Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se on kyllä nimenomaan vaikea ymmärtää. En tarkoita tätä siis provona tai väitelläkseni vastaan, vaan ihan vilpittömästi. Mun on vaikea ymmärtää, miksi heillä tällanen yhtäkkinen sometauko kun Klla ei ole ollut sometaukoa edes silloin, kun on suoraan kertonut jäävänsä sometauolle (esim. Thaimaa). Eikä myöskään JO. Mä ajattelin, että Briteissä varmaan heillä ois voinut ollakin jonkin asteen somehiljaisuus, kun keskittyisivät musiikkiinsa ja uusiin biiseihin, mutta siellä he höpöttivät harva se päivä, pitivät pitkiä kokkauslivejä sun muuta. Siksi kai tuo tuntuu oudolta, kun ensin kuitenkin hehkuttivat, että lähtevät jo Suomeen ja sen jälkeen oli muutama story ja pitkää hiljaisuutta vaan. Mutta voihan se olla noinkin, että pitäneet vain taukoa.
Itse ajattelen sen niin ihmisenä, joka ei ole elänyt nuoruuttaan somen aikakaudella, että voisiko olla, että kun sulkla on jotain oikeasti tärkeää meneillään, mikään somepaska ei tule ekana mieleen? Siis joo, liverpoolissa sitä oli ja Nt:llä, koska se oli uutta ja sitä hommaa oli hauska esitellä.
Mutta eihän Jokeritkaan esim. Lontoosta laittaneet mitään bänditreenilivejä, jotka olisivat kiinnostaneet ainakin itseäni enemmän kuin kokkaaminen (varsinkin jos olisi ollut esim jotain kun höpöttelevät siellä, ei tietenkään uusista biiseistä paljastuksia) ja ok, taisivat treenata keskellä yötä, mutta se ois ollut täälläkin vasta alkuyö.
Ei mitään tallenteitakaan treenikämpiltä. Niin oisko tässä sama? Ei vaan kiinnosta jakaa, kun haluaa elää itse kyseistä hetkeä. Ja siis taustalla tietenkin jonkinlainen päätös siitä, että yleisö ei nyt tarvitse mitään viihdykettä tästä.
 
vierailija
En välirikkoon usko, mutta siitä olen katkera, että vuoden ajan enemmän tai vähemmän antoivat mun uskoa, että mahdollisesti heidän välillään on jotain muutakin kuin ystävyyttä. Vasta nyt Helsingissä tekivät sitten selväksi, että ei todellakaan ole. Aivan kuin olisin jostain unesta herännyt vihdoin.
Ai vuoden ajan??? Miten et siitä housukuvasta jo tajunnut?
 
vierailija
Kerroin eilen illalla teoriani nykytilanteesta kaverille, joka oli useilla keikoilla ja tapasi bändin ja Jeren Helsingissä (hänellä oli Jerestä hyvin kiinnostavia havaintoja/näkemyksiä, mutta ei halua niitä julkisesti esille), erinäisistä syistä emme olleet jutelleet pariin viikkoon. Olin ihan varma, että hän lyttää sen, koska se vaikutti olevan ristiriidassa hänen aiempien shippinäkemystensä kanssa, mutta yllätyin kun hän olikin samaa mieltä käytännössä kaikesta.

Olen ajatuksiani aiemmin vähän murustellut ympäriinsä palstoilla ja tullut sen verran nihkeää kommenttia, ettei tee mieli kirjoittaa auki koko höskää, mutta olemme molemmat aiempaakin vakuuttuneempia vahvoista molemminpuolisista tunteista, jotka nyt kuitenkaan eivät näytä etenevän (hyvin mahdollisesti koskaan) syystä X, ja sen tekijän X näkee meidän kummankin mielestä Jeren silmistä. Tämä ei todellakaan ole mikään shippilasipäätelmä siinä mielessä, että minulle se on jotakuinkin viimeinen lopputulos, johon olisin halunnut tulla.
 
vierailija
Kerroin eilen illalla teoriani nykytilanteesta kaverille, joka oli useilla keikoilla ja tapasi bändin ja Jeren Helsingissä (hänellä oli Jerestä hyvin kiinnostavia havaintoja/näkemyksiä, mutta ei halua niitä julkisesti esille), erinäisistä syistä emme olleet jutelleet pariin viikkoon. Olin ihan varma, että hän lyttää sen, koska se vaikutti olevan ristiriidassa hänen aiempien shippinäkemystensä kanssa, mutta yllätyin kun hän olikin samaa mieltä käytännössä kaikesta.

Olen ajatuksiani aiemmin vähän murustellut ympäriinsä palstoilla ja tullut sen verran nihkeää kommenttia, ettei tee mieli kirjoittaa auki koko höskää, mutta olemme molemmat aiempaakin vakuuttuneempia vahvoista molemminpuolisista tunteista, jotka nyt kuitenkaan eivät näytä etenevän (hyvin mahdollisesti koskaan) syystä X, ja sen tekijän X näkee meidän kummankin mielestä Jeren silmistä. Tämä ei todellakaan ole mikään shippilasipäätelmä siinä mielessä, että minulle se on jotakuinkin viimeinen lopputulos, johon olisin halunnut tulla.
Olisi kyllä kiinnostavaa, saada enemmän vinkkiä, mikä se syy on, jos molemmilla on vahvoja tunteita. Ja miten sen Jeren silmistä voi nähdä.
 
vierailija
Kerroin eilen illalla teoriani nykytilanteesta kaverille, joka oli useilla keikoilla ja tapasi bändin ja Jeren Helsingissä (hänellä oli Jerestä hyvin kiinnostavia havaintoja/näkemyksiä, mutta ei halua niitä julkisesti esille), erinäisistä syistä emme olleet jutelleet pariin viikkoon. Olin ihan varma, että hän lyttää sen, koska se vaikutti olevan ristiriidassa hänen aiempien shippinäkemystensä kanssa, mutta yllätyin kun hän olikin samaa mieltä käytännössä kaikesta.

Olen ajatuksiani aiemmin vähän murustellut ympäriinsä palstoilla ja tullut sen verran nihkeää kommenttia, ettei tee mieli kirjoittaa auki koko höskää, mutta olemme molemmat aiempaakin vakuuttuneempia vahvoista molemminpuolisista tunteista, jotka nyt kuitenkaan eivät näytä etenevän (hyvin mahdollisesti koskaan) syystä X, ja sen tekijän X näkee meidän kummankin mielestä Jeren silmistä. Tämä ei todellakaan ole mikään shippilasipäätelmä siinä mielessä, että minulle se on jotakuinkin viimeinen lopputulos, johon olisin halunnut tulla.
Siis mikä tekijä X? Tajuatko, että on ihan v**un vannmaista ja turhauttavaa, että selostat miten sulla on jotain teorioita, joita kukaan muu ei ajattele, mutta enpäs kerrokaan niitä teille, koska olen tämmöinen teasaaja. Miksi vaivauduit kirjoittamaan kommenttiasi lainkaan, jos et halua sanoa, mitä ajattelet? Ei ketään kiinnosta se, että mietit jotain ilmiantamatonta teoriaa, urpo.
 
vierailija
Olet oikeassa, se housukuva oli käänteentekevä (kamala, törkeä), mutta se jotenkin unohtui sitten, kun tuli jotain muuta, joka mun pienessä mielessä sai taas uskomaan. Että ihminen voi olla sinisilmäinen tai.. no tyhmä.
Okei. No mä käsittelin sen kerralla alta pois ja kunnolla, että millaiset tunnelmat se, ja mitä siihen asti olin muiden palstailijoiden puheista uskonut, nostatti : D Eli olin uskonut aitoon suhteeseen, sen jälkeen tajusin, että ei se niin aitoa kaikki olekaan.
Toki silti ajattelen, että aitoja tunteita varmasti oli, mutta sen näki jo kauan sitten, etteivät nämä kaksi aio oikeasti tehdä niille mitään. Tai ainakaan sillä intensiteetillä, mihin itse alkuun olin valmis uskomaan. Nyt ajattelen, että eivät ole aikeissa edetä lainkaan.
 
vierailija
No Kärtsä taas on kyllä ollut melko hiljainen somessa sen Thaimaan reissun jälkeen, Rukan reissusta toki jotain oli ja silloin tällöin jotain juttua mutta todella paljon hiljaisempi K on ollut verrattuna aikaisempaan
Kyllä näillä molemmilla oman sisällön tuottaminen on vähentänyt hyvin paljon nyt maaliskuun aikana. K:n sisältö liittyy suurimmaksi osaksi kaupallisiin +muihin yhteistyöhön ja B jakaa kiertuematerialia pääosassa, sekin on muuten vähentynyt aika tavalla. Jopa Vita ottamat kuvat on jakamatta, mitä muut ovat tehneet kuitenkin.
 
vierailija
Mä olen varmaan tähän liian väsynyt näin aamusta, kun menin lukemaan tuon "Ylempi on hauska, mutta entäs tuo alempi..."-kirjoituksen ensin ja sen alla seuraava viesti oli "Joo, se on jotenkin vähän liikaa". Aamu-aivoni jotenkin yhdisti nuo kaksi ja mä ihmeissäni luin lisää viestejä missä oltiin samaa mieltä. Ja ajattelin et mitä helkkaria nyt, ovatko kaikki menneet sekaisin kun yhtäkkiä Bn ja Nacen pieni kuumistelukin on liikaa?? No, sit kun peruutin sitä "alkuperäinen viesti"-käytävää pitkin, huomasin, että liittyi siihen paitajuttuun vielä, mutta hetken kuulkaas tuntui maailmankirjat olevan aivan sekaisin!
😄
 
vierailija
On ymmärrettävää, että eivät voi bromanceen vihjaamista ikuisesti jatkaa. Se oli luontevaa viisuvuoden ajan. Uskon kyllä, että alussa K lla oli isojakin tunteita ja B jonkinlainen täystyrmäys hänelle. Ehkä K on mennyt yksityiselämänsä suhteen eteenpäin, eikä siihenkään haluta enää bromance maustetta mukaan. Yksityiselämän näkyminen monessa videossa tai kuvassa saattoi olla ihan tarkoituksellista, koska se oli niin poikkeavaa ja ainakin mulle toimi erittäin hyvin tekemään selväksi, missä mennään.
 
vierailija
Itse ajattelen sen niin ihmisenä, joka ei ole elänyt nuoruuttaan somen aikakaudella, että voisiko olla, että kun sulkla on jotain oikeasti tärkeää meneillään, mikään somepaska ei tule ekana mieleen? Siis joo, liverpoolissa sitä oli ja Nt:llä, koska se oli uutta ja sitä hommaa oli hauska esitellä.
Mutta eihän Jokeritkaan esim. Lontoosta laittaneet mitään bänditreenilivejä, jotka olisivat kiinnostaneet ainakin itseäni enemmän kuin kokkaaminen (varsinkin jos olisi ollut esim jotain kun höpöttelevät siellä, ei tietenkään uusista biiseistä paljastuksia) ja ok, taisivat treenata keskellä yötä, mutta se ois ollut täälläkin vasta alkuyö.
Ei mitään tallenteitakaan treenikämpiltä. Niin oisko tässä sama? Ei vaan kiinnosta jakaa, kun haluaa elää itse kyseistä hetkeä. Ja siis taustalla tietenkin jonkinlainen päätös siitä, että yleisö ei nyt tarvitse mitään viihdykettä tästä.
No näillä, jotka eläneet nuoruutensa someaikana, on vähän eri käsitys. Nimenomaan jotain tärkeää ja kivaa meneillään, niin siitä halutaan yleensä julkaista. Ja Bojanhan on jatkuvasti ollut puhelin kädessä vaikka missä on näkynyt, siitähän tulikin ihan vitsi, miten kroonisesti online on. Omien sanojensa mukaan jopa tuskallisen vaikea irtaantua vaikka halusikin (varsinkin silloin kesällä kun sai kaikesta p askasta tarpeekseen, silloin sanoi, että ihanaa ilman somea).
Mutta tuo ajatus, että "parhaat palat ja kivoimmat tekemiset pidetään yksityisenä" on kyllä yleisesti ottaen vanhempien sukupolvien ajatustapa, ei nuorten.
 
vierailija
On täällä alusta asti ollut niitä, jotka eivät usko mihinkään muuhun kuin ystävyyteen näitten välillä.
Eiväthän kaikki shippaajatkaan USKO, mutta haluavat silti haaveilla eli shipata asiasta rauhassa ilman jatkuvaa ankeutusta. Ship and let others ship. Jos sinulla ei ole mitään positiivista tarjottavaa tälle palstalle etkä itse shippaa, voit yhtä hyvin poistua.
 
vierailija
On ollut ihan asiallista keskustelua (ainakin toistaiseksi). Taitaa tuolla meinata, että ikävä tunnelma kun keskustelu on ollut enämmän sitä realismia, mitä jotkut täällä haluavat välttää.
Realismia ei mun mielestä ole se, että tullaan lyttäämään, vähättelemään ja haukkumaan muiden mielipiteitä ja perustellaan sitä "realismilla". Ikävä tunnelma täällä on ollut.
 
vierailija
Realismia ei mun mielestä ole se, että tullaan lyttäämään, vähättelemään ja haukkumaan muiden mielipiteitä ja perustellaan sitä "realismilla". Ikävä tunnelma täällä on ollut.
En ole nähnyt täällä tänään yhtään shippaamista lyttäävää, vähättelevää tai haukkuvaa viestiä. Hyvin asiallista keskustelua realisminäkökulmasta, joka on ihan relevantti näkökulma asiaan juuri tällä hetkellä.
 

Yhteistyössä