vierailija
Itse ajattelen sen niin ihmisenä, joka ei ole elänyt nuoruuttaan somen aikakaudella, että voisiko olla, että kun sulkla on jotain oikeasti tärkeää meneillään, mikään somepaska ei tule ekana mieleen? Siis joo, liverpoolissa sitä oli ja Nt:llä, koska se oli uutta ja sitä hommaa oli hauska esitellä.Se on kyllä nimenomaan vaikea ymmärtää. En tarkoita tätä siis provona tai väitelläkseni vastaan, vaan ihan vilpittömästi. Mun on vaikea ymmärtää, miksi heillä tällanen yhtäkkinen sometauko kun Klla ei ole ollut sometaukoa edes silloin, kun on suoraan kertonut jäävänsä sometauolle (esim. Thaimaa). Eikä myöskään JO. Mä ajattelin, että Briteissä varmaan heillä ois voinut ollakin jonkin asteen somehiljaisuus, kun keskittyisivät musiikkiinsa ja uusiin biiseihin, mutta siellä he höpöttivät harva se päivä, pitivät pitkiä kokkauslivejä sun muuta. Siksi kai tuo tuntuu oudolta, kun ensin kuitenkin hehkuttivat, että lähtevät jo Suomeen ja sen jälkeen oli muutama story ja pitkää hiljaisuutta vaan. Mutta voihan se olla noinkin, että pitäneet vain taukoa.
Mutta eihän Jokeritkaan esim. Lontoosta laittaneet mitään bänditreenilivejä, jotka olisivat kiinnostaneet ainakin itseäni enemmän kuin kokkaaminen (varsinkin jos olisi ollut esim jotain kun höpöttelevät siellä, ei tietenkään uusista biiseistä paljastuksia) ja ok, taisivat treenata keskellä yötä, mutta se ois ollut täälläkin vasta alkuyö.
Ei mitään tallenteitakaan treenikämpiltä. Niin oisko tässä sama? Ei vaan kiinnosta jakaa, kun haluaa elää itse kyseistä hetkeä. Ja siis taustalla tietenkin jonkinlainen päätös siitä, että yleisö ei nyt tarvitse mitään viihdykettä tästä.