Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri tällaiset viestit on niitä ikäviä viestejä. Sunhan ei tarvi mitenkään kuunnella tai osallistua, voit vain ohitella realismiviestit.
Sinähän voisit myös sitten olla vastaamatta ja kommentoimatta niihin ”ei-realistisiin” viesteihen. Ymmärrä nyt, että olet shippaamiseen keskittyvällä palstalla. Olet yhtä väärässä paikassa kuin sika vegaanien joulupöydässä.
 
vierailija
Eiväthän kaikki shippaajatkaan USKO, mutta haluavat silti haaveilla eli shipata asiasta rauhassa ilman jatkuvaa ankeutusta. Ship and let others ship. Jos sinulla ei ole mitään positiivista tarjottavaa tälle palstalle etkä itse shippaa, voit yhtä hyvin poistua.
Sinun pitäisi päivittää käytöstapasi. Huutelet ihan joka suuntaan, etkä edes tiedä kenelle kiukuttelet. Minä totesin, että täällä on alusta lähtien pyörinyt myös ei-shippaajia, en että olisin yksi heistä (mitä en ole). Ota omasta neuvostasi vaarin ja ole hiljaa, ellei sinulla ole mitään positiivista tarjottavaa.
 
vierailija
Vain vauvalla ja täällä shipin ympärillä on tällaista kiukuttelua.
Kiitos, järjen ääni vihdoin
Mä haluan irrottautua tästä saagasta, koska on nyt selvää, että se ei jatku niinkuin olisin toivonut. Eikä tavallinen ystävyys niin kiinnosta. Minusta on tosi outoa, eikä ihan tervettä, että mun tunnelmat on samankaltaiset kuin joskus, kun joku oma suhde on päättynyt. Ei tässä oo järkeä.
 
vierailija
Hei kuulkaas. Olette nyt tainneet erehtyä ketjusta. Tämä siis ei ole Jankkarella!

Ohitelkaa ihmiset hyvät ja puhukaa itse siitä mistä haluatte keskustelua, tuon ainaisen väännön ja tappelun sijaan.
 
vierailija
Tartun nyt tähän kommenttiin, koska eihän JO ole missään virallisissa yhteyksissä nyt kommentoinutkaan Kärtsän mukaantuloa tai keikkabussitilannetta sen Vantaan sanomien jälkeen? Eivät he siis anna ymmärtää mitään. Kaikki tämä keskustelu ja vääntö, mitä fanit käyvät, on heidän korviensa ulottumattomissa, ja kaikki nämä tiedonmuruset järjestelyistä on tulleet, kun asiasta on suoraan kysytty meet-and-greeteissä milloin keltäkin, jopa Damonilta. Ei JO ole velvollinen raportoimaan, miten heidän järjestelynsä kunkin kaverin kanssa toimii ja mikä on tarkka aikataulu ja kirjautumisikkuna kullekin keikkabussivieraalle.

Henkilökohtaisesti olen täysin kyllästynyt koko keikkabussikeskusteluun ja siihen, kuka siellä on ja miksi ja kuka ei ole ja miksi. Joksuilla ja Kärtsällä (sekä B:llä ja K:lla) on varmasti välit kunnossa, kaikki oli sovittu ja kaikki on ookoo. Heillä ei takuulla ole aavistustakaan, että joku yksittäinen keskustelupalsta vääntää näistä järjestelyistä nyt toista viikkoa, puhumattakaan siitä, että heidän pitäisi antaa joku statement asiasta.
Tämä ja niin monta kertaa että tulee ymmärretyksi. On toistuvasti hämmentävää, miten jostain yksittäisistä puolikkaista lauseista kasvaa täällä elämää suurempia suunnitelmia ja tosiasioita kun niitä riittävän pitkään toistellaan. Ihmisten suunnitelmat tarkentuu ja muuttuu monista syistä ilman draamaa, koska sellaista elämä on.
 
vierailija
Mä haluan irrottautua tästä saagasta, koska on nyt selvää, että se ei jatku niinkuin olisin toivonut. Eikä tavallinen ystävyys niin kiinnosta. Minusta on tosi outoa, eikä ihan tervettä, että mun tunnelmat on samankaltaiset kuin joskus, kun joku oma suhde on päättynyt. Ei tässä oo järkeä.
Shippaamisen perussääntöihin kuuluu että shippaamisen lopettamisen jälkeen ei jäädä jankkaamaan siitä sellaisten keskuuteen, jotka edelleen haluavat shipata ja saavat siitä iloa. Pettynyt henkilö voi avata uuden ketjun, pyytää sinne kaltaisiaan ja käsitellä pettymystään ilman, että tahallaan vetää shippipalstan ilmapiiriä alas.

Pettymystä voi helpottaa kokeilemalla seuraavia
1) Tekemällä itselle kivoja asioita shipin ulkopuolella
2)lukemalla vanhoja ficcejä tai katsomalla fanivideoita
3)ottamalla etäisyyttä
4)etsimällä uuden shipin
5)antamalla itselleen aikaa
6)jos tämä ei auta, hakeutumalla ammattilaisten pariin, koska ongelmat ovat sellaisia että ne tarvitsevat ulkopuolista apua. Shippauspalsta ei ole terapeutti.
 
vierailija
Vain vauvalla ja täällä shipin ympärillä on tällaista kiukuttelua.
Niinpä, tästä just oli eilen puhe, että missään muualla näistä asioista ei tapella kuten näillä meidän alustoilla. Muualla on K&B, D&B ja jopa Boris sulassa sovussa ja jos joku on samaa mieltä jostakin näistä niitä kompataan ja jos ei niin ilmeisesti ohitellaan koska tätä menoa, huutelua ja muitten lyttäämistä, en ole missään muualla nähnyt vaikka kommentointia kaikista yllä mainituista kombinaatioista löytyy. Ja vielä se, että erikseen lytätään joku henkilö (esim nyt viimeeksi D) sen perusteella että ärsyttää muitten parituspuheet Bn kanssa tai ylipäätään se, että hän on JOn kaveri, mitä ihmettä se on? Ei sellaistakaan missään muualla tehdä, on kyllä täällä meidän kulmilla nyt peiliin katsomisen paikka.
 
vierailija
Mä haluan irrottautua tästä saagasta, koska on nyt selvää, että se ei jatku niinkuin olisin toivonut. Eikä tavallinen ystävyys niin kiinnosta. Minusta on tosi outoa, eikä ihan tervettä, että mun tunnelmat on samankaltaiset kuin joskus, kun joku oma suhde on päättynyt. Ei tässä oo järkeä.
Et varmaankaan ole yksin tämän kanssa, on mennyt monella tunteisiin ❤
 
vierailija
Sinähän voisit myös sitten olla vastaamatta ja kommentoimatta niihin ”ei-realistisiin” viesteihen. Ymmärrä nyt, että olet shippaamiseen keskittyvällä palstalla. Olet yhtä väärässä paikassa kuin sika vegaanien joulupöydässä.
Ongelman ydin on se, että kyseinen vegaani tuo joulupöytään itse sen sian ja syyttää siitä sitten muita. Hänen ainoa tarkoituksensa on päästä haukkumaan lihan syöjiä.

(Olen vegaani ja toivon ettei muut vegaanit loukkaannu tästä kommentista, koska tämä oli vain esimerkki tilanteesta.)
 
vierailija
Niinpä, tästä just oli eilen puhe, että missään muualla näistä asioista ei tapella kuten näillä meidän alustoilla. Muualla on K&B, D&B ja jopa Boris sulassa sovussa ja jos joku on samaa mieltä jostakin näistä niitä kompataan ja jos ei niin ilmeisesti ohitellaan koska tätä menoa, huutelua ja muitten lyttäämistä, en ole missään muualla nähnyt vaikka kommentointia kaikista yllä mainituista kombinaatioista löytyy. Ja vielä se, että erikseen lytätään joku henkilö (esim nyt viimeeksi D) sen perusteella että ärsyttää muitten parituspuheet Bn kanssa tai ylipäätään se, että hän on JOn kaveri, mitä ihmettä se on? Ei sellaistakaan missään muualla tehdä, on kyllä täällä meidän kulmilla nyt peiliin katsomisen paikka.
Tämä lyttäämimen ja rumasti puhuminen toisista, jonka ainoa "rikos" on yhteys Jereen, JO tai johonkin heistä, on kyllä kamalinta tässä. Ihan oikeasti kiusaamisen ja vihapuheen kriteerit välillä täyttyvät.
 

Yhteistyössä