vierailija
Mene itse.Sitä kutsutaan kompostiksi, mene sinne.
Mene itse.Sitä kutsutaan kompostiksi, mene sinne.
Joo oletan ainakin näin kun siinä luki boyOi, kiitokset tästä! Itse en nähnyt sitä Jodelin linkin takaa löytynyttä kuvaa kokonaan niin jäi sijainti setlistillä epäselväksi.
Oho!UM viittomalla? No nyt!
Sä se vasta raskaalta ihmiseltä kuulostat.Mä ihmettelen lähinnä sun typeryyttä. Että jaksat tällaista tehdä "mukamas" kerran kuussa. Lähinnä taidat olla addiktoitunut trollaukseen ja toisten kiusaamiseen. Sinänsä mielenkiintoinen ilmiö, mutta ei sunlaisia ihmisiä kyllä jaksa tosielämässä kukaan.
Tämä on kyllä siisti!UM viittomalla? No nyt!
Ei mutta katsos pitää kerran kuussa tulla vastailemaan trolleille ja ihmettelemään niiden typeryyttä.Sä se vasta raskaalta ihmiseltä kuulostat.
Gustaph raukka joutuu siellä ootteleenKatotaan lauletaanko siellä vielä karaokea kun keitän aamukahveja..
Tämä sun komposti huumori on jo aika väsynyttä.Sitä kutsutaan kompostiksi, mene sinne.
EI ole huumoria, vaan pyyntö poistua tänne:Tämä sun komposti huumori on jo aika väsynyttä.
Niin varmaan, uskoo ken haluaa.Ei mutta katsos pitää kerran kuussa tulla vastailemaan trolleille ja ihmettelemään niiden typeryyttä.
B ei malta lopettaaVoisko ne rajoittaa tota karaokea että ois aina vaikka max viisi laulajaa.
Anna mennä vaan. Sama porukkahan näissä pyörii. Tulee mieleen ponien ajat jolloin yrittivät keksiä paikkaa mihin mennä että poni ei löydä. Se oli kuin olisi omaa varjoaan yrittänyt paeta.osaan kirjoittaa selaimeen myös kaksplus
Anna mennä vaan. Sama porukkahan näissä pyörii. Tulee mieleen ponien ajat jolloin yrittivät keksiä paikkaa mihin mennä että poni ei löydä. Se oli kuin olisi omaa varjoaan yrittänyt paeta.
Tämä oli muuten osuvasti sanottu.Anna mennä vaan. Sama porukkahan näissä pyörii. Tulee mieleen ponien ajat jolloin yrittivät keksiä paikkaa mihin mennä että poni ei löydä. Se oli kuin olisi omaa varjoaan yrittänyt paeta.