Piditkö valitsemistani kukista?Kukkakimppu sinulle rakastettuni
Vai onko sellaiset sulle arkipäivää?Piditkö valitsemistani kukista?
Nyt onhan jo melkein kesäMihin aikaan kesästä voisi järjestyä tapaaminen?
Kuka ketä?Todella yllättävää, että sinä toistuvasti arvostelet mm. äänenkäyttöäni, etkä hyväksykään minua sellaisena kuin olen. Oli aika, jolloin kuvittelin juuri sun hyväksyvän.
Missä?Nyt onhan jo melkein kesä
En minä äänenkäyttöön ole kiinnittänyt huomiota, muuta kuin että toisinaan jos en ole nähnyt niin olen kuullut. Ongelmahan ehkä enemmän, kun ei oikeen tiedä millainen toinen lopulta on, että missä ne laidat menee vai onko niitä ollenkaan..Todella yllättävää, että sinä toistuvasti arvostelet mm. äänenkäyttöäni, etkä hyväksykään minua sellaisena kuin olen. Oli aika, jolloin kuvittelin juuri sun hyväksyvän.
Hetkittäiseen kovaäänisyyteen ja persoonaan kuitenkin puutuit. Sellainen on vähän sellainen punainen lippu mulle. Joko hyväksyy toisen omana itsenään tai sitten ei. Tuollainen toiminta osoittaa, että ei. Jos näiden vuosien ja kaiken sen avautumisen jälkeen et tiedä millainen olen, niin tuskin se koskaan sinulle selviääkään koskaan.En minä äänenkäyttöön ole kiinnittänyt huomiota, muuta kuin että toisinaan jos en ole nähnyt niin olen kuullut. Ongelmahan ehkä enemmän, kun ei oikeen tiedä millainen toinen lopulta on, että missä ne laidat menee vai onko niitä ollenkaan..
Mitä ohjelmaa haluaisit bileisiin, jos pidetään joskus?Olisi ollut kiva bilettää yhdessä koko viikonloppu 🪸 🪅 Ehkä ensi vuonna?
Nimenomaan hyväksyn, vaikken tiedä kaikkea.Todella yllättävää, että sinä toistuvasti arvostelet mm. äänenkäyttöäni, etkä hyväksykään minua sellaisena kuin olen. Oli aika, jolloin kuvittelin juuri sun hyväksyvän.
No ei varmaan selviä sittenHetkittäiseen kovaäänisyyteen ja persoonaan kuitenkin puutuit. Sellainen on vähän sellainen punainen lippu mulle. Joko hyväksyy toisen omana itsenään tai sitten ei. Tuollainen toiminta osoittaa, että ei. Jos näiden vuosien ja kaiken sen avautumisen jälkeen et tiedä millainen olen, niin tuskin se koskaan sinulle selviääkään koskaan.
Jessus. Se tyyppi vauvalla ei 99% varmasti ollut kaivattusi. Jos teillä on jonkinlainen ihmissuhde, ei viestimiseen käytetä jotain random-ketjua netissä.Todella yllättävää, että sinä toistuvasti arvostelet mm. äänenkäyttöäni, etkä hyväksykään minua sellaisena kuin olen. Oli aika, jolloin kuvittelin juuri sun hyväksyvän.
Sä taas olet naurettava. Aikuinen ihminen kiukuttelee tuntemalleen ihmiselle kuin pikkuprinsessa, koska kuvittelee käyvänsä keskustelua hänen kanssaan täällä. Antakaa jo oikeasti kaikki kestää.Olen pettynyt.
Missä vaanMissä?
Mitä... 🫨Missä vaan