vierailija
Rakastan sinua SRakastan sua nainen
Rakastan sinua SRakastan sua nainen
On ja ollaan yhdessä.Onko m vielä?
No sitä minä olen yrittänyt hänelle sanoa!Jessus. Se tyyppi vauvalla ei 99% varmasti ollut kaivattusi. Jos teillä on jonkinlainen ihmissuhde, ei viestimiseen käytetä jotain random-ketjua netissä.
Siinä tapauksessa en halua enää olla tekemisissä.On ja ollaan yhdessä.
Et vaikuta ihan viisaalle ikävä kylläOn ja ollaan yhdessä.
Tulisin tapaamaan vaikka aamuviideltäMitä... 🫨
Tosis, tämä sun kaivattu ei vastaa sulle täällä.Onko m vielä?
Hyvää yötä osaavalle ja aikaansaavalle naiselleOsaavalle ja aikaansaavalle miehelle hyvää yötä
Älä sure ihana, kiusaajista ja matkijoista ei kannata välittää. Vietä kiva päiväPelkkä kiusaaja
Enhän. Vaan toivon.Pelkäät että irl keskustelu voi lähteä lapasesta?
Kiitos, ei niinÄlä sure ihana, kiusaajista ja matkijoista ei kannata välittää. Vietä kiva päivä
Ja multa tää oli.Ehdottaisin ulkoilua, mutta en voi kun oot sanonut ilmottavasi jos haluat nähdä. Sitä kautta oletus on, että et halua.
Kyllä minulle sopii 🫡Ehdottaisin ulkoilua, mutta en voi kun oot sanonut ilmottavasi jos haluat nähdä. Sitä kautta oletus on, että et halua.
Tämähän täällä autta sen tietämään...Kyllä minulle sopii 🫡
Sp:llä selviääTämähän täällä autta sen tietämään...
Olet väärä henkilö. Kaipaan edelleen miestä, jonka kanssa käytämme muuta viestintäkanavaa kuin sähköpostia.Sp:llä selviää
Ei sitten, jäät nuolemaan näppejäsi kun heittäydyt hankalaksiOlet väärä henkilö. Kaipaan edelleen miestä, jonka kanssa käytämme muuta viestintäkanavaa kuin sähköpostia.