan tajua tätä meikkikeskustelua. Ei ne meikit paranna tai huononna vaan tuovat jotain uutta ja erilaista (jos siis tehty hyvin). Niiden pitää ehdottomasti sopia vaatteisiin ja tilaisuuteen. Kyllä mun mielestä K ilman meikkejä on ihan yhtä kaunis kuin K meikeillä. Mutta esimerkiksi Itsenäisyyspäivän juhlissa ne meikit korostivat tilaisuuden tärkeyttä, toivat paremmin esiin tiettyjä piirteitä ja antoivat tavallaan uutta näkökulmaa K:n kasvoihin.

Aivan samalla tavalla kuin vaikkapa hiusten laitto. Kyllä ne arkihiukset on kivat ja hyvännäköiset B:llä, mutta kun on nähnyt vähän vaivaa, niin tulee aina sellainen uusi ja pirteä look. Välillä ei kampaus miellytä niin silmää, mutta kun se on tehty hyvin ja sopii tilaisuuteen, niin ai että, kun on kiva katsoa. Jopa K:lla, jolla usein on se sama potta päässä, on eroa, onko se hyvin pöyhitty potta vai litistetty potta vai lievästi muunneltu potta. Kaikkeen saa uutta näkökulmaa pienillä kokeiluilla.

Hyvä B, että kokeilee rohkeasti uutta ja rikkoo samalla miehiin liitettyjä normeja.
 
vierailija
Noi fanin tekemät meikit eivät olleet mun suosikkeja mutta muuten en ihan tajua tätä meikkikeskustelua. Ei ne meikit paranna tai huononna vaan tuovat jotain uutta ja erilaista (jos siis tehty hyvin). Niiden pitää ehdottomasti sopia vaatteisiin ja tilaisuuteen. Kyllä mun mielestä K ilman meikkejä on ihan yhtä kaunis kuin K meikeillä. Mutta esimerkiksi Itsenäisyyspäivän juhlissa ne meikit korostivat tilaisuuden tärkeyttä, toivat paremmin esiin tiettyjä piirteitä ja antoivat tavallaan uutta näkökulmaa K:n kasvoihin.

Aivan samalla tavalla kuin vaikkapa hiusten laitto. Kyllä ne arkihiukset on kivat ja hyvännäköiset B:llä, mutta kun on nähnyt vähän vaivaa, niin tulee aina sellainen uusi ja pirteä look. Välillä ei kampaus miellytä niin silmää, mutta kun se on tehty hyvin ja sopii tilaisuuteen, niin ai että, kun on kiva katsoa. Jopa K:lla, jolla usein on se sama potta päässä, on eroa, onko se hyvin pöyhitty potta vai litistetty potta vai lievästi muunneltu potta. Kaikkeen saa uutta näkökulmaa pienillä kokeiluilla.

Hyvä B, että kokeilee rohkeasti uutta ja rikkoo samalla miehiin liitettyjä normeja.
Itse olen niitä harvoja, jotka eivät hirveästi välittäeet Linnan juhlien meikistä ja asusta, vaikka yleensä tykkään Kärtsän meikeistä. Onneksi sillä ei ole mitään väliä mistä minä tykkään tai en tykkää, koska minua vartenhan he eivät pukeudu tai meikkaa tai ole meikkaamatta. :)
 
vierailija
Eivät tehneet noi meinit kyllä Bojanin ulkonäölle minkäänlaista parannusta! Hän näytti niissä pääasiassa hassulta ja koomiselta, tuo Markin kuva nyt ei ole siitä päästä pahiten, mutta ilman meikkejä on parempi. Toivottavasti Bojan ei päästä ketään (fania) enää ikinä meikkaamaan itseään, jos toi ois ollut ainoa JO-keikka, jolla mä olisin ollut, ja mun kuvamateriaalini olisi sen takia pilalla, olisin ihan helv… v*ttuuntunut.
Luojan kiitos omassa puhelimessani on meikitön Bojan!
Ei toki parannusta, B on niin kaunis muutenkin, mutta noissa keikkakuvissa on minusta kaunis noissa meikeissäänkin. Näin jonkun aivan ihanan kuva hänestä (noiden kuvien lisäksi) juuri noissa meikeissä ja ne vaaleanpunaiset korvat päässä. Siinä kuvassa, missä oli lippis päässä ennen keikkaa oli vedetty vähän liian nousevat/ kissamaiset rajaukset ja se kuva oli vähän hassu, mutta ne rajaukset oli ehkä vähän tasoitettu tai pyyhkiytyneet reunoista pois ennen keikkaa. Keikalla oli ihan söpösti vähän levinneet kajalit ja glitteriä luomissa. Lisäksi se meikkaushetki siinä soundcheckissä oli niin hirveän lyhyt, ettei mitään täydellisesti sopivia meikkejä siinä olisi kukaan ehtinyt tehdä. Minusta B ei missään nimessä tarvitse meikkejä, mutta ei yhtään haittaa, jos välillä haluaa niitä laittaa, ihan kuin kuka vaan muukin.
 
vierailija
Itse olen niitä harvoja, jotka eivät hirveästi välittäeet Linnan juhlien meikistä ja asusta, vaikka yleensä tykkään Kärtsän meikeistä. Onneksi sillä ei ole mitään väliä mistä minä tykkään tai en tykkää, koska minua vartenhan he eivät pukeudu tai meikkaa tai ole meikkaamatta.
Mäkään en välittänyt siitä meikistä, enkä myöskään Emma gaalan meikistä. Liian tukkoinen ja tuhti. En tajua miksi sen ihokin pitää pakkeloida niin vahvasti, kun sillä on kuitenkin niin hyvinvoiva iho.

Tykkään Kärpystäkin eniten luonnollisessa tilassaan ja vähän maltillisemmalla meikkilookilla. 💚
 

Yhteistyössä