Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onneksi B ihan itse päättää, kuka hänelle sopii ja kuka ei. Uskomatonta, että tästä jaksetaan vääntää päivätolkulla.
Kiitos tästä fiksusta kommentista. Itse en ole viitsinyt aiemmin tähän keskusteluun ottaa edes kantaan aiheen herkkyyden takia. Totuus on kuitenkin se, että me ei voida täällä tietää, että kenen kanssa Bojan oikeasti sopisi yhteen. Bojan on ainoa, joka sen tietää ja tekee ratkaisunsa itse.
 
vierailija
Kiitos tästä fiksusta kommentista. Itse en ole viitsinyt aiemmin tähän keskusteluun ottaa edes kantaan aiheen herkkyyden takia. Totuus on kuitenkin se, että me ei voida täällä tietää, että kenen kanssa Bojan oikeasti sopisi yhteen. Bojan on ainoa, joka sen tietää ja tekee ratkaisunsa itse.
Eiköhän joka ikinen meistä tämän allekirjoita. Tällä palstalla kuitenkin shipataan Kärtsää ja Bojania. Ainakin yritetään kaiken d-jankkauksen ja trollauksen keskellä.
 
vierailija
Jos katsot vanhoja ennen Euroviisuja tai ihan Euroviisujen alussa annettuja haastatteluja niin ei käyttänyt mitään kiertoilmaisuja. Tytöistä puhui vielä silloin. Tilanne muuttui vasta Euroviisujen aikana ja siitä eteenpäin.
Siksi kirjoitin ”ennen Jeren tapaamista”
Viisujen myötä heidän kuuntelijakuntansa monimuotoistui, tajusi, että pitää olla inklusiivisempi eikä pelkästään tyttöjen hymypoika. Vaikka kyllähän noita lipsahduksia on tapahtunut sen jälkeenkin ja joo tiedän että sloveeniksi sukupuolineutraalin kielen käyttäminen vaikeaa, mutta kyllä tytöistä on silti puhuttu useamman kerran.
 
vierailija
Ei oo, siellä taksissakin oli muitakin
Ei ollut taksissa muita kuin korkeintaan kuljettaja, kahdestaan olivat liikkeellä. Täällä kyllä yritettiin ensin vääntää, että Nacen nauru olis kuulunut, mutta oli Bojanin. Muut joksut olivat muualla, suunnilleen samoihin aikoihin laittoivat storya silloin mutta eri paikasta. Tämä kyllä jo käsiteltiin jo aikanaan loppuun, joten älä nyt ala uudelleen vääntämään.
 
vierailija
Ei ollut taksissa muita kuin korkeintaan kuljettaja, kahdestaan olivat liikkeellä. Täällä kyllä yritettiin ensin vääntää, että Nacen nauru olis kuulunut, mutta oli Bojanin. Muut joksut olivat muualla, suunnilleen samoihin aikoihin laittoivat storya silloin mutta eri paikasta. Tämä kyllä jo käsiteltiin jo aikanaan loppuun, joten älä nyt ala uudelleen vääntämään.
Lopeta nyt jo, ole kiltti.
 
vierailija
Ei ollut taksissa muita kuin korkeintaan kuljettaja, kahdestaan olivat liikkeellä. Täällä kyllä yritettiin ensin vääntää, että Nacen nauru olis kuulunut, mutta oli Bojanin. Muut joksut olivat muualla, suunnilleen samoihin aikoihin laittoivat storya silloin mutta eri paikasta. Tämä kyllä jo käsiteltiin jo aikanaan loppuun, joten älä nyt ala uudelleen vääntämään.
Oli siellä, kun D katsoo jotain muuta ihmistä, veikkaan että Sadie Sink oli mukana
 
vierailija
Tämä K&B on hyvin suunniteltu markkinointijuttu ja nyt D hakee itselleen lisäsuosiota joksuista, roikkunut muissakin fandomeissa
Voi hyvää päivää tajua jo, että D on se tunnetumpi osapuoli, korkeintaan JO hyötyvät hänen tuntemisesta. Eivät tosin sen takia yhdessä hengaile, ovat ystäviä. Ja erään heistä kanssa maybe something more.
 
vierailija
On se nyt stana kumma kun ei voi mennä sinne B&Dn omaan ketjuun jauhamaan heistä (vaikka tokihan se on hankalaa saada yksin keskustelua aikaan kun jos löytyis muitakin jotka on tuon yhden D-jankkaajan kanssa samoilla linjoilla niin kyllä he sinne oisivat jo siirtyneet keskustelemaan aiheesta)
 
vierailija
Höpisenpä tänne nyt jotain suht turhaa, mutta joka on ainakin aiheeseen liittyvää. Minun piti kirjoittaa vain yhden kohtauksen lyhyt ficci, sitten siitä erottui toinen kohtaus ja nyt ollaankin jo kolmessa eri ajankohdassa. :p Mikä ei tietysti muuten haittaa, mutta kirjoitustahtini on mallia etana nykyään, niin 3-4K ficissäkin kestää ärsyttävän kauan.

Mutta jossain vaiheessa tämä kuitenkin valmistuu. :) En voi sanoa sisällöstä spoilaamatta oikein muuta kuin että liittyy Ruisrock ja sekä sloveenin että serbian kielet.

- Joymuffin
 
vierailija
Höpisenpä tänne nyt jotain suht turhaa, mutta joka on ainakin aiheeseen liittyvää. Minun piti kirjoittaa vain yhden kohtauksen lyhyt ficci, sitten siitä erottui toinen kohtaus ja nyt ollaankin jo kolmessa eri ajankohdassa. Mikä ei tietysti muuten haittaa, mutta kirjoitustahtini on mallia etana nykyään, niin 3-4K ficissäkin kestää ärsyttävän kauan.

Mutta jossain vaiheessa tämä kuitenkin valmistuu. En voi sanoa sisällöstä spoilaamatta oikein muuta kuin että liittyy Ruisrock ja sekä sloveenin että serbian kielet.

- Joymuffin
Ihanalta kuulostaa tuleva ficci 😊❤
 
vierailija
Jos katsot vanhoja ennen Euroviisuja tai ihan Euroviisujen alussa annettuja haastatteluja niin ei käyttänyt mitään kiertoilmaisuja. Tytöistä puhui vielä silloin. Tilanne muuttui vasta Euroviisujen aikana ja siitä eteenpäin.
Siksi kirjoitin ”ennen Jeren tapaamista”
Tämä ei pidä paikkaansa. Se tatuointihaastattelu, missä B näki paljon vaivaa kiertoilmausten kanssa, oli reilusti ennen viisuja, vuodelta 2022.
 

Yhteistyössä