Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Shippaamisen perussääntöihin kuuluu että shippaamisen lopettamisen jälkeen ei jäädä jankkaamaan siitä sellaisten keskuuteen, jotka edelleen haluavat shipata ja saavat siitä iloa. Pettynyt henkilö voi avata uuden ketjun, pyytää sinne kaltaisiaan ja käsitellä pettymystään ilman, että tahallaan vetää shippipalstan ilmapiiriä alas.

Pettymystä voi helpottaa kokeilemalla seuraavia
1) Tekemällä itselle kivoja asioita shipin ulkopuolella
2)lukemalla vanhoja ficcejä tai katsomalla fanivideoita
3)ottamalla etäisyyttä
4)etsimällä uuden shipin
5)antamalla itselleen aikaa
6)jos tämä ei auta, hakeutumalla ammattilaisten pariin, koska ongelmat ovat sellaisia että ne tarvitsevat ulkopuolista apua. Shippauspalsta ei ole terapeutti.
Hyvin vahvasti tämä
 
vierailija
Sinähän voisit myös sitten olla vastaamatta ja kommentoimatta niihin ”ei-realistisiin” viesteihen. Ymmärrä nyt, että olet shippaamiseen keskittyvällä palstalla. Olet yhtä väärässä paikassa kuin sika vegaanien joulupöydässä.
Öööh, tuo oli ensimmäinen viesti moneen päivään, mitä tänne kirjoitin. Kaikkein typerintä mitä tällä palstalla näkee on se, että oletetaan kommenttien olevan jonkun tietyn kirjoittajan.
Itse en ole luopunut shipistä, mutta pystyn silti lukemaan noita ns realismiviestejä ihan kevyesti.
 
vierailija
Öööh, tuo oli ensimmäinen viesti moneen päivään, mitä tänne kirjoitin. Kaikkein typerintä mitä tällä palstalla näkee on se, että oletetaan kommenttien olevan jonkun tietyn kirjoittajan.
Itse en ole luopunut shipistä, mutta pystyn silti lukemaan noita ns realismiviestejä ihan kevyesti.
Minua noi realismiviestit taas inhottaa, menee hyvin usein J:n haukkumiseksi tai yksityisten henkilöiden esilletuontiin ja B on nostettu jollekin kummalliselle jalustalle
 
vierailija
Minua noi realismiviestit taas inhottaa, menee hyvin usein J:n haukkumiseksi tai yksityisten henkilöiden esilletuontiin ja B on nostettu jollekin kummalliselle jalustalle
Ei täällä ainakaan tänään ole mitään K:n haukkumista ollut tai B:n jalustalle nostamista. Ihan asiallisia viestejä on ollut. Ja jos jotkut viestit ällöttää, niiden lukeminen kannattaa varmaan lopettaa kesken heti kun huomaa, ettei itseä miellytä.
 
vierailija
Ei ollut läppä. Suunnitelmat vain muuttuivat. Koeta nyt kestää se, että niin joskus käy elämässä.
Ei vaan minun tulkinnan mukaan siinä on vaan tarkoitettukin, että K käväisee siellä bussissa istumassa eikä ollut tarkoitus matkustaa sillä mihinkään, Tallinnan esitys oli joka tapauksessa suunniteltu ei sillä väliä millä se sinne on mennyt, K:han ei tosta bussista ees puhunut sanaakaan
 
vierailija
B lääppii Damonia ihan "ystävämielessä". Mutta ajatelkaapas, jos sen alla olisi Kärtsä ja miten siihen reagoitaisiin...🤭

 
vierailija
Niinpä, tästä just oli eilen puhe, että missään muualla näistä asioista ei tapella kuten näillä meidän alustoilla. Muualla on K&B, D&B ja jopa Boris sulassa sovussa ja jos joku on samaa mieltä jostakin näistä niitä kompataan ja jos ei niin ilmeisesti ohitellaan koska tätä menoa, huutelua ja muitten lyttäämistä, en ole missään muualla nähnyt vaikka kommentointia kaikista yllä mainituista kombinaatioista löytyy. Ja vielä se, että erikseen lytätään joku henkilö (esim nyt viimeeksi D) sen perusteella että ärsyttää muitten parituspuheet Bn kanssa tai ylipäätään se, että hän on JOn kaveri, mitä ihmettä se on? Ei sellaistakaan missään muualla tehdä, on kyllä täällä meidän kulmilla nyt peiliin katsomisen paikka.
Tuo kaikki shipit sulassa sovussa ei ole perustelu tuoda tänne BoKrisiä tai B/D:tä tai muutakaan. Tämä ketju keskittyy B/K-shippiin. Ei kukaan mene Tumblrin B/K-tägiin huutelemaan jotain B/D-shippijuttuja samaan tapaan kuin tännekään ne eivät kuulu.
 
vierailija
Tuo kaikki shipit sulassa sovussa ei ole perustelu tuoda tänne BoKrisiä tai B/D:tä tai muutakaan. Tämä ketju keskittyy B/K-shippiin. Ei kukaan mene Tumblrin B/K-tägiin huutelemaan jotain B/D-shippijuttuja samaan tapaan kuin tännekään ne eivät kuulu.
Täällä nyt on kuitenkin ketjun alusta saakka puhuttu myös ihan oikean elämän käänteistä sen lisäksi, että kuvitellaan B ja K hyppelehtimässä vaaleanpunaisilla hattarapilvillä sateenkaarien alla.
 
vierailija
Ei vaan minun tulkinnan mukaan siinä on vaan tarkoitettukin, että K käväisee siellä bussissa istumassa eikä ollut tarkoitus matkustaa sillä mihinkään, Tallinnan esitys oli joka tapauksessa suunniteltu ei sillä väliä millä se sinne on mennyt, K:han ei tosta bussista ees puhunut sanaakaan
Ei K bussissa piipahtamisen takia olisi kysynyt, onko siellä tilaa hänelle.
 
vierailija
Täällä nyt on kuitenkin ketjun alusta saakka puhuttu myös ihan oikean elämän käänteistä sen lisäksi, että kuvitellaan B ja K hyppelehtimässä vaaleanpunaisilla hattarapilvillä sateenkaarien alla.
Sori jos tämä on huono hetki yrittää keventää tunnelmaa, mutta tuo yllä oleva kuvaus hyppelystä hattarapilvillä sateenkaarien alla, niin olisko joku taitava fanitaiteentuottaja linjoilla, joka tuohon voisi tarttua..? ☁🩷🌈😘
 
vierailija
Se on vain B:n kertomus, että olisi kysynyt, vitsinä pidän, olihan se jo Nt:llä miksi menis toisen kerran?
Niin oli, vitsi oli sitten alun perin Kärtsän. Kerroilla ei oo väliä, mutta olihan se todennäköistä, että K ei lähde Suomesta yksin joksujen mukaan, eikä edes Härtsän kanssa. Eihän hän Tallinnaankaan päässyt vain H mukanaan.
 
vierailija
Mä aion kyllä jatkaa shippaamista, mutta olen samalla vähän "reality curious" ja kiinnostaa nähdä, mihin tuo uusin käänne johtaa (jos mihinkään). Pakko toki myöntää, ettei ole ihan Bojanille tyypillistä kontenttia tuo (bändin sisällä ehkä joskus ollut jotai vähän sinnepäin, mutta ei kuitenkaan ihan näin in-your-face) 🤔
 

Yhteistyössä